614.2:616-036.86-053.2
К 63


   
    Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства [Текст] : монографія / І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський ; Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т Україна, 2008. - 314 с. - Рек. до друку Метод. радою ун-ту "Україна" (протокол № 3 від 12.03.2007 р.). - Бібліогр.: с.305-313. - ISBN 966-388-088-0
Примечания о происхождении:
Экз. 526758 : Дар від Мороз В. М.
Есть автограф: Экз. 508019, 512039 : Азарский, И. Н.; Азарская, А. А.
    Содержание:
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК . - С .8
Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання . - С .8
Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму . - С .8
Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч» . - С .11
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ . - С .13
Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини . - С .13
Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу . - С .18
КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .93
Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей . - С .94
Мануальна терапія у сполученні з масажем . - С .106
Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство . - С .112
«Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва . - С .114
Банковий масаж . - С .115
Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу . - С .116
Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність . - С .121
Мікрохвильова резонансна терапія . - С .136
Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських . - С .137
Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуттів та розвитку мови . - С .145
Артикуляційно-вокальний апарат і спосіб його використання . - С .146
Коректор-стимулятор передньоязикових приголосних звуків і його особливості в лікувально-навчальному процесі профільних хворих і певної категорії людей з порушеннями мови і звуковимови . - С .154
Відпрацювання приголосних звуків за артикуляційними ознаками за допомогою біостимулятора мімічної мускулатури обличчя і губ під час лікувально-навчального процесу реабілітації профільних хворих . - С .157
Методика розвитку пізнавальних здібностей і систематизація мислення людської особистості та профільних хворих у навколишньому середовищі та суспільстві . - С .164
Спосіб і апарат «Крокуючі букви і цифри», що використовують при педагогічному підході до психологічних аспектів із формування людської особистості . - С .167
ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .169
Початковий період лікувальної та загально- зміцнювальної фізичної підготовки . - С .174
Період вдосконалення загальнозміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ . - С .179
Період комплексної фізичної, спортивної та соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей . - С .184
Обов’язкове заняття плаванням . - С .188
Заняття бігом . - С .189
Позитивні емоції . - С .189
Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування . - С .193
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .196
Навички письма . - С .197
Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей . - С .257
Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей . - С .261
СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) . - С .276
Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину-інваліда з дитинства віком до 16 років (рекомендації для загального керівництва) . - С .277
Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушенням центральної та периферичної нервової системи (рекомендації для загального керівництва та інформації) . - С .280
Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку . - С .281
Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи . - С .282
Список лікарських засобів, що рекомендуються для лікування: дитячого церебрального паралічу; «аури психічного опору», чи «симптому вчених Азарських»; слабоумства і педагогічної занедбаності у профільних хворих дітей (використовувати лише за призначенням лікуючого лікаря відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України . - С .285
УДК

MeSH-главная:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (реабилитация)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы)
Аннотация: Видання ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч. У Дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цього захворювання шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Μонографія «Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства» є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та сфери навчальних закладів I-IV рівнів акредитації
Доп.точки доступа:
Азарський, І. М.
Азарська, О. О.
Колосов, В. М.
Чайковський, М. Є.
Азарський, І. М. \ред.\
Процек, Е. Г. \рец.\
Данчин, А. Г. \рец.\
Брилін, Б. А. \рец.\
Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна"

Экземпляры всего: 4
НА (3), ЧЗ (1)
Свободны: НА (3), ЧЗ (1)