Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=61:378(477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
61:378(477)
С 91


   
    Сучасні методологічні засади виховання особистості лікаря та провізора у вищих навчальних закладах [Текст] / А. В. Магльований [та ін.] ; Львів. НМУ ім. Данила Галицького. - Львів : Кварт, 2018. - 164 с. - Бібліогр.: с. 160-162. - ISBN 978-617-7196-06-7
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, психология)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология)
Анотація: У посібнику розглядаються організаційно-педагогічні та методичні аспекти системи національно-громадянського та патріотично-усвідомленого виховання студентів в умовах входження України в загальноєвропейский історико-культорологічний та економічний простір. З урахуванням положень проекту «Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності» висвітлюється сутність та особливості формування національної самосвідомості та світогляду, моральної, релігійної, естетичної, правової, екологічної та фізичної культури майбутніх лікарів, провізорів, медсестер. Корисним додатком є «Положення про куратора академічної групи», інформація про пам’ятні дати української історії, довідки про визначних діячів світової культури та перелік нормативних документів, які є базовими для виховного процесу в Україні. Для викладачів та кураторів вищих навчальних закладів III-ІV рівня акредитації, а також усіх зацікавлених
Дод.точки доступу:
Магльований, А. В.
Вісьтак, М. В.
Гриновець, В. С.
Черкес, Н. Д.
Дісковський, І. С.
Ягело, С. П.
Львів. НМУ ім. Данила Галицького

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
61:378(477)
С 81


   
    Століття відданості освіті, науці та медицині [Текст] : довід. вид. / Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика ; ред. Ю. В. Вороненко [та ін.]. - Київ : Професіонал-Інвент, 2018. - 435 с. : фот. - ISBN 978-966-97806-0-7
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (история, кадры)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
НАУКА -- SCIENCE (история, организация и управление)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В. \ред.\
Вдовиченко, Ю. П. \ред.\
Толстанов, О. К. \ред.\
Савичук, Н. О. \ред.\
Моісеєнко, Р. О. \ред.\
Гульчій, О. П. \ред.\
Пономаренко, М. С. \ред.\
Бригинець, Д. Д. \ред.\
Бурлакова, В. І. \ред.\
Драбович, І. І. \ред.\
Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика

Примірників всього: 2
НА (1), ЧЗ (1)
Вільні: НА (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
61:378(477)
О-64


   
    Організація та проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту [Текст] : метод. рек. / Одес. НМУ ; уклад. В. Г. Марічереда [та ін.]. - Одеса : Одес. НМУ, 2020. - 84 с. - Затв. рішенням Вченої ради Одес. нац, мед. ун-ту, протокол № 2 від 16 січ. 2020 р. . - Бібліогр.: с. 67-71
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Проблема якісної підготовки медичних кадрів є дуже гострою в сучасній Україні на тлі реформування національної охорони здоров’я, загального прискорення розвитку світової медичної та соціальної сфер, а також в умовах інтенсифікації міжнародної мобільності медичних кадрів. Впровадження новітніх та інноваційних технологій навчання, оцінки та контролю якості освітнього процесу є наріжним каменем сучасного реформування вищої медичної освіти в Україні
Одна з останніх сучасних тенденцій світової вищої освіти, зокрема й медичної освіти, — впровадження засад компетентнісного підходу. Загальною ідеєю компетентнісного підходу є компетентнісно-орієнто- вана освіта, яка спрямована на комплексне засвоєння знань та способів практичної діяльності, завдяки яким людина успішно реалізує себе в різних галузях своєї життєдіяльності
Дод.точки доступу:
Марічереда, В. Г. \уклад.\
Могилевкіна, І. О. \уклад.\
Коньков, Д. Г. \уклад.\
Шмакова, І. П. \уклад.\
Одес. НМУ

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
61:378(477)
П 12


    Пагор, Валентин Віталійович.
    Радянська модель вищої медичної освіти в Україні 1920-1930-х рр.: проблеми становлення, функціонування і розвитку : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. іст. наук : [спец.]07.00.01 "Історія України" / В. В. Пагор ; Кам’янець-Поділ. НУ ім. Івана Огієнка. - Кам’янець-Подільський : [б. в.], 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15 - 18
УДК

MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПЛАНИРОВАНИЯ И РАЗВИТИЯ ФИНАНСИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING SUPPORT (история)
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
СССР ДО 1991 -- USSR
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Кам’янець-Поділ. НУ ім. Івана Огієнка

Примірників всього: 1
КСХ (1)
Вільні: КСХ (1)

Знайти схожі

5.
61:378
П 34


    "Післядипломна освіта та лікарське самоврядування за європейськимим стандартами", Всеукр. наук.- практ. конф. з міжнар. участю (2014 ; Тернопіль).
    Післядипломна освіта та лікарське самоврядування за європейськимим стандартами [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 11-12 вер. 2014 р. : з дист. під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку / відп. за вип. Н. І. Ярема. - Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. - 258 с. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, стандарты)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы, организация и управление, стандарты)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (организация и управление, стандарты)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ЕВРОПА -- EUROPE
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Ярема, Н. І. \відп. за вип.\
Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського

Примірників всього: 1
НА (1)
Вільні: НА (1)

Знайти схожі

6.
61:378(477)
У 91


   
    Учебно-методическое пособие для аттестации студентов 6-го курса с использованием сквозных программ обучения "Педиатрия с детскими инфекционными болезнями, фтизиатрией, клинической иммунологией и аллергологией" [Текст] : (специальность "Лечебное дело" 7.120101) / Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова ; ред. В. М. Дудник ; сост. В. М. Дудник [и др.]. - Вінниця : [б. в.], 2016. - 102 с. - Бібліогр.: с. 96-101
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление, стандарты)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНА ИНФЕКЦИОННЫХ БОЛЕЗНЕЙ -- INFECTIOUS DISEASE MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, организация и управление)
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Анотація: Учебно-методическое пособие для аттестации студентов 6-го курса с использованием сквозных программ включает программу обучения по педиатрии, детских инфекционных болезней, фтизиатрии, клинической иммунологии и аллергологии, модули, тематику занятий и др. Кроме того, приводится техника использования основных практических навыков и нормативных лабораторных, биохимических и инструментальных показателей; основные фармакологические препараты разных групп и списки рекомендованной литературы по отдельным дисциплинам.
Дод.точки доступу:
Дудник, В. М. \ред.\
Дудник, В. М. \сост.\
Незгода, И. И. \сост.\
Незгода, І. І.
Мантак, Г. И. \сост.\
Мантак, Г. І.
Андрикевич, И. И. \сост.\
Андрікевич, І. І.
Синчук, Н. И. \сост.\
Синчук, Н. І.
Попов, В. П. \сост.\
Гончаров, Л. И. \сост.\
Изюмец, О. И. \сост.\
Фурман, В. Г. \сост.\
Онофрийчук, О. С. \сост.\
Кулик, Л. Г. \сост.\
Бондарчук, О. Б. \сост.\
Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова

Примірників всього: 26
УА (23), НА (2), ЧЗ (1)
Вільні: УА (23), НА (2), ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
61:378(477)
І-54


