Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (209)Periodicals (812)Library Publications (148)Local Lore (13)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=ТЕХНОЛОГІЇ<.>)
Total number of found documents : 197
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Bandas, І. А.
    Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions [Text] = Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ковід -- пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Palytsia, L. M.
Skobeieva, O. A.

There are no free copies

Find similar

2.


    Bondarenko, S. V.
    Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration [Text] = Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 74-79. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ІНТЕГРАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНА – ИНТЕГРАЦИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ


Key words(unnormalized):
інновація -- технології
Additional Access Points:
Pylypyshyn, O. I.
Sopiha, M. O.

There are no free copies

Find similar

3.


    Gashynova, E. Yu.
    The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma [Text] = Роль відеоматеріалів у вивченні імунопатогенезу бронхіальної астми / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 64-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
відеофільм -- алергологія -- імунологія
Additional Access Points:
Rodionova, V. V.
Khmel, O. S.

There are no free copies

Find similar

4.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Text] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
підхід -- методи -- процес -- управління
Additional Access Points:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

There are no free copies

Find similar

5.


    Protsyk, Η. M.
    Development of students’ cognitive activity [Text] = Розвиток пізнавальної активності студентів / Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 113-121. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
проектна діяльність -- особистісно-орієнтоване -- навчання -- самостійна -- робота -- інтерактивні -- технології -- навчальний -- процес
There are no free copies

Find similar

6.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Text] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Key words(unnormalized):
експеримент -- аналіз -- педагогічний
Additional Access Points:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

7.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Text] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Additional Access Points:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

There are no free copies

Find similar

8.


    Yelahina, N. I.
    Innovative methods of teaching professional english to medical students [Text] = Інноваційні методи викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам-медикам / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 100-106. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Key words(unnormalized):
мультимедійні -- засоби
Additional Access Points:
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

9.


    Іванькова, Н. А.
    Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів [Text] = Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
онлайн-курси
Additional Access Points:
Рижов, О. А.

There are no free copies

Find similar

10.


    Ілащук, Т. О.
    Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб [Text] = Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Additional Access Points:
Мікулець, Л. В.

