Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
full informationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: <.>II=23823/2017/2<.>
Total number of found documents : 6
Shown documents from 1 till 6
1.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Курбатов С.
Title : Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів
Parallel titles :Problem of measuring learning outcomes and modernization of current systems of university rankings
Place of publication : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 18-22 (Cipher 23823/2017/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Key words (''Своб.индексиров.''): якість--вища--освіта
Annotation: У статті розглядаються сучасна критика університетських рейтингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому, що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні
Find similar

2.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Кірик Т.
Title : Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ
Parallel titles :Philosophy of education on humanism, neohumanism and noohumanism in higher education of Ukraine-XXI
Place of publication : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 32-38 (Cipher 23823/2017/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Annotation: У статті показано необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Серед перспективних засобів - застосування в сучасних умовах забутого поняття «неогуманізм» та удосконаленої філософії освіти. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт «неогуманізм». Досліджено також сучасну тенденцію появи нових наукових термінів, які пов’язані з поняттям «ноосфера». Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні, екології та ін. Нові терміни формують ноолексикон. Указано на особливо велике значення для гуманітарної освіти поняття «ноогуманізм»
Find similar

3.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Shvets V.
Title : The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE
Parallel titles :Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE
Place of publication : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 46-51 (Cipher 23823/2017/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Key words (''Своб.индексиров.''): електронне навчання
Annotation: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Find similar

4.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Качмар О.
Title : Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті
Parallel titles :Strategies to students’ aggressiveness overcome at contemporary higher education
Place of publication : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 52-57 (Cipher 23823/2017/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Annotation: У статті запропонована авторська концептуалізація стратегій вищої освіти, орієнтованих на упередження, подолання чи мінімізацію агресивності студентів. Дослідження стратегій здійснено довкола ключових викликів сучасній вищій освіті (інформаційні технології та глобалізаційні тенденції), що дозволило виявити ускладнений характер обґрунтування цілісної концепції подолання агресивності, адже зазначені виклики носять динамічний характер. Гідно зустріти виклики поширення ідей агресивності здатна університетська освіта, яка спирається на імператив діалогічної взаємодії, потреби розбудови гнучкості мислення та підтримку відкритості світоглядних орієнтацій, а не на конкретні механізми протидії наперед визначеним формам агресивності в освітньому просторі
Find similar

5.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Коваленко О.
Title : Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії
Parallel titles :Legal support of higher education of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Place of publication : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 58-63 (Cipher 23823/2017/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Geography headings: Велика Британія
Annotation: Стаття присвячена дослідженню досвіду правового забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Виокремленно основні питання адміністративно-правового забезпечення вищої освіти та науки Великої Британії. Зокрема, проаналізовано роботу структурних підрозділів університету, нормативні документи, якими керуються у своїй діяльності заклади вищої освіти. Розглянуто окремі складові принципу автономії університетів: академічна, фінансова, організаційна, кадрова, науково-дослідна. Проаналізовано стипендіальні програми університетів Великої Британії та їх вимоги до вступу в університети Англії
Find similar

6.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Опанасюк Ю.
Title : Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва
Parallel titles :Problems of development of international academic cooperation
Place of publication : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 64-70 (Cipher 23823/2017/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Key words (''Своб.индексиров.''): інформаційні--комунікаційні--технології--scopus--програма--електронне--навчання
Annotation: Для західних експертів у галузі вищої освіти розвиток міжнародного академічного співробітництва є стратегічною метою, досягнення якої забезпечує країну конкурентоспроможними громадянами. Однак у вітчизняній науці питання такого співробітництва й управління ним з боку держави ще не сформувалися як самостійний науковий напрям дослідження. Оскільки останнім часом міжнародне академічне співробітництво значно активізувалося, виникла необхідність дослідження проблем, які сприяють або гальмують його розвиток. Зокрема, розгортанню міжнародного академічного співробітництва допомагає удосконалення технологій отримання, обробки, передачі та використання наукової інформації. А широке застосування комп’ютерної техніки створює якісно нові потенційні можливості, вирішення наукових проблем. Адже можливість оперативного доступу до необхідних джерел інформації є однією з найважливіших у моє успішного розвитку наукової творчості. Крім того, досить комфортно одержувати нині знання людина може й за допомогою спеціалізованого інформаційного освітнього середовища, котре базується на дистанційних технологіях навчання. Для такого навчання здебільше ви-користовуються спеціалізовані інформаційні системи, адаптовані до рівня базової підготовки конкретного студента, що відкриває перспективи істотного підвищення якості освіти
Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)