Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (337)Бібліотечні видання (100)Вища освіта (67)Краєзнавство (11)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=США<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
94(477):341.485]"19"
Г 34


   
    Геноцид української нації 1932-1933/2022 [Текст] : свідчення / Нац. акад. правових наук України, Міжнар. асоц. дослідників Голодомору-геноциду, Нац. асоц. дослідників Голодомору-геноциду українців, Фундація Укр. Голодомору-геноциду (США) ; упоряд. О. Стасюк ; вступ. слово С. ; передмова О. Стасюк. - 2-ге вид. - Київ ; Харків : Право, 2023. - 352 с. - Затв. протоколом 5-17/2-Б Бюро секції права нац. безпеки та військ. права Нац. акад. правових наук України від 19 груд. 2022 р. - ISBN 978-966-998-496-8
УДК

MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
ГЕНОЦИД -- GENOCIDE (история)
Анотація: У виданні другому, доповненому опубліковано свідчення очевидців Голодомору-геноциду 1932-1933 років, вчиненого комуністичним тоталітарним режимом, із матеріалів кримінальної справи № 475 (2009 р.) і матеріалів кримінального провадження № 22019000000000309 (2019-2022 pp.) та свідчення очевидців геноциду українців, вчиненого путінським рашистським режимом у 2022 році. Також публікуються документи, що підтверджують злочини російських режимів проти української нації та Української держави. Уперше видання побачило світу ФОП Домбровської Я. М. у грудні 2022 року
Дод.точки доступу:
Стасюк, О. \упоряд.\
С. \вступ. слово.\
Стасюк, О. \передмова.\
Нац. акад. правових наук України
Міжнар. асоц. дослідників Голодомору-геноциду
Нац. асоц. дослідників Голодомору-геноциду українців
Фундація Укр. Голодомору-геноциду (США)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
94(477):341.485]"19"
М 31


    "Масові штучні голоди : пам’ятаємо, вшановуємо", міжнар. форум (2021 ; Київ).
    Масові штучні голоди : пам’ятаємо, вшановуємо : матеріали міжнар. форуму, 7 верес., 2021 [Текст] : пам’яті жертв Голодомору-геноциду українців 1932-1933 рр., до 100-х роковин масового штучного голоду 1921-1923 рр., 75-х роковин масового штучного голоду 1946-1947 рр. / ред.: О. Стасюк, В. Сергійчук, В. Малько ; ред.: О. Стасюк, В. Сергійчук, В. Малько. - Київ ; Харків : Право, 2021. - 240 с. - ISBN 978-966-998-317-6
УДК

MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
ГЕНОЦИД -- GENOCIDE (история)
Анотація: Чому йде війна сьогодні в Криму і на Сході України? За ідентичність. За відповідь на питання: хто ми є? Тож все-таки, ми один народ, чи ні? Чи російська історія хай шукає у племінних відносинах свої витоки? Хай не чіпає те, на чому збазована українська нація. Тому сатанинство, яке розгортається у наших опонентів навколо теми Голодомору, це одна зі сторінок глибоко доказова, які лихі літа прийшли на українську землю ще в пам’ятні часи.
Коли ми говоримо про злочини XX сторіччя «червоної» Москви (мені здається, немає особливої залежності чи ми говоримо про царат, який знущався ще з часів Хмельницького та Виговського, чи про так звану імперську Росію після Полтавського бою, чи про «червону» Росію, суть одна - це Росія, це її політика), а це важлива тема, то розуміємо, що це невід’ємний компонент національного усвідомлення України. Можливо, компонент, який через біду, дуже часто говорить глибше, дотичніше, переконливіше, аніж будь-який фактаж...
Дод.точки доступу:
Стасюк, О. \ред.\
Сергійчук, В. \ред.\
Малько, В. \ред.\
Нац. акад. правових наук України
Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського
Ін-т укр. мови
Укр. ін-т нац. пам’яті
Нац. музей Голодомору-геноциду
Ін-т дослідження Голодомору
Фундація Укр. Голодомору-геноциду (США)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
616-006
К 49


   
    Клінічна онкологія : посібник Бетезди [Текст] / Нац. ін-т раку, м. Бетезда, США ; ред.: Дж. Абрагам, Дж. Л. Ґаллі ; наук. ред. пер. І. Галайчук ; пер. з англ. А. Крижанівська [та ін.]. - Пер. 5-го англ. вид. - Київ : Медицина, 2021. - 926 с. - Алф. покажч.: с. 922-925. - ISBN 978-617-505-843-5
УДК

MeSH-головна:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY (обучение)
Анотація: У посібнику наведено комплексний огляд ведення онкологічних хворих із різною локалізацією пухлин з акцентом на практичній інформації, яку можна застосовувати в повсякденній практиці догляду за пацієнтами. Завдяки допомозі експертів і вчених із Національного інституту раку, Національного інституту здоров’я, Клівлендської клініки та інших відомих установ останнє видання книги було ретельно доопрацьовано з додаванням нового матеріалу, що дало змогу й надалі подавати практичні рекомендації з оцінювання, діагностики й лікування онкологічних хворих. Посібник забезпечує швидкий і зручний доступ до клінічно значущої інформації. Додано новий комплексний розділ, присвячений принципам і практиці імунотерапії. Розділи, в яких висвітлено певні захворювання, тепер містять інформацію про відповідні імунотерапевтичні препарати. Описано різні види раку: солідних пухлин, раку крові тощо, а також лікування інфекцій, харчування хворих та паліативну допомогу. Стислу й чітку інформацію в книзі поєднано з таблицями, малюнками та алгоритмами; наведено ще більше алгоритмів, які допомагають ухвалювати якомога правильніші клінічні рішення. Посібник буде корисним для онкологів, медсестер, ординаторів і резидентів онкологічних відділень, а також медичних працівників суміжних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Абрагам, Джейм \ред.\
Ґаллі, Джеймс \ред.\
Галайчук, Ігор \наук. ред. пер.\
Крижанівська, Анна \пер. з англ.\
Розуменко, Володимир \пер. з англ.\
Костюк, Олександр \пер. з англ.\
Прохач, Анна \пер. з англ.\
Дяків, Ірина \пер. з англ.\
Кечеджиєва, В’ячеслав \пер. з англ.\
Марушко, Катерина \пер. з англ.\
Нац. ін-т раку, м. Бетезда, США

Примірників всього: 2
НА (1), ЧЗ (1)
Вільні: НА (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
61:378(477)
А 43