There are no free copies

Find similar

11.
61:378
І-54


    "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця).
    Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. [Text] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця : [б. и.], 2016. - 180 с. - 1-138
    Contents:
Мороз, В. М. Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Other authors: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся T. Л.
Афонасюк, О. І. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. І. Афонасюк. - С .7
Бахнівський, В. С. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ / B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .9
Башинська, О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. - С .10
Беднарчик, Т. Р. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук / Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. - С .11
Білик, Я. С. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення / Я. С. Білик. - С .12
Блажченко, В. В. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. В. Блажченко. - С .13
Богомолов, А. Є. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів / А. Є. Богомолов. - С .14
Богомолов, А. Є. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів / А. Є. Богомолов. - С .15
Бондар, С. А. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС / С. А. Бондар [и др.]. - С .16
Other authors: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Борейко, М. Р. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту» / М. Р. Борейко. - С .18
Булавенко, О. В. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу / О. В. Булавенко [и др.]. - С .18
Other authors: Балабуєва С. В., Супрунова Т. В., Кливак В. В.
Булавенко, О. В. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти / О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. - С .20
Буртяк, Н. Г. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу / Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. - С .21
Ваколюк, Д. М. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання / Д. М. Ваколюк [и др.]. - С .22
Other authors: Краснова Л. І., Сергета І. В., Лукіна Н. Ю.
Василенко, Г. Л. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики / Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. - С .23
Вергелес, К. М. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ / К. М. Вергелес. - С .25
Вергелес, К. М. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі / К. М. Вергелес. - С .26
Вільцанюк, О. О. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .28
Власенко, М. В. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ / М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. - С .29
Вознюк, Л. А. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги / Л. А. Вознюк. - С .30
Волощук, Н. І. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології / Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. - С .31
Вуж, Т. Є. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .32
Гаджула, Н. Г. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. Г. Гаджула. - С .33
Гайдаєнко, О. Ф. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту» / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .35
Гармаш, Л. Л. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .36
Other authors: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Гончаренко, О. В. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. - С .37
Горленко, О. В. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології / О. В. Горленко, І. М. Горленко. - С .38
Горленко, І. М. Роль візуалізації у викладанні стоматології / І. М. Горленко, О. В. Горленко. - С .39
Гулевич, А. М. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі / A. M. Гулевич. - С .40
Дзекан, О. В. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця / О. В. Дзекан. - С .42
Дзекан, О. В. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів / О. В. Дзекан. - С .43
Дмитренко, С. В. Автономія ВНЗ та академічні свободи / С. В. Дмитренко [и др.]. - С .44
Other authors: Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Дудік, О. П. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. - С .47
Дудник, В. М. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .47
Дудник, В. М. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .48
Дудник, В. М. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету / В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. - С .50
Дудник, В. М. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця / В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. - С .51
Дудник, В. М. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. - С .52
Дудник, В. М. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .53
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .54
Жорняк, П. В. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам / П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. - С .55
Заічко, Н. В. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні / Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. - С .56
Заічко, Н. В. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання) / Н. В. Заічко [та ін.]. - С .57
Other authors: Личик Г. З., Йолтухівський М. М., Тубулкан К. М.
Зелінська, Т. М. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії / Т. М. Зелінська. - С .58
Ігнащук, О. В. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .59
Ільченко, О. В. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. В. Ільченко. - С .60
Ісакова, Н. М. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології / Н. М. Ісакова. - С .62
Істошин, В. М. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .62
Йолтухівський, М. В. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету / М. В. Йолтухівський [и др.]. - С .63
Other authors: Белік Н. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М.
Какарькін, О. Я. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту » / О. Я. Какарькін [и др.]. - С .64
Other authors: Костюк О. Г., Ковальчук А. П., Дроненко В. Г., Печевистий О. М.
Каніковський, О. Є. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. - С .66
Кіщук, В. В. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» / В. В. Кіщук [и др.]. - С .67
Other authors: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грицун Я. П., Шамрай С. О., Максимчук В. В.
Кислова, Ю. О. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти / Ю. О. Кислова [и др.]. - С .67
Other authors: Кулик Я. М., Процюк Т. Л., Антонець В. А., Мазулов О. В.
Колісник, П. Ф. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. - С .69
Колошко, О. М. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії / О. М. Колошко, А. В. Мельник. - С .70
Комарницька, Н. Т. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту» / Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. - С .71
Конопліцький, В. С. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. - С .73
Коньков, Д. Г. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури / Д. Г. Коньков. - С .74
Коньков, Д. Г. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти / Д. Г. Коньков. - С .75
Корзун, О. В. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури / О. В. Корзун. - С .76
Коробко, О. А. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. - С .78
Коспіюк, М. І. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / М. І. Коспіюк. - С .78
Коспіюк, А. Д. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції / А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. - С .80
Крижановська, А. В. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології / А. В. Крижановська. - С .80
Кулик, Д. Г. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології / Д. Г. Кулик. - С .81
Ладутько, С. В. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти / С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. - С .82
Леонова, Н. В. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / Н. В. Леонова. - С .83