    "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця).
    Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця : [б. в.], 2016. - 180 с.
Примітки про походження:
Прим. 521255 : з б-ки Палія Г. К.
    Зміст:
Мороз, В. М. Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся T. Л.
Афанасюк, О. І. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. І. Афанасюк ; О. І. Афонасюк. - С .7
Бахнівський, B. C. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ / B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .9
Башинська, О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. - С .10
Беднарчик, Т. Р. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук / Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. - С .11
Білик, І. С. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення / І. С. Білик. - С .12
Блажченко, В. В. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. В. Блажченко. - С .13
Богомолов, А. Є. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів / А. Є. Богомолов. - С .14
Богомолов, А. Є. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів / А. Є. Богомолов. - С .15
Бондар, С. А. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС / С. А. Бондар [и др.]. - С .16
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Борейко, М. Р. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту» / М. Р. Борейко. - С .18
Булавенко, О. В. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу / О. В. Булавенко [и др.]. - С .18
Інші автори: Балабуєва С. В., Супрунова Т. В., Кливак В. В.
Булавенко, О. В. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти / О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. - С .20
Буртяк, Н. Г. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу / Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. - С .21
Ваколюк, Л. М. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання / Д. М. Ваколюк [и др.]. - С .22
Інші автори: Краснова Л. І., Сергета І. В., Лукіна Н. Ю.
Василенко, Г. Л. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики / Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. - С .23
Вергелес, К. М. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ / К. М. Вергелес. - С .25
Вергелес, К. М. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі / К. М. Вергелес. - С .26
Вільцанюк, О. О. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .28
Власенко, М. В. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ / М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. - С .29
Вознюк, Л. А. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги / Л. А. Вознюк. - С .30
Волощук, Н. І. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології / Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. - С .31
Вуж, Т. Є. Запровадження нових навчальних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .32
Гаджула, Н. Г. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. Г. Гаджула. - С .33
Гайдаєнко, О. Ф. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту» / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .35
Гармаш, Л. Л. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .36
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Гончаренко, О. В. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. - С .37
Горленко, О. В. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології / О. В. Горленко, І. М. Горленко. - С .38
Горленко, І. М. Роль візуалізації у викладанні стоматології / І. М. Горленко, О. В. Горленко. - С .39
Гулевич, А. М. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі / A. M. Гулевич. - С .40
Дзекан, О. В. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця / О. В. Дзекан. - С .42
Дзекан, О. В. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів / О. В. Дзекан. - С .43
Дмитренко, С. В. Автономія ВНЗ та академічні свободи / С. В. Дмитренко [и др.]. - С .44
Інші автори: Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Дудік, О. П. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. - С .47
Дудник, В. М. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .47
Дудник, В. М. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .48
Дудник, В. М. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету / В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. - С .50
Дудник, В. М. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця / В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. - С .51
Дудник, В. М. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. - С .52
Дудник, В. М. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .53
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .54
Жорняк, П. В. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам / П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. - С .55
Заічко, Н. В. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні / Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. - С .56
Заічко, Н. В. Виклатання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання) / Н. В. Заічко [и др.]. - С .57
Інші автори: Личик Г. З., Йолтухівський М. М., Тубулкан К. М.
Зелінська, Т. М. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії / Т. М. Зелінська. - С .58
Ігнащук, О. В. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров’я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .59
Ільченко, О. В. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. В. Ільченко. - С .60
Ісакова, Н. М. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології / Н. М. Ісакова. - С .62
Істошин, В. М. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .62
Йолтухівський, М. В. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету / М. В. Йолтухівський [и др.]. - С .63
Інші автори: Белік Н. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М.
Какарькін, О. Я. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту » / О. Я. Какарькін [и др.]. - С .64
Інші автори: Костюк О. Г., Ковальчук А. П., Дроненко В. Г., Печевистий О. М.
Каніковський, О. Є. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. - С .66
Кіщук, В. В. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» / В. В. Кіщук [и др.]. - С .67
Інші автори: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грицун Я. П., Шамрай С. О., Максимчук В. В.
Кислова, Ю. О. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти / Ю. О. Кислова [и др.]. - С .67
Інші автори: Кулик Я. М., Процюк Т. Л., Антонець В. А., Мазулов О. В.
Колісник, П. Ф. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. - С .69
Колошко, О. М. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії / О. М. Колошко, А. В. Мельник. - С .70
Комарницька, Н. Т. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту» / Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. - С .71
Конопліцький, В. С. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. - С .73
Коньков, Д. Г. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури / Д. Г. Коньков. - С .74
Коньков, Д. Г. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти / Д. Г. Коньков. - С .75
Корзун, О. В. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури / О. В. Корзун. - С .76
Коробко, О. А. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. - С .78
Коспіюк, М. І. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / М. І. Коспіюк. - С .78
Коспіюк, А. Д. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції / А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. - С .80
Крижановська, А. В. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології / А. В. Крижановська. - С .80
Кулик, Л. Г. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології / Л. Г. Кулик. - С .81
Ладутько, С. В. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти / С. В. Ладутько, C. O. Качула, А. В. Мельник ; С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. - С .82
Леонова, Н. В. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / Н. В. Леонова. - С .83
Лисенко, Д. А. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти / Д. А. Лисенко. - С .85
Лисенко, С. А. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам / С. А. Лисенко [и др.]. - С .86
Інші автори: Ткач А. А., Болюх Д. Б., Ткачук Т. В., Сміюха О. А., Лисенко Н. М.
Лісовий, М. І. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків / М. І. Лісовий. - С .86
Лісовий, М. І. Підручник як основний засіб навчання / М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. - С .88