    "Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір", навч.-метод. конф. (2019 ; Вінниця).
    Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доповідей навч-метод. конф., 7 лют. 2019 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця : [б. в.], 2019. - 260 с.
    Зміст:
Мороз, В. М. Національний досвід впровадження європейських стандартів вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І.Пирогова / В. М. Мороз [та ін.]. - С .3
Інші автори: Гумінській Ю. Й., Полеся Т. Л., Фоміна Л. В.
Афанасюк, О. І. Новий формат державного кваліфікаційного іспиту випускників медичних ВУЗів України / О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. - С .6
Алексеенко, Н. С. Вплив вищої медичної освіти на показники людського розвитку / Н. С. Алексеенко [та ін.]. - С .7
Інші автори: Шінкарук-Диковицька М. М., Тихолаз В. О., Радьога Р. В., Тепла Т. О.
Андрійчук, В. М. Особливості організації навчально-виховного процесу для індійських студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / В. М. Андрійчук [та ін.]. - С .8
Інші автори: Стрій В. В., Логвіненко В. А., Антонюк Т. В.
Каліцька, О. П. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах / О. П. Каліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. - С .10
Беднарчик, Т. Р. Філософська складова трансформації вищої медичної освіти України / Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. - С .11
Беляєва, Л. Г. Сучасний алгоритм доступу до професії стоматолога-ортопеда / Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. - С .12
Биковська, О. А. Використання симуляційних технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів / О. А. Биковська [та ін.]. - С .13
Інші автори: Яблонь О. С., Пахнюща Н. М., Саврун Т. І.
Білик, Я. С. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі / Я. С. Білик. - С .14
Білик, Я. С. Мовне портфоліо як ефективний механізм реалізації особистісно орієнованого навчання студентів-нефілологів у ВНЗ / Я. С. Білик. - С .16
Блавацька, О. Б. Оптимізація знань та вмінь провізорів-спеціалістів з окремих питань електронного здоров’я / О. Б. Блавацька. - С .18
Бобровська, О. А. Інтегральний підхід у викладанні розділу «Систематика рослин» з дисципліни фармацевтична ботаніка для студентів фармацевтичного факультету / О. А. Бобровська [та ін.]. - С .19
Інші автори: Криклива С. Д., Бременська Л. В., Сергеев С. В.
Бобрук, В. П. Застосування елементів дистанційної освіти (ДО) при підготовці провізорів-інтернів з фармакології / В. П. Бобрук, С. В. Сергеев. - С .20
Бондар, С. А. Міждисциплінарний підхвд у лікуванні дерматовенерологічних пацієнтів / С. А. Бондар [та ін.]. - С .22
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Голодюк С. М., Ситнік Г. А., Пічкур О. М., Кізіна І. Є., Мельник Т. В., Мельник В. В.
Бондарчук, О. Б. Методологія викладання дисципліни клінічна імунологія та алергологія студентам медичного факультету / О. Б. Бондарчук, Л. М. Кириченко. - С .23
Булавенко, О. В. Особливості прийому державних випускних іспитів з акушерства та гінекології (ОСКІ) із залученням інноваційних симуляційних технологій / О. В. Булавенко [та ін.]. - С .24
Інші автори: Коньков Д. Г., Балабуєва С. В., Кливак В. В.
Булат, Л. М. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх лікарів / Л. М. Булат, О. В. Лисунець, Н. В. Дідик. - С .26
Булат, Л. М. Особливості підготовки медичних кадрів в Україні, нові напрямки та потреби / Л. М. Булат, Л. О. Фік, Я. А. Медражевська. - С .27
Василик, B. C. Проблемно-орієнтовне навчання студентів як новий підхід для покращення освіти і зменшення ризиків на ринку праці / B. C. Василик. - С .28
Ващук, В. А. Впровадження вивчення нових галузевих стан, вищій фармацевтичній освіті / В. А. Ващук, О. В. Білик. - С .29
Вергелес, К. М. Філософія психосоматики та медицина: точки дотику / К. М. Вергелес. - С .31
Вергелес, К. М. Генезис філософії та медицини: від появи до сьогодення / К. М. Вергелес. - С .32
Власенко, М. В. Сучасні підходи до оптимізації навчання практичних лікарів ендокринології / М. В. Власенко, B. C. Вернигородський, А. В. Паламарчук. - С .33
Власенко, О. В. Вдосконалення лідерського потенціалу університету шляхом участі у проектній діяльності / О. В. Власенко [та ін.]. - С .35
Інші автори: Драчук О. П., Дудікова Л. В., Харковенко Р. В., Ігнащук О. В., Побережець В. Л., Трофімчук Т. І.
Войцехівська, О. С. До питання про дисципліну в мультикультурному освітньому просторі / О. С. Войцехівська. - С .36
Воронкіна, А. С. Використання гейміфікації в підготовці студентів до ліцензійних іспитів / А. С. Воронкіна. - С .37
Вуж, Т. Є. Актуальність впровадження в сучасну медичну освіту інноваційних технологій / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .38
Гаврилюк, А. О. Особливості викладання специфічної термінології іноземним англомовним студентам / A. О. Гаврилюк [та ін.]. - С .39
Інші автори: Перебетюк Л. С., Перебетюк А. М., Гунас В. І.
Гайдаєнко, О. Ф. Формування термінологічної грамотності та компетентності у майбутніх спеціалістів / О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. - С .40
Гармаш, Л. Л. Сучасні особливості додипломного викладання дерматовенерології / Л. Л. Гармаш [та ін.]. - С .41
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Кізіна І. Є., Ситнік Г. А.
Германюк, Т. А. Особливості викладання дисципліни «Промислова технологія лікарських засобів» іноземним студентам фармацевтичного факультету / Т. А. Германюк [та ін.]. - С .43
Інші автори: Поліщук Ю. М., Гуцол В. В., Гордзієвська Н. А.
Глушак, А. А. Питання оптимізації підготовки майбутніх лікарів - стоматологів щодо надання стоматологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій / А. А. Глушак, Е. В. Беляев, Η. Ф. Бабійчук. - С .44
Годлевська, Н. А. Покаращення навчального процесу з застосуванням симуляційних технологій / Н. А. Годлевська. - С .45
Голубовський, І. А. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії англомовним студентам / І. А. Голубовський. - С .46
Горай, М. А. Удосконалення методів оцінки знань студентів-стоматологів / М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. - С .47
Григорук, Ю. М. Підготовка фармацевтичних фахівців з використанням технології «CLICERS» / Ю. М. Григорук, О. П. Баліцька. - С .48
Гриньків, Я. О. Підготовка провізорів-інтернів до «Крок-3. Фармація» / Я. О. Гриньків. - С .49
Гулевич, А. М. Значення української мови як державної в системі вищої медичної освіти / А. М. Гулевич
Гуцол, В. В. Вивчення здатності до критичного мислення серед студентів фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / В. В. Гуцол [та ін.]. - С .52
Інші автори: Коваль В. М., Гордзієвська Н. А., Поліщук Ю. М.
Денека, М. Т. Проблема інтерлінгвальної професійної комунікації у сфері сучасної лінгвістичної термінологічної прагматики / М. Т. Денека. - С .53
Дерезюк, А. В. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти / А. В. Дерезюк. - С .54
Дівінскі, Д. М. Досвід інформативного наповнення вебсторінки кафедри мікробіології / Д. М. Дівінскі [та ін.]. - С .56
Інші автори: Сорокоумова Л. К., Жорняк О. І., Стукач О. К., Осадчук Н. І., Гончар О. О., Дівінскі О. Т.
Діденко, Н. О. Формування фахових компетентностей як основа підготовки конкурентоспроможного фахівця фармації / Н. О. Діденко, А. О. Очеретнюк. - С .56
Дмитренко, С. В. Загальнодержавне значення медичної освіти - авторитет українського лікаря / С. В. Дмитренко [та ін.]. - С .58
Інші автори: Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Закорченна Н. І., Кушнір В. О., Колісник Н. С., Сотнікова Т. В., Агакіна О. Д., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Кізіна І. Є.
Дмитрієв, Д. В. Мультидисциплінарний підхід до навчання дитячих лікарів хірургічного проіфлю в інтернатурі / Д. В. Дмитрієв [та ін.]. - С .60
Інші автори: Конопліцький В. С., Якименко О. Г., Залецький Б. В.
Дмитрук, Л. І. Допомога першокурсникам у процесі адаптації до навчання в університеті як одна з умов підвищення якості освіти / Л. І. Дмитрук, І. В. Дмитрук. - С .61
Дмитрук, Л. І. Інноваційна спрямованість діяльності викладача вищої школи / Л. І. Дмитрук, Н. М. Смолко. - С .62
Дудікова, Л. В. Особливості підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності у США в аспекті формування професійно-етичної компетентності / Л. В. Дудікова. - С .64
Дудікова, Л. В. Критерії та показники оцінювання знань абітурієнтів з іноземної мови, які вступають на навчання з англійською мовою викладання до ВНМУ ім. М. І. Пирогова / Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. - С .66
Дудікова, Л. В. Передача досвіду молодим фахівцям - запорука якісного навчально-виховного процесу в університеті / Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. - С .67
Дудник, В. М. Роль педіатрії в сучасному контексті реформування галузі охорони здоров’я / В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. - С .69