Лисенко, Д. А. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти / Д. А. Лисенко. - С .85
Лисенко, С. А. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам / С. А. Лисенко [и др.]. - С .86
Other authors: Ткач А. А., Болюх Д. Б., Ткачук Т. В., Сміюха О. А., Лисенко Н. М.
Лісовий, М. І. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків / М. І. Лісовий. - С .86
Лісовий, М. І. Підручник як основний засіб навчання / М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. - С .88
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .90
Мазайкіна, І. О. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту» / І. О. Мазайкіна. - С .92
Макодай, І. І. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / І. І. Макодай. - С .94
Максимович, Н. М. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності / Н. М. Максимович [и др.]. - С .96
Other authors: Заліська О. М., Яцкова Г. Ю., Колач Т. С.
Малачкова, Н. В. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова / Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .97
Марлова, А. С. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. - С .98
Марчук, І. А. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів / І. А. Марчук. - С .100
Мацко, О. О. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. - С .101
Мруг, В. М. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності / В. М. Мруг. - С .103
Мудрак, І. Г. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів / І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. - С .104
Нечипорук, В. М. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Нечипорук. - С .105
Остренюк, Р. С. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту» / Р. С. Остренюк. - С .105
Островський, В. А. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія / В. А. Островський. - С .106
Павлик, І. В. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір / І. В. Павлик. - С .107
Палій, Г. К. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології / Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .109
Пархоменко, І. Л. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін) / І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. - С .110
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. - С .111
Півторак, П. А. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету / П. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .113
Піняжко, О. Б. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів / О. Б. Піняжко [и др.]. - С .114
Other authors: Заліська О. М., Слабий М. В., Яцкова Г. Ю.
Піскун, Р. П. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців / Р. П. Піскун [и др.]. - С .115
Other authors: Васенко Т. Б., Шевчук Т. І., Горбатюк С. М.
Піскун, Р. П. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. - С .116
Піскун, Р. П. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики / Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. - С .117
Пликанчук, О. В. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .118
Пономарьова, Л. М. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО / Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. - С .120
Пономарьова, Л. М. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини / Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. - С .122
Понова, О. І. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту» / О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. - С .126
Пшук, П. Г. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / П. Г. Пшук, А. О. Камінська. - С .127
Пшук, П. Г. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці / П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. - С .128
Рациборинська-Полякова, Н. В. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту / Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. - С .129
Редчіц, М. А. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія» / М. А. Редчіц, О. В. Яцина. - С .130
Римша, О. В. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Римша. - С .131
Римша, С. В. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .132
Саврун, Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії / Т. І. Саврун, О. А. Биковська. - С .133
Сергета, І. В. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі / І. В. Сергета. - С .134
Сергета, І. В. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини / І. В. Сергета. - С .135
Сливка, О. Я. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів / О. Я. Сливка. - С .136
Смірнова, О. В. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Смірнова. - С .137
Сторожук, І. В. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія» / І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. - С .138
Сулім, О. Г. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / О. Г. Сулім. - С .139
Суходоля, А. І. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти / А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. - С .140
Тертииша, О. В. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. - С .142
Тихолаз, В. О. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С .143
Other authors: Школьніков B. C., Стезьмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л.
Тихолаз, В. О. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту» / В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. - С .144
Трухманова, С. Л. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі / С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. - С .146
Тубулкан, К. М. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії / К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. - С .147
Фомін, О. О. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам / О. О. Фомін. - С .148
Фещук, Н. М. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра / Н. М. Фещук [и др.]. - С .149
Other authors: Краснов О. М., Александрова О. Є., Лукіна П. Ю.
Фоміна, Н. С. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей / Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. - С .150
Фоміна, Л. В. Вербальність у роботі лікаря / Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. - С .151
Чайка, Г. В. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти / Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. - С .153
Чекотун, Т. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту» / Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. - С .154
Черв’як, М. М. Особливості викладання біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як. - С .155
Черв’як, М. М. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. - С .156
Черв’як, М. М. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами / М. М. Черв'як, О. І. Штатько. - С .156
Черешнюк, Г. С. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .157
Чернобровый, В. М. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. - С .159
Шаламай, М. О. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика» / М. О. Шаламай, В. М. Дудник. - С .160
Шевчук, Н. М. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .161
Шпакова, Н. А. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю / Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. - С .162
Шунков, B. C. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / B. C. Шунков. - С .163
Shust, N. Using copyright law / N. Shust. - С .164
Шушковська, Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини / Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. - С .167
Ющенко, Т. І. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .168
Яблонь, О. С. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. С. Яблонь [и др.]. - С .170
Other authors: Биковська О. А., Пахнюща П. М., Рубіна О. С., Саврун Т. І.
Яблонь, О. С. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії / О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. - С .170
Яковлева, О. О. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті / О. О. Яковлева, К. В. Півторак. - С .171
LBC 61:378 + 74.58