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .90
Мазайкіна, І. О. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту» / І. О. Мазайкіна. - С .92
Макодай, І. І. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / І. І. Макодай. - С .94
Максимович, Н. М. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності / Н. М. Максимович [и др.]. - С .96
Інші автори: Заліська О. М., Яцкова Г. Ю., Колач Т. С.
Малачкова, Н. В. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова / Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .97
Марлова, А. С. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. - С .98
Марчук, І. А. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів / І. А. Марчук. - С .100
Мацко, О. О. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. - С .101
Мруг, В. М. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності / В. М. Мруг. - С .103
Мудрак, І. Г. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів / І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. - С .104
Нечипорук, В. М. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Нечипорук. - С .105
Остренюк, Р. С. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту» / Р. С. Остренюк. - С .105
Островський, В. А. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія / В. А. Островський. - С .106
Павлик, І. В. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір / І. В. Павлик. - С .107
Палій, Г. К. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології / Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .109
Пархоменко, І. Л. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін) / І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. - С .110
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. - С .111
Півторак, П. А. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету / П. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .113
Піняжко, О. Б. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів / О. Б. Піняжко [и др.]. - С .114
Інші автори: Заліська О. М., Слабий М. В., Яцкови Г. Ю.
Піскун, Р. П. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців / Р. П. Піскун [и др.]. - С .115
Інші автори: Васенко Т. Б., Шевчук Т. І., Горбатюк С. М.
Піскун, Р. П. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. - С .116
Піскун, Р. П. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики / Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. - С .117
Пликанчук, О. В. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .118
Пономарьова, Л. М. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО / Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. - С .120
Пономарьова, Л. М. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини / Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. - С .122
Попова, О. І. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту» / О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. - С .126
Пшук, П. Г. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / П. Г. Пшук, А. О. Камінська. - С .127
Пшук, П. Г. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці / П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. - С .128
Рациборинська-Полякова, Н. В. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту / Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. - С .129
Редчіц, М. А. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія» / М. А. Редчіц, О. В. Яцина. - С .130
Римша, О. В. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Римша. - С .131
Римша, С. В. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .132
Саврун, Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії / Т. І. Саврун, О. А. Биковська. - С .133
Сергета, І. В. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі / Ι. Β. Сергета. - С .134
Сергета, І. В. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини / Ι. Β. Сергета. - С .135
Сливка, О. Я. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів / О. Я. Сливка. - С .136
Смірнова, О. В. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Смірнова. - С .137
Сторожук, І. В. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія» / І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. - С .138
Сулім, О. Г. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / О. Г. Сулім. - С .139
Суходоля, А. І. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти / А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. - С .140
Тертишна, О. В. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Тертишна, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук ; О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. - С .142
Тихолаз, В. О. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С .143
Інші автори: Школьніков В. С., Стезьмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л.
Тихолаз, В. О. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту» / В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. - С .144
Трухманова, С. Л. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі / С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. - С .146
Тубулкан, К. М. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії / К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. - С .147
Фомін, О. О. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам / О. О. Фомін. - С .148
Фещук, Н. М. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра / Н. М. Фещук [и др.]. - С .149
Інші автори: Краснов О. М., Александрова О. Є., Лукіна П. Ю.
Фоміна, Н. С. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей / Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. - С .150
Фоміна, Л. В. Вербальність у роботі лікаря / Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. - С .151
Чайка, Г. В. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти / Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. - С .153
Чекотун, Т. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту» / Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. - С .154
Черв’як, М. М. Особливості викладання біохімії англомовним студентам / М. М. Черв’як. - С .155
Черв’як, М. М. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам / М. М. Черв’як, Д. О. Фільчуков. - С .156
Черв’як, М. М. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами / М. М. Черв’як, О. І. Штатько. - С .156
Черешнюк, Г. С. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .157
Чернобровый, В. М. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. - С .159
Шаламай, М. О. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика» / М. О. Шаламай, В. М. Дудник. - С .160
Шевчук, Н. М. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .161
Шпакова, Н. А. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю / Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. - С .162
Шунков, В. С. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / B. C. Шунков. - С .163
Shust, N. Using copyright law / N. Shust. - С .164
Шушковська, Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини / Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. - С .167
Ющенко, Т. І. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .168
Яблонь, О. С. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. С. Яблонь [и др.]. - С .170
Інші автори: Биковська О. А., Пахнюща П. М., Рубіна О. С., Саврун Т. І.
Яблонь, О. С. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії / О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. - С .170
Яковлева, О. О. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті / О. О. Яковлева, К. В. Півторак. - С .171
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (законодательство и юриспруденция)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Гуминский, Ю. И.
Фоміна, Л. В. \ред.\
Фомина Л. В.
Полеся, Т. Л.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Голодюк, С. М.
Кливак, В. В.
Лукіна, Н. Ю.
Голодюк, С. М.
Тубулкан, К. М.
Шаповал, О. М.
Дроненко, В. Г.
Печевистий, О. М.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Грицун, Я. П.
Шамрай, С. О.
Максимчук, В. В.
Антонець, В. А.
Мазулов, О. В.
Ткачук, Т. В.
Сміюха, О. А.
Лисенко, Н. М.
Колач, Т. С.
Яцкови, Г. Ю.
Горбатюк, С. М.
Руцька, І. А.
Лопаткіна, О. П.
Грищенко, Ю. В.
Залевський, Л. Л.
Рубіна, О. С.
Саврун, Т. І.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 2
НА (1), ЧЗ (1)
Вільні: НА (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
61:378(477)
П 78