Дудник, В. М. Педіатричні аспекти проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів 6 курсу (ОСКІ) / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .70
Дудник, В. М. Актуальні проблеми викладання медичної генетики / В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. - С .71
Дудник, В. М. Розроблення освітньо-професійної програми зі спеціальності 228 Педіатрія / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .71
Дудник, В. М. Можливості рішення проблем орфанних захворювань / В. М. Дудник, Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. - С .72
Дудник, В. М. Досвід підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в сучасних умовах / В. М. Дудник [та ін.]. - С .73
Інші автори: Морозова І. В., Шаламай М. О., Попов В. П.
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів: національний досвід та світовий вимір / В. М. Дудник [та ін.]. - С .74
Інші автори: Фурман В. Г., Андрікевич І. І., Король Т. Г.
Дусик, А. В. Теоретичні основи формування професійної ідентичності майбутнього лікаря / А. В. Дусик, Г. В. Троян. - С .76
Дякова, О. В. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря жарких та тропічних країн / О. В. Дякова, М. А. Редчіц, О. В. Яцина. - С .77
Жмур, А. А. Актуальні проблеми навчання лікарів-інтернів хірургічного спрямування в сучасних умовах України / А. А. Жмур [та ін.]. - С .79
Інші автори: Кацал В. А., Гудзь М. А., Вовчук І. М.
Заічко, Н. В. Перспективи розвитку університетських клінік в Україні / Н. В. Заічко [та ін.]. - С .80
Інші автори: Мельник А. В., Качула С. О., Юрченко П. О., Качула О. О.
Заліська, О. М. Напрями удосконалення інформаційного забезпечення провізорів у системі післядипломної освіти / О. М. Заліська, Н. М. Максимович, О. З. Барчук. - С .81
Зарічанська, О. В. Використання ситуаційних задач як навчально-методичного матеріалу та форми контролю при вивченні медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація» Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / О. В. Зарічанська, Н. С. Недорезанюк. - С .82
Зелінська, Т. М. Актуальна проблема медичної освіти - якість знань / Т. М. Зелінська. - С .83
Іванов, В. П. Особливості навчання сучасних поколінь, які здобувають вищу медичну освіту / В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, М. О. Колесник. - С .84
Іванова, М. О. Особливості клінічної підготовки лікарів-інтернів загальної практики з стоматології / М. О. Іванова, Ю. О. Молчанов. - С .85
Іванова, С. А. Досвід викладання клінічної мікробіології лікарям-інтернам дерматовенерологам / С. А. Іванова, А. В. Крижановська, М. С. Третьяков. - С .86
Івко, Т. І. Особливості викладання елективного курсу «Підготовка фармацевтичного представника» у студентів фармацевтичного факультету / Т. І. Івко, Т. А. Германюк, В. П. Бобрук. - С .87
Ільченко, О. В. Зворотній зв’язок - необхідна передумова існування та розвитку ВНЗ / О. В. Ільченко. - С .88
Ільченко, О. В. Більше уваги науці / О. В. Ільченко. - С .90
Йолтухівський, М. В. Підготовка іноземних громадян, що навчаються в інтернаціональних групах на кафедрі нормальної фізіології у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова / М. В. Йолтухівський, Л. В. Костюк, С. В. Коновалов. - С .91
Калач, Д. М. Значущість вивчення філософії в медичних університетах / Д. М. Калач. - С .92
Калач, Д. М. Зміни світоглядних орієнтацій особистості сучасного лікаря / Д. М. Калач. - С .93
Каніковський, О. Є. Роль дистанційних форм навчання у безперервному професійному розвитку лікарів / О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. - С .95
Каніковський, О. Є. Мультимодальний підхід як один із сучасних феноменів у підготовці фахівця європейського рівня / О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, А. В. Осадчий. - С .96
Кириченко, Л. М. Вивчення питань імунопрофілактики лікарями-інтернами різних спеціальностей / Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. - С .96
Кириченко, В. І. Роль та значення евристичного методу навчання в процесі підготовки студентів вищих медичних закладів / В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. - С .97
Кислова, Ю. О. Сучасний аспекти медичної підготовки в медичних європейських університетах / Ю. О. Кислова [та ін.]. - С .98
Інші автори: Яблонь О. С., Мазулов О. В., Чекотун Т. В., Конопліцька А. П.
Кіщук, В. В. Шляхи євроінтеграцїї на прикладі модифікації комплексних текстових і ілюстраційних тестів з оториноларингологи англійською і українською мовою / В. В. Кіщук [та ін.]. - С .99
Інші автори: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Шевчук Ю. Г., Бондарчук О. Д., Лобко К. А., Максимчук В. В., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грицун Я. П., Існюк А. С., Шамрай С. О.
Кіщук, В. В. Інформативність інтегративних ілюстраційних тестів для підвищення когнітивного рівня знань і його оцінювання з оториноларингологи / В. В. Кіщук [та ін.]. - С .100
Інші автори: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Шевчук Ю. Г., Бондарчук О. Д., Лобко К. А., Максимчук В. В., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грииун Я. П., Існюк А. С., Шамрай С. О.
Климишина, С. О. Перспективи розвитку смарт-навчання в інноваційних технологіях викладання фармацевтичних дисциплін / С. О. Климишина. - С .101
Ковальчук, В. П. Оцінка рівня знань студентів за допомогою on-line тестування з використанням смартфонів / В. П. Ковальчук [та ін.]. - С .103
Інші автори: Коваленко І. М., Коваленко С. В., Буркот В. М.
Колодій, С. А. Модернізація способів закріплення і перевірки навчального матеріалу на кафедрі мікробіології при підготовці лікарів в період реорганізації медичної галузі / С. А. Колодій [та ін.]. - С .104
Інші автори: Кордон Ю. В., Жорняк О. І., Дудар А. О.
Колошко, О. М. Методичні підходи до вивчення теми «Регуляція та патологія вуглеводного обміну» студентами спеціальності «Медична психологія» / О. М. Колошко. - С .106
Комар, О. М. Глобалізація й директивне навчання у вищій школі / О. М. Комар. - С .107
Комарницька, Н. Т. Використання SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку медичного закладу / Н. Т. Комарницька [та ін.]. - С .109
Інші автори: Муравська С. І., Задорожнюк О. В., Тимошенко А. В.
Кондратюк, А. І. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: реалізація методичних інновацій у вищій школі / А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. А. Серебреннікова. - С .111
Конопліцький, В. С. Нові підходи та шляхи удосконалення викладання дитячої хірургії для інтернів з спеціальності «Загальна практика-сімейна медицина» та «Педіатрія» / В. С. Конопліцький [та ін.]. - С .113
Інші автори: Михальчук Т. І., Навроцький В. А., Димчина Ю. А.
Коробко, О. А. Роль клінічного мислення в підготовці лікаря / О. А. Коробко, Л. І. Маринич, С. В. Нечипорук. - С .114
Кривов’яз, О. В. Соціально-психологічна адаптація студентів-іноземців інклюзивних груп в порівнянні з вітчизняними студентами / О. В. Кривов’яз, І. К. Щерба, Ю. О. Томашевська. - С .115
Крижановська, А. В. Особливості викладання дисципліни іноземним англомовним студентам на кафедрі мікробіології / А. В. Крижановська, І. М. Вовк, О. В. Римша. - С .116
Куколевська, О. С. Впровадження курсу за вибором «Біоактивність неорганічних сполук» на кафедрі фармацевтичної хімії Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова / О. С. Куколевська, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. - С .118
Кулик, Л. Г. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії студентам IV курсу в умовах реорганізації медичної допомоги / Л. Г. Кулик. - С .119
Кучер, В. О. Актуальні питання підготовки інтернів ЗПСМ по протитуберкульозній роботі / В. О. Кучер, О. П. Незгода. - С .121
Кушта, А. О. Можливості та перспективи застосування кейс-методу в хірургічній стоматології / А. О. Кушта, С. М. Шувалов, С. С. Поліщук. - С .122
Лисенко, Д. А. Мультидисциплінарна взаємодія навчання на клінічних кафедрах у студентів 4-5 курсів лікувального факультету / Д. А. Лисенко [та ін.]. - С .123
Інші автори: Шевчук С. В., Бондарчук С. В., Черешнюк І. Л.
Личик, Г. З. Особливості викладання біологічної хімії іноземним студентам фармацевтичного факультету / Г. З. Личик, Д. О. Фільчуков, К. М. Тубулкан. - С .123
Лісовий, М. І. Формування у студентів рефлексивного ставлення до комунікативного аспекту майбутньої професійної діяльності / М. І. Лісовий. - С .125
Лобастова, Т. В. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір / Т. В. Лобастова, Г. В. Чайка, О. А. Таран. - С .126
Логвіненко, В. А. Особливості навчання іноземних студентів на кафедрі анатомії людини ВМНМУ ім. М. І. Пирогова / В. А. Логвіненко [та ін.]. - С .128
Інші автори: Тихолаз В. О., Башинська О.І., Назарова О. С., Булько І. В., Лопаткіна О. П.
Льовкіна, О. Л. Перинатальні наслідки при критичному стані плоду / О. Л. Льовкіна, К. Г. Татарчук. - С .129
Малик, С. Л. Досвід формування клінічного мислення у студентів на кафедрі нервових хвороб ВНМУ ім. М. І. Пирогова / С. Л. Малик, Л. М. Желіба. - С .131
Марлова, А. С. Чинники, що впливають на процес розуміння студентами письмових текстів іноземною мовою / А. С. Марлова, О. П. Горпинюк, А. Л. Яценко. - С .132
Марункевич, Я. Ю. Роль викладача у вищій медичній школі: основні компетентності та синдром емоційного вигорання / Я. Ю. Марункевич. - С .133
Марчак, Т. В. Хімічний експеримент – специфічний метод навчання у медичному виші / Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. - С .135
Марчук, І. А. Щодо реалізації принципів економічної підготовки магістрів медицини / І. А. Марчук. - С .136
Масік, Н. П. Компетентнісний підхід в підготовці студента-медика старших курсів: особистий досвід з погляду модернізації системи медичної освіти / Н. П. Масік. - С .138
Медражевська, Я. А. Виховний потенціал методу проектів у вищій школі / Я. А. Медражевська, С. Л. Малик, Л. А. Фик. - С .139
Меркулова, Д. О. Модернізація вищої медичної освіти України / Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук, Л. В. Фоміна. - С .140
Михайлюк, Γ. Τ. Проблема системності підвищення якості сучасної медичної освіти / Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. - С .142
Михальчук, Т. І. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти / Т. І. Михальчук [та ін.]. - С .143
Інші автори: Димчина Ю. А., Фомін О. О., Кукуруза Ю. П.
Мовчан, Г. О. Практична робота студентів при проведенні занять з внутрішньої медицини - важливий етап на шляху до оптимізації навчального процесу / Г. О. Мовчан [та ін.]. - С .145
Інші автори: Станіславчук М. А., Савицька О. О., Шаповал І. І., Хоменко В. М.
Мостовий, Ю. М. Опанування технікою встановлення синдромального діагнозу. Модель практичного заняття з пропедевтики внутрішньої медицини / Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич, Н. О. Пентюк. - С .146
Мостовий, Ю. М. Вдосконалення методики викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини у студентів 3 курсу англійської форми навчання згідно існуючої стратегії розвитку медичної освіти в Україні / Ю. М. Мостовой, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .148
Мруг, В. М. Сучасні підходи у вивченні медичної вірусології / В. М. Мруг. - С .149
Мруг, О. Ф. Особливості навчального процесу в ході вивчення дисципліни «Психіатрія, наркологія» / О. Ф. Мруг. - С .150
Мунтян, О. В. Проблеми підготовки спеціалістів в умовах реформування медичної освіти / О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. - С .151
Незгода, І. І. Сучасні підходи організації навчального процесу в клініці дитячих інфекційних хвороб / І. І. Незгода, О. М. Науменко. - С .153
Нечипорук, В. М. Застосування науково-дослідної форми навчання при вивченні дисциплін «Біоорганічна хімія та біологічна хімія» / В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, А. В. Мельник. - С .154
Олійник, В. С. Мотиваційні фактори вибору медичної професії іноземними студентами / В. С. Олійник [та ін.]. - С .155
Інші автори: Черепахіна Л. П., Ющенко Л. О., Беца І. М., Поперечний В. О.
Онофрійчук-Гусятинська, М. Д. Роль викладача та вплив євроінтеграційних процесів і глобалізації на формування професійної грамотності студентів-медиків / М. Д. Онофрійчук-Гусятинська. - С .157
Осійський, І. Ю. Особливості вивчення фтизіатрії на сучасному етапі студентами 6-курсу медичного факультету та шляхи її оптимізації / І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. - С .158
Очередько, О. М. Оцінка клініко-економічної ефективності програми профілактики спазму акомодації / О. М. Очередько, М. О. Старинець, А. А. Ахмедова. - С .159
Паламарчук, А. В. Застосування нових методів контролю знань у підготовці лікаря загальної практики / А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, В. С. Вернигородський. - С .161
Палій, І. Г. Підвищення рівня викладання у закладах медичної освіти, як предиктор покращення якості надання допомоги населенню України / І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. В. Чернова. - С .162
Палій, Г. К. Оптимізація контролю якості засвоєння знань з мікробіології на етапі підсумкового контролю / Г. К. Палій [та ін.]. - С .163
Інші автори: Вовк І. М., Фоміна Н. С., Прокопчук З. М., Трофіменко Ю. Ю.
Педоренко, К. А. Інноваційні технології у викладанні патологічної анатомії у закладах вищої медичної освіти / К. А. Педоренко. - С .164
Петрушенко, В. В. Віртуальні тренажери для підготовки лікаря-ендоскопіста / В. В. Петрушенко [та ін.]. - С .165
Інші автори: Гребенюк Д. І., Гуменюк К.В., Радьога Я. В., Форманчук А. М., Ляховченко Н. А., Собко В. С., Мосьондз В. В., Карий Я. В.
Петрушенко, В. В. Особливості механічних моделей та тренажерів для підготовки лікаря-ендоскопіста / В. В. Петрушенко [та ін.]. - С .166
Інші автори: Гребенюк Д. І., Форманчук A. M., Гуменюк К. В., Радьога Я. В., Ляховченко Н. А., Стойка В. І., Мосьондз В. В., Карий Я. В.
Пилипчук, В. Л. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я в інноваційних процесах вищої медичної освіти / В. Л. Пилипчук, І. В. Олійник, О. В. Задорожнюк. - С .168
Піскун, Р. П. Проблема гармонізації духовності і наукового прогресу при викладанні медичної біології / Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа. - С .169
Пічкур, О. М. Студентські наукові гуртки, як фактор професійного зростання майбутніх спеціалістів / О. М. Пічкур [та ін.]. - С .170
Інші автори: Бондар С. С., Дмитренко С. В., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Ситнік Г. А.
Пликанчук, О. В. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .171
Погорілий, В. В. Актуальні питання організації принципів підготовки лікарів - інтернів дитячих хірургів в умовах вимог сучасної вищої медичної освіти / В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. О. Ольхомяк. - С .173
Пойда, С. Г. Проблема покращення ефективності навчання студентів медичних ВНЗ в сучасних реаліях / С. Г. Пойда, Н. В. Козак. - С .174
Покидько, М. І. Реформування освітньої медичної системи: сучасні виклики та шляхи їх вирішення / М. І. Покидько, О. О. Ліхіцький, М. Г. Богачук. - С .175
Поліщук, С. С. Викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії / С. С. Поліщук [та ін.]. - С .176
Інші автори: Шувалов С. М., Даліщук А. І., Кушта А. О., Шкільняк Л. І.
Пономарьова, Л. М. Інноваційні процеси в освіті в умовах глобалізації / Л. М. Пономарьова, А. М. Гулевич. - С .177
Потоцька, І. С. Вплив ціннісно-мотиваційних орієнтацій на суб’єктивне переживання щастя студентами-медиками / І. С. Потоцька [та ін.]. - С .179
Інші автори: Бєлов О. О., Герасимук В. А., Руденко Г. С.
Процюк, Л. О. Актуальні проблеми викладання гігієни дітей та підлітків в сучасних умовах / Л. О. Процюк. - С .180
Процюк, Т. Л. Якість навчання студентів - одне з провідних завдань викладача вищої школи / Т. Л. Процюк [та ін.]. - С .182
Інші автори: Герасимова О. В., Капітан Т. В., Кулик Я. М.
Пшук, Н. Г. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків / Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, А. О. Камінська. - С .184
Пшук, Н. Г. Професійна комунікація в практичній діяльності лікаря / Η. Г. Пшук, О. О. Белов, Г. О. Ільницький. - С .185
Ратова, В. Р. Взаємовідносини викладача і студента-медика в процесі модернізації вищої освіти України / В. Р. Ратова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. - С .186
Рациборинська-Полякова, Н. В. Контроль якості освіти як складова навчального процесу / Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. - С .188
Рациборинська-Полякова, Н. В. Актуальний досвід формування практичних навичок у студентів випускного курсу медичних факультетів / Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. - С .189
Рев’яцький, І. Ю. Інформація в інтернеті як джерело інформації у процесі навчання / І. Ю. Рев’яцький. - С .190
Рикало, Н. А. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ЛІ «Крок-1» / Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. - С .191
Римша, С. В. Науково-дослідна робота як складова процесу навчання у сучасному вищому медичному навчальному закладі / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .192
Романова, В. О. Вища медична освіта в умовах реформування системи охорони здоров’я в Україні / В. О. Романова, В. О. Новоселецький, І. В. Орлова. - С .193
Ромашкіна, О. А. Проблема виправлення помилок студентів при навчанні в закладі вищої медичної освіти / О. А. Ромашкіна. - С .195
Ромашкіна, О. А. З досвіду застосування проектної методики під час навчання іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології / О. А. Ромашкіна. - С .196
Рубіна, О. С. Післядипломна підготовка лікарів неонатологів. Забезпечення якості та ефективності / О. С. Рубіна, О. С. Яблонь, P. O. Гомон. - С .196
Руденко, Г. М. Впровадження в навчальний процес завдань об’єктивного структурованого клінічного іспиту з педіатрії / Г. М. Руденко, Т. Г. Король, К. В. Хромих. - С .197
Сарафинюк, Л. А. Використання психологічних засобів відновлення в сучасних умовах спортивної діяльності волейболісток / Л. А. Сарафинюк, Ю. І. Якушева, О. І. Романенко. - С .198