Rubrics: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

Annotation: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Additional Access Points:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Полеся, T. Л.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Голодюк, С. М.
Кливак, В. В.
Лукіна, Н. Ю.
Тубулкан, К. М.
Шаповал, О. М.
Дроненко, В. Г.
Печевистий, О. М.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Грицун, Я. П.
Шамрай, С. О.
Максимчук, В. В.
Антонець, В. А.
Мазулов, О. В.
Ткачук, Т. В.
Сміюха, О. А.
Лисенко, Н. М.
Колач, Т. С.
Яцкова, Г. Ю.
Горбатюк, С. М.
Руцька, І. А.
Лопаткіна, О. П.
Грищенко, Ю. В.
Залевський, Л. Л.
Лукіна, П. Ю.
Рубіна, О. С.
Саврун, Т. І.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Number of copies: 1
ЧЗ (1)
There are no free copies

Find similar

12.


   
    Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
безперервний професійний розвиток -- інтерактивність -- ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР
Additional Access Points:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Гиря, М. П.
Соболева, І. А.
Вороньжев, І. О.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Касьянова, О. М.
Жеребкін, В. В.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Text] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 62-65

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Additional Access Points:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

14.


   
    Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів [Text] = Innovative technology of active learning of obstetricians and gynecologists / О. П. Рогачевський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Мета дослідження – порівняльна оцінка іноваційних технологій навчального процесу у студентів та лікарів-інтернів. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні досвіду кафедри акушерства і гінекології № 1 Одеського національного медичного університету щодо забезпечення теоретичної та практичної підготовки студентів і лікарів-інтернів. Результати й обговорення. Інноваційні методики навчання лікарів інтернів активізують навчально-пізнавальну діяльність і розширюють їх творчі здібності, що сприяє забезпеченню ефективної додаткової кадрової політики в системі охорони здоров’я. До традиційного способу передачі знань відносять лекції, семінари, практичні заняття. Проте інноваційні підходи до їх проведення дозволяють вирішувати завдання не лише засвоєння студентами знань і формування професійних умінь, а й розвитку творчих та комунікативних здібностей. Тому на кафедрі активно застосовуються методики нетрадиційного викладу лекційного матеріалу та активно використовується власна імітаційна методика навчання, створена на основі методик рольової гри і стандартизованого пацієнта. Також кафедра акушерства і гінекології № 1 співпрацює з кафедрою симуляційної медицини, на якій студенти старших курсів і лікарі-інтерни проходять навчання клінічних умінь, основане на застосуванні симуляційних технологій. Висновки. Інноваційні методики навчання лікарів інтернів активізують навчально-пізнавальну діяльність і розширюють їх творчі здібності, що сприяє забезпеченню ефективної державної політики в системі охорони здоров’я. Досвід співпраці з симуляційним центром і отримані результати діяльності свідчать про його високий потенціал як у розвитку клінічної компетентності студентів та лікарів-інтернів, так і в забезпеченні безпеки пацієнтів
Additional Access Points:
Рогачевський, О. П.
Попова, Л. М.
Рожковська, Н. М.
Коссей, Т. В.
Голубенко, М. Ю.

Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

15.


   
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Text] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта
Additional Access Points:
Нікогосян, Л.
Науменко, І.
Красна, О.
Бербек, В.

There are no free copies

Find similar

16.
61:378
І-54


. "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця)

   
    Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти [Text] / Ю. О. Кислова [и др.] // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 67
LBC 61:378 + 74.58

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Additional Access Points:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Кислова, Ю. О.
Кулик, Я. М.
Процюк, Т. Л.
Антонець, В. А.
Мазулов, О. В.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016 ; Вінниця)

Number of copies: 1
ЧЗ (1)
There are no free copies

Find similar

17.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Text] = Information system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
освітні -- КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- методика -- тестування -- студенти
Additional Access Points:
Сельський, П. Р.
Вольська, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Text] / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
програма -- формування -- граматичні -- навички -- технології -- студент -- віртуальні -- програми
Additional Access Points:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

There are no free copies

Find similar

19.


    Абрамов, А. С.
    Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах [Text] / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Key words(unnormalized):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- навколишнє середовище -- аналіз -- технології
Additional Access Points:
Байбаков, В. М.
Григоренко, Л. В.

There are no free copies

Find similar

20.


    Андрущенко, В.
    Інформаційні технології в системі інноваційної освіти [Text] / В. Андрущенко, А. Олійник // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 5-15

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Additional Access Points:
Олійник, А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

21.


    Афанасьєв, М.
    Інформаційні технології в навчальному процесі [Text] / М. Афанасьєв, Я. Ромашова // Вища школа. - 2010. - № 10. - С. 49-62

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Additional Access Points:
Ромашова, Я.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

22.


    Бєленічев, І. Ф.
    Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті [Text] / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 9-10

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Additional Access Points:
Бухтіярова, Н.В.
Павлов, С.В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

23.


    Бак, М.
    Основні технології мультимедійної освіти [Text] / М. Бак // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 49-57

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

There are no free copies

Find similar

24.


    Баранова, І. В.
    Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти [Text] / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
психодіагностика -- тести -- метод -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- компетентність -- СИМУЛЯЦІЯ
Additional Access Points:
Ільюк, І. А.
Постовітенко, К. П.

There are no free copies

Find similar

25.


    Баркалова, Е. Л.
    Організація навчального процесу в контексті впровадження кредитно-модульної технології [Text] / Е. Л. Баркалова // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 4. - С. 13-15

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

26.


    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Text] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

Key words(unnormalized):
НОВІТНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- СТУДЕНТ
Annotation: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Additional Access Points:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

There are no free copies

Find similar

27.


    Бойчук, А. В.
    Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Text] = Peculiarities of the educational process at the department of obstetrics and gynecology of postgraduate education in the context of integration into european education / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Key words(unnormalized):
технології
Additional Access Points:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

There are no free copies

Find similar

28.


    Бурлака, Б. С.
    Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків [Text] = Use of modern communications technology optimization for independent work OF students at the department of drug technology / Б. С. Бурлака, Ал Зедан Фаді // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті окреслено питання, щодо вибору та застосування сучасних технологій інтернет-комунікацій, для оптимізації самостійної роботи студентів та інтенсифікації навчального процесу. Розробка електронних навчальних матеріалів з подальшим використанням їх у вебінарах сприятиме покращенню засвоєння знань та підвищенню мотивації до навчання у студентів
Additional Access Points:
Фаді, Ал Зедан

There are no free copies

Find similar

29.


    Бурмас, Н. І.
    Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії [Text] / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освіта -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Additional Access Points:
Бойко, Л. А.

There are no free copies

Find similar

30.


    Бурова, Л. М.
    Інтерактивні технології заочного навчання студентів-фармацевтів [Text] / Л. М. Бурова // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 69-71

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)