> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 40379/2023/1 Журнал 2023р. № 1 Сенченко, М. Проєкти збереження культурної спадщини в Нідерландах / М. Сенченко. - С.4-11 Маркова, В. Генеалогічний підхід до вивчення феномену читання / В. Маркова, О. Суховій. - С.11-15 Сенченко, Н. Актуальні питання формування цифрових колекцій електронних бібліотек / Н. Сенченко. - С.15-25 Солоіденко, Г. Електронні путівники - важливий інформаційний ресурс наукової бібліотеки / Г. Солоіденко. - С.25-31 Туровська, Л. Трансформація діяльності наукової бібліотеки в умовах воєнного стану (на прикладі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського) / Л. Туровська. - С.31-37 Недошитко, І. Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки / І. Недошитко, Л. Біловус, Т. Вількова. - С.37-42 Шульженко, С. Створення електронної бази ретроспективної бібліографії газетного фонду Державного архіву друку (на матеріалах 1961 року) / С. Шульженко, К. Шульженко. - С.42-47 Дояр, Л. Фонд журналів Державного архіву друку: огляд за 2018-2022 роки / Л. Дояр. - С.48-52 Немає відомостей про примірники Утримувачі документа: ДонНУ |
Недошитко, І. Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / І. Недошитко, Л. Біловус, Т. Вількова> // Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 1. - С. 37-42. - Електрон. версія в локал. доступі Рубрики: соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР -- СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- БЛОГИ -- INSTAGRAM -- YOUTUBE Дод.точки доступу: Біловус, Л. Вількова, Т. Вільних прим. немає |