Сергета, І. В. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна у фармації та екологія» в сучасних умовах / Ι. Β. Сергета [та ін.]. - С .200
Інші автори: Краснова Л. І., Дударенко О. Б., Стоян Н. В., Теклюк Р. В., Редчіц М. А., Шевчук Т. В.
Сергета, І. В. Навчальна дисципліна «Охорона праці у галузі» та її місце у структурі сучасної медичної освіти / Ι. Β. Сергета [та ін.]. - С .201
Інші автори: Фещук Н. М., Браткова, О. Ю., Ваколюк Л. М., Александрова О. Є.
Скиба, В. Я. Особливості викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії для студентів-стоматологів 3 курсу / В. Я. Скиба [та ін.]. - С .202
Інші автори: Поліщук С. С., Шувалов С. М., Кушта А .О.
Слепченко, Н. С. Правила підготовки, проведення та алгоритм аналізу спірографії / Н. С. Слепченко [та ін.]. - С .203
Інші автори: Мостовий Ю. М., Цимбалюк Н. В., Сідоров А. А., Дмитрієв К. Д.
Сливка, О. Я. Удосконалення процесу вивчення хімії – запорука підготовки творчих лікарів / О. Я. Сливка. - С .204
Смірнова, О. В. Комп’ютерні технології у вивченні хімії в медичному вузі – важлива умова ефективності навчального процесу / О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. - С .205
Сокур, С. О. Науково-освітній проект «Гурток з предмету» / С. О. Сокур. - С .206
Солейко, Д. С. Актуальність використання електронних програм-платформ тестування у педагогічній практиці вищих навчальних закладів / Д. С. Солейко, О. М. Горбатюк, Н. П. Солейко. - С .207
Старинець, Н. Г. Семінарське заняття в інтернатурі як складова практичного орієнтованого навчання / Н. Г. Старинець, Г. С. Московко, Г. О. Старинець. - С .209
Степанюк, А. Г. Оптимізація навчального процесу шляхом удосконалення проведення підсумкового заняття у студентів ІІІ курсу з пропедевтики внутрішньої медицини / А. Г. Степанюк. - С .210
Сулім, О. Г. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі біохімії / О. Г. Сулім. - С .211
Тарчинець, О. І. Зміст, кількість та якість інформації у національній медичній освіті потребують кардинальних змін та рішучих дій від усіх та кожного / О. І. Тарчинець, Ю. В. Тарчинець. - С .212
Тепла, Т. О. Майстерність педагогічного спілкування, як інструмент впливу на навчальну активність студентів та їх психологічну свободу / Т. О. Тепла [та ін.]. - С .213
Інші автори: Шінкарук-Диковицька М. М., Повшенюк А. В., Алексєєнко Н. С.
Тертишна, О. В. Значення медичної біохімії у підготовці конкурентоспроможного лікаря / О. В. Тертишна [та ін.]. - С .214
Інші автори: Паламарчук І. В., Струтинська О. Б., Блажченко В. В., Остренюк Р. С.
Тихолаз, В. О. Методологічні принципи і інноваційні методи викладання дисципліни анатомія людини / В. О. Тихолаз [та ін.]. - С .215
Інші автори: Школьніков В. С., Кондор Ю. Ю., Руцька І. А., Залевский Л. Л., Лопаткіна О. П., Антонюк Т. В.
Тихолаз, В. О. Порівняння показників якості знань та успішності студентів 1-го курсу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова 2017-2018 н.р. та 2018-2019 н.р. з предмету анатомії людини / В. О. Тихолаз [та ін.]. - С .217
Інші автори: Кондор Ю. Ю., Руцька І. А., Стельмащук П. О., Шипіцина О. В., Назарова О. С.
Тищенко, Л. Т. Формування навичок і вмінь мовленнєвої поведінки іноземних студентів у ситуаціях професійного спілкування / Л. Т. Тищенко. - С .218
Ткаченко, О. В. Методи активного навчання як засіб розвитку пізнавальної діяльності студентів / О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. - С .219
Тозюк, О. Ю. Дидактичні підходи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Технологія ліків: модуль 1 Аптечна технологія ліків» / О. Ю. Тозюк. - С .220
Філімонова, С. О. Оптимізація процесу викладання доклінічної практичної частини у студентів стоматологічного факультету / С. О. Філімонова [та ін.]. - С .221
Інші автори: Філімонов В. Ю., Філімонов Ю. В., Браженко Ю. Ф., Вітенко В. А.
Фіщук, О. О. Особливості викладання ендокринології у англомовних студентів / О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. - С .222
Фомін, О. О. Організація профілактичної роботи в сучасній медичній практиці / О. О. Фомін, Н. С. Фоміна. - С .223
Хапіцька, О. П. Впровадження асоціативного мислення з метою покращення засвоєння матеріалу з предмету «Внутрішня медицина» / О. П. Хапіцька. - С .226
Цимбалюк, Н. В. Удосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з дисципліни «Внутрішні хвороби» / Н. В. Цимбалюк [та ін.]. - С .227
Інші автори: Мостовий Ю. М., Cлепченко Н. С., Сідоров А. А., Дмитрієв К. Д.
Черв’як, М. М. Необхідність взаємозв’язку лекцій, практичних занять і самостійної роботи при викладанні біологічної хімії англомовним студентам / М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. - С .228
Черешнюк, Г. С. Загальна практика сімейна медицина, як невід’ємна складова трансформації системи охорони здоров’я в медичну освіту України / Г. С. Черешнюк, Т. В. Козяр. - С .229
Черкасова, Н. М. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців / Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. - С .230
Чернобровий, В. М. Актуальні питання безперервного професійного розвитку лікарів у контексті сучасної вищої медичної освіти / В. В. Чернобровий, І. Г. Палій. - С .232
Шаповал, І. І. Спеціальні технічні стандарти для визначення неакадемічної кваліфікації майбутнього лікаря-спеціаліста / І. І. Шаповал [та ін.]. - С .233
Інші автори: Мовчан Г. О., Перебетюк Л. О., Заічко К. О.
Шевчук, Т. І. Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів на кафедрі медичної біології / Т. І. Шевчук [та ін.]. - С .235
Інші автори: Хлєстова С. С., Білошицька А. В., Васенко Т. Б.
Шпакова, Н. А. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини» / Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько. - С .236
Шунков, В. С. Галографічні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах» / В. С. Шунков. - С .238
Юрченко, П. О. Актуальність ролі мотиваційного фактора в стимуляції індивідуальної самостійної роботи студентів / П. О. Юрченко, С. О. Качула. - С .239
Ющенко, Л. О. Медичне стажування як один з ефективних способів навчання сучасних лікарів / Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, В. С. Олійник. - С .240
Ющенко, Т. І. Курс «Фармацевтичний аналіз» в системі дистанційної підготовки провізорів-інтернів (спеціальність «Загальна фармація») на кафедрі фармацевтичної хімії / Т. І. Ющенко, О. В. Зарічанська, О. О. Давиденко. - С .240
Ющенко, Т. І. Організація навчального процесу з дисципліни «Сучасна аналітична лабораторна практика» для фахівців освітньої кваліфікації «Магістр фармації» / Т. І. Ющенко, А. Є. Косарева, О. Ю. Рогова. - С .242
Яблонь, О. С. Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні дисципліни «Неонатологія» / О. С. Яблонь [та ін.]. - С .243
Інші автори: Саврун Т. І., Мазур О. Г., Биковська О. А., Моравська О. А.
Якименко, О. Г. Досвід застосування дистанційної освіти в післядипломній освіті інтернів-провізорів / О. Г. Якименко [та ін.]. - С .244
Інші автори: Погорілий В. В., Пойда С. Г., Цибульська Т. В.
Яковлева, О. О. Питання клінічної фармакології на післядипломному рівні вищої медичної освіти / О. О. Яковлева, О. О. Клекот. - С .245
Яремин, С. Ю. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір / С. Ю. Яремин, В. О. Фіщенко. - С .246
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Фоміна, Л. В.
Радьога, Р. В.
Тепла, Т. О.
Антонюк, Т. М.
Саврун, Т. І.
Сергєєв, С. В.
Наліжитий, А. А.
Голодюк, С. М.
Ситнік, В. І.
Пічкур, О. М.
Кізіна, І. Є.
Мельник, Т. О.
Мельник, В. В.
Кливак, В. В.
Харковенко, Р. В.
Ігнащук, О. В.
Побережець, В. Л.
Трофімчук, Т. І.
Гунас, В. І.
Ситнік, Г. А.
Гордзієвська, Н. А.
Поліщук, Ю. М.
Стукан, О. К.
Осадчук, Н. І.
Гончар, О. О.
Дівінскі, О. Т.
Закорченна, Н. І.
Кушнір, В. О.
Колісник, Н. С.
Сотнікова, Т. В.
Агакіна, О. Д.
Залецький, Б. В.
Попов, В. П.
Король, Т. Г.
Вовчук, І. М.
Юрченко, П. О.
Качула, О. О.
Чекотун, Т. В.
Конопліцька, А. П.
Шевчук, Ю. Г.
Бондарчук, О. Д.
Лобко, К. А.
Максимчук, В. В.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Грицун, Я. П.
Існюк, А. С.
Шамрай, С. О.
Грииун, Я. П.
Буркот, В. М.
Дудар, А. О.
Тимошенко, А. В.
Димчина, Ю. А.
Черешнюк, І. Л.
Назарова, О. С.
Булько, І. В.
Лопаткіна, О. П.
Кукуруза, Ю. П.
Шаповал, І. І.
Хоменко, В. М.
Беца, І. М.
Поперечний, В. О.
Прокопчук, З. М.
Трофіменко, Ю. Ю.
Форманчук, A. M.
Ляховченко, Н. А.
Собко, B. C.
Мосьондз, В. В.
Карий, Я. В.
Гуменюк, К.В.
Радьога, Я. В.
Стойка, В. І.
Гармаш, Л. Л.
Кушта, А. О.
Шкільняк, Л. І.
Руденко, Г. С.
Кулик, Я. М.
Стоян, Н. В.
Теклюк, Р. В.
Редчіц, М. А.
Шевчук, Т. В.
Ваколюк, Л. М.
Александрова, О. Є.
Сідоров, А. А.
Дмитрієв, К. Д.
Алексєєнко, Н. С.
Блажченко, В. В.
Остренюк, Р. С.
Руцька, І. А.
Залевський, Л. Л.
Стельмащук, П. О.
Шипіцина, О. В.
Браженко, Ю. Ф.
Вітенко, В. А.
Заічко, К. О.
Васенко, Т. Б.
Биковська, О. А.
Моравська, О. А.
Цибульська, Т. В.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
378(477)
Д 22