    "Проблеми медичної та фармацевтичної освіти і шляхи підвищення якості підготовки лікарів і фармацевтів в Україні", наук.-метод. конф. (2003 ; Харків).
    Проблеми медичної та фармацевтичної освіти і шляхи підвищення якості підготовки лікарів і фармацевтів в Україні [Текст] : матеріали наук.-метод. конф., 5-7 листоп. 2003 р. : збірка / Харків. ДМУ ; ред. В. Г. Передерій [та ін.]. - Харків : [б. в.], 2003. - 266 с. - ISBN 966-673-047-2
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (методы, организация и управление)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У збірці вміщені матеріали та тези доповідей, присвячених актуальним проблемам удосконалення підготовки медичних і науково-педагогічних кадрів у сучасних умовах у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах I-IV рівнів акредитації. Відображена роль впровадження в навчальних закладах новітніх технологій, прогресивних форм, інновацій та методик навчання в поєднанні з виховною роботою як невід’ємною часткою підготовки медичних кадрів, патріотів своєї Батьківщини, а також з підвищенням дієвості контролю за якістю підготовки молодих фахівців. Підкреслено значення якісного навчального процесу та виховної роботи в підготовці лікарів та фармацевтів для Збройних сил України. Охарактеризовано місце і роль викладання гуманітарних та соціальних дисциплін у результативності підготовки молодих спеціалістів різного фаху. Обговорені питання підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів та ролі вчителя як фахівця, як вченого, як громадянина, як людини в становленні молодих спеціалістів. Відображені проблеми створення й видання україномовних підручників, посібників та подальшого впровадження державної мови в навчальний процес. Приділено увагу вирішеним та невирішеним питанням підготовки лікарів загальної практики (сімейних лікарів) на до- та післядипломних етапах навчання, оптимізації спільної роботи навчальних закладів із закладами практичної охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Передерій, В. Г. \ред.\
Волосовець, О. П. \ред.\
Вітенко, І. С. \ред.\
Циганенко, А. Я. \ред.\
Кривоносов, М. В. \ред.\
Харків. ДМУ