   
    25-ліття Програми імені Фулбрайта в Україні [Текст] = Fulbright Ukraine at 25 : зб. есеїв / редкол. : О. Галета та ін. ; пер. з англ. Т. Некряч. - Київ : АДЕФ-Україна, 2017. - 256 с. : іл., фот. кольор.
УДК

Рубрики:
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (методы, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
УКРАИНА -- UKRAINE
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Кл.слова (ненормовані):
КРАЄЗНАВСТВО -- США
Анотація: Ювілейне видання відтворює 25-літню історію Програми імені Фулбрайта в Україні. У ньому зібрано есеї випускників Програми, що слугують промовистою ілюстрацією того, що ми вже звикли йменувати «фулбрайтівським досвідом» у його конкретнолюдському особистісному вимірі
Fulbright Ukraine has compiled a special 256 page publication documenting the Program’s 25 year history and Fulbright alumni reminiscences. Through their essays, alumni illustrate in the best way possible what we call the "Fulbright experience" in its tangible, very personal dimension
Дод.точки доступу:
Галета, Олена \ред.\
Ділай, Ірина \ред.\
Кульчицька, Ольга \ред.\
Решетняк, Тетяна \ред.\
Некряч, Тетяна \пер. з англ.\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
617-089:355
Н 40


   
    Невідкладна військова хірургія [Текст] : [посібник] : присвяч. військ. лікарям / Ін-т Бордена (США) ; ред.: В. Чаплик, П. Олійник, А. Цегельський ; пер. з англ. А. Кордіяк [та ін.]. - 4-те амер. перегл. і випр. вид : укр. вид. . - Львів : Наутілус, 2015. - 504 с. : іл. - Пер. вид. : Emergency War Surgery . - 2013. - ISBN 966-8574-05-2
УДК

MeSH-головна:
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE (методы, обучение)
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE (методы, обучение)
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ (психология, уход)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, психология)
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL (обучение, психология)
Дод.точки доступу:
Чаплик, Віктор \ред.\
Олійник, Петро \ред.\
Цегельський, Андрій \ред.\
Кордіяк, А. \пер. з англ.\
Варес , Я. \пер. з англ.\
Коссак , Б. \пер. з англ.\
Кучумова, Н. \пер. з англ.\
Лелів, Г. \пер. з англ.\
Ін-т Бордена (США)

Примірників всього: 21
ЧЗ (1), УА (17), НА (3)
Вільні: ЧЗ (1), УА (16), НА (3)

Знайти схожі

7.
617-089:355
Н 40


   
    Невідкладна військова хірургія : [посібник] : присвяч. військ. лікарям / Ін-т Бордена (США) ; ред.: В. Чаплик, П. Олійник, А. Цегельський ; пер. з англ. А. Кордіяк [та ін.]. - 4-те амер. перегл. і випр. вид. : укр. вид. - Київ : Наш формат, 2015. - 540 с. : іл. - Бібліогр. наприкінці розд. - Предм. покажч. : с. 491-538. - Пер. вид. : Emergency War Surgery . - 2013. - ISBN 978-617-7279-07-4
УДК

MeSH-головна:
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE (методы, обучение)
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE (методы, обучение)
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ (психология, уход)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, психология)
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL (обучение, психология)
Анотація: Своєчасне та якісне надання хірургічної допомоги є однією з головних умов збереження життя та профілактики важких ускладнень у поранених в умовах бойової діяльності військ. Лікарі, які захищають незалежність, суверенитет і територіальну цілісність України, надають медичну допомогу пораненим в антитерористичній операції, застосовують методи воєнно-польової хірургії. Тридцять шість розділів посібника підготовлено фахівцями Науково-дослідного центру американської військової медицини Інституту Бордена, докладно описують діагностику та особливості лікування травм різних систем та анатомічних ділянок людського організму, правила сортування та евакуації поранених тощо. Посібник оперує найновішими науковими медичними даними (останнє видання вийшло у 2013 році) й опирається на реальний бойовий бойовий досвід, здобутий армією США під час нещодавніх конфліктів в Афганістані та Іраку. Ознайомлення з досвідом військових хірургів США буде корисною для військових хірургів та організаторів військово-медичного забезпечення Збройних Сил України.
Дод.точки доступу:
Чаплик, В. \ред.\
Олійник, П. \ред.\
Цегельський, А. \ред.\
Кордіяк, А. \пер. з англ.\
Варес , Я. \пер. з англ.\
Коссак , Б. \пер. з англ.\
Лесик, Р. \пер. з англ.\
Ін-т Бордена (США)

Примірників всього: 8
НА (7), ЧЗ (1)
Вільні: НА (7), ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
614.2:616-036.86
Ш 37


    Шевчук, В. І.
    Медична реабілітація інвалідів за рубежем [Текст] : монографія / В. І. Шевчук, Н. М. Беляєва, О. Б. Яворовенко. - Вінниця : Рогальська І. О., 2014. - 96 с. - Бібліогр.: с. 90-94. - ISBN 987-617-7171-08-8
    Зміст:
ОРГАНІЗАЦІЯ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ СВІТУ . - С .7
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ У НІМЕЧЧИНІ . - С .10
Історичні та правові основи медичної реабілітації . - С .10
Визначення та концепція реабілітації . - С .11
Порядок призначення медичної реабілітації . - С .12
Структури медичної реабілітації . - С .13
Контроль якості . - С .18
Фінансування . - С .18
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ У ФРАНЦІЇ . - С .19
Історичні та правові основи медичної реабілітації . - С .19
Визначення та концепція реабілітації . - С .19
Порядок призначення медичної реабілітації . - С .20
Структури медичної реабілітації . - С .21
Контроль якості . - С .23
Фінансування . - С .24
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В ШВЕЙЦАРІЇ . - С .25
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В НІДЕРЛАНДАХ . - С .31
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В ІСПАНІЇ . - С .36
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В ВЕЛИКОБРИТАНІЇ . - С .40
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В ШВЕЦІЇ . - С .46
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В США . - С .53
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ У ФІНЛЯНДІЇ . - С .59
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В ІНШИХ КРАЇНАХ СВІТУ . - С .65
ПОРІВНЯННЯ СИСТЕМИ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УКРАЇНИ ТА РОЗВИНУТИХ КРАЇН СВІТУ. МОЖЛИВІСТЬ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ . - С .84
УДК

MeSH-головна:
ИНВАЛИДЫ -- DISABLED PERSONS (психология, реабилитация)
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы, обучение)
Анотація: В монографії розглянуті питання організації реабілітації в провідних країнах світу (Німеччина, Франція, Швейцарія, Нідерланди, Великобританія, Швеція, США, Фінляндія та ін.). Представлені організаційно-правові засади медичної реабілітації, визначення та концепція реабілітації, порядок її призначення, структури реабілітації, контроль якості, джерела фінансування. Проведено порівняння системи медичної реабілітації в Україні з розвинутими країнами. Висвітлені напрямки й проблеми впровадження системи реабілітації в нашій державі. Монографія призначена для фахівців ЛПЗ, служби медико-соціальної експертизи і реабілітації, соціального захисту населення, центрів зайнятості, слухачів факультетів підготовки лікарів
Дод.точки доступу:
Беляєва, Н. М.
Яворовенко, О. Б.

Примірників всього: 4
НА (2), ЧЗ (1), КСХ (1)
Вільні: НА (2), ЧЗ (1), КСХ (1)

Знайти схожі

9.
930.85
Ч-49


    Чернецький, Віталій.
    Картографуючи посткомуністичні культури. Росія та Україна в контексті глобалізації [Текст] : авториз. пер. з англ. / В. Чернецький ; пер. з англ.: К. Ботанова, О. Кирилова, Т. Коненко ; Укр. наук. ін-т Гарвардського ун-ту, Наук. т-во ім. Т. Г. Шевченка в США, Ін-т Критики, Серія "Критичні студії". - Київ : Критика, 2013. - 432 с. - Бібліогр.: с. 389-417. - Покажч.: с. 419-430. - Пер. вид. : Mapping Postcommunist Cultures. Russia and Ukraine in the context of Globalization / Vitaly Cernetsky. - Montreal & Kingston-London-Ithaca, 2007
    Зміст:
Культурна глобалізація, "пост"-явища та "другий світ"
Росія: Постмодерні перетворення комуністичної метрополії
Іосіф Вісаріонович Пушкін, або Трансформаційний поштовх соц-арту
Подорожі гетеротопіями: інші світи постсовєтскої російської літератури
Перетворення: постмодерні артикуляції гендеру й тілесности
Кінець домашнього арешту: сексуальність і текстуальність у сучасній Росії
Україна: Постколоніальність у "другому світі"
Алегоричні подорожі, або Метамирфози магічного реалізму
(Пост)колоніальне (пост)карнавальне, або Поетика й політика "Бу-Ба-Бу"
Віч-на-віч із травмами: гендероване/національне тіло як наратив і видовище
УДК

MeSH-головна:
КУЛЬТУРА -- CULTURE
КОММУНИЗМ -- COMMUNISM (история)
ПОСТМОДЕРНИЗМ -- POSTMODERNISM (история)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA (этнология)
УКРАИНА -- UKRAINE (этнология)
Дод.точки доступу:
Ботанова, Катерина \пер. з англ.\
Кирилова, Ольга \пер. з англ.\
Коненко, Тетяна \пер. з англ.\
Cernetsky, Vitaly
Укр. наук. ін-т Гарвардського ун-ту
Наук. т-во ім. Т. Г. Шевченка в США
Ін-т Критики. Серія "Критичні студії"

Примірників всього: 1
КСХ (1)
Вільні: КСХ (1)

Знайти схожі

10.
821.161.2’06.09
Р 32


    Ревакович, Марія.
    Persona non grata. Нариси про Нью-Йоркську групу, модернізм та ідентичність [Текст] / М. Ревакович ; пер. з англ. М. Дмитрієва [та ін.] ; Укр. наук. ін-т Гарвардського ун-ту, Наук. т-во ім. Т. Г. Шевченка в США. - Київ : Критика, 2012. - 335 с. - (Критичні студії). - Вибрана бібліогр.: с. 317-326 . - Бібліогр. вміщ. текстів: с. 327-330 . - Імен. покажч.: с. 331-335. - Пер. вид. : Persona non grata. Essays on New York Group, Modernism and Identity / Maria G. Rewakowicz. - ISBN 978-966-8978-56-2
    Зміст:
Дещо про Нью-Йоркську групу
Непоетичні дискурси Нью-Йоркської групи
(Пост)модерністські маски: естетика гри в поезії Емми Андієвської та Богдана Рубчака
З Іспанії з любов’ю, або Чи існує "Іспанська школа" в українській літературі?
Мова як іншість: українська поезія Патриції Нел Ворен (Килини)
Декадентські мотиви в українському романі fin de siecle: Агатангел Кримський та Михайло Яцків
Сексуальність, логос і сила: зображення жінок у романі "Чесність з собою" Володимира Винниченка
Ґендерні аспекти українського модернізму: образ жінки у поезії 1920-1950-х років
Географія має значення: регіоналізм і територіальні ідентичності в сучасній українській прозі
Мова як протагоніст у сучасній українській літературі
Важкий шлях: література, літературні канони та ідентичність у постсовєтській Україні
УДК

MeSH-головна:
ЛИТЕРАТУРА СОВРЕМЕННАЯ -- LITERATURE, MODERN
УКРАИНА -- UKRAINE
НЬЮ-ЙОРК -- NEW YORK
Дод.точки доступу:
Дмитрієва, Марія \пер. з англ.\
Любенко, Олена \пер. з англ.\
Матіяш, Дзвінка \пер. з англ.\
Остапчук Тетяна \пер. з англ.\
Rewakowicz, Maria G.
Укр. наук. ін-т Гарвардського ун-ту
Наук. т-во ім. Т. Г. Шевченка в США

Примірників всього: 1
КСХ (1)
Вільні: КСХ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)