Примірників всього: 1
НА (1)
Вільні: НА (1)

Знайти схожі

9.
61:378(477)
М 42


    "Медична симуляція - погляд у майбутнє", наук.-практ. конф. з міжнар. участю (2018 ; Вінниця).
    Медична симуляція - погляд у майбутнє [Текст] : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 2 лют. 2018 р. : тез. доп. / ред. В. М. Мороз [та ін.]. - Вінниця : [б. в.], 2018. - 48 с. - ISBN 978-966-924-727-8
    Зміст:
Булавенко, О. В. Особливості діагностики та лікування невиношування вагітності на ранніх термінах гестації в світлі досягнень симуляційних технологій / О. В. Булавенко, О. А. Мунтян. - С .4-5
Годлевська, Н. А. Симуляційне навчання - успіх практичного засвоєння знань / Н. А. Годлевська, Б. О. Малініна, Б. О. Маркевич. - С .7-9
Дудник, В. М. Сучасні погляди на базисне лікування бронхіальної астми у дітей шкільного віку / В. М. Дудник, О. В. Куцак. - С .9-12
Кливак, В. В. Дебрифінг: простой інструмент для вирішення складних проблем / В. В. Кливак. - С .14-16
Коньков, Д. Г. Моделювання невідкладних станів в акушерстві: оцінка ефективності освітньої програми / Д. Г. Коньков. - С .16-18
Костюк, І. Ю. Особливості проведення занять в стимуляційному центрі в умовах обмеженого часу / І. Ю. Костюк, А. Л. Костюк. - С .22-24
Ромашкіна, О. А. Симуляційне навчання у студентів стоматологічного факультету як важливий етап формування практичних навичок / О. А. Ромашкіна, А. М. Юр, А. В. Денисюк. - С .40-41
Юр, А. М. З досвіду проведення практичних занять з ортопедичної стоматології в умовах тренінгового центру Вінницького національного медичного університету імені М І. Пирогова / А. М. Юр, О. А. Ромашкіна, А. В. Денисюк. - С .41-42
Ющенко, Л. О. Використання симуляційних технологій у підготовці медичних кадрів / Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, І. В. Чигір. - С .43-44
Яремчук, Л. В. Метод рольової гри при проведенні практичних занять в симуляційному центрі / Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка, Η. Г. Буртяк. - С .44-45
Kostyuk, I. The features of classes in the simulation center in limited time / I. Kostyuk, A. Kostyuk. - С .45-47
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление)
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
РОБОТЫ -- ROBOTICS (использование, методы, организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
БОЛЕЗНИ ИМИТАЦИЯ -- PATIENT SIMULATION
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
КРАЄЗНАВСТВО-ВІННИЧЧИНА
Анотація: У тезах доповідей науково-практичної конференції з міжнародною участю лікарів, науковців та молодих вчених, присвяченої 5-річчю з дня заснування симуляційного центру ВНМУ імені М.І. Пирогова, подаються стислі відомості результатів наукової роботи, виконаної учасниками конференції
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Булавенко, О. В. \ред.\
Коньков, Д. Г. \ред.\
Кливак, В. В. \ред.\
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Укр. асоціація мед. освіт. симуляційних технологій

Примірників всього: 4
НА (2), ЧЗ (1), КСХ (1)
Вільні: НА (2), ЧЗ (1), КСХ (1)

Знайти схожі

10.
61:378(477)
П 76


   
    Принципи розробки освітнього стандарту підготовки фахівців в лікарській резидентурі (на прикладі спеціальності "Неонатологія") [Текст] : метод. рек. / Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика ; уклад. Т. В. Бондаренко [та ін.]. - Київ : [б. в.], 2015. - 48 с. - Рек. до друку рішенням Вченої ради НМА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика від 21.10.2015 р. згідно з Витягом з протоколу № 8. - Бібліогр.: с. 47
УДК

MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы, организация и управление, стандарты)
НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY (методы, организация и управление, стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, стандарты)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (методы, организация и управление, стандарты)
Дод.точки доступу:
Бондаренко, Т. В. \уклад.\
Гойда, Н. Г. \уклад.\
Добрянський, Д. О. \уклад.\
Кончаковська, Т. В. \уклад.\
Костюк, О. О. \уклад.\
Краснов, В. В. \уклад.\
Лакша, О. Т. \уклад.\
І. М. \ієнко.\
Шунько, Є. Є. \уклад.\
Яблонь, О. С. \рец.\
Охотнікова, О. М. \рец.\
Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика

Примірників всього: 1
НА (1)
Вільні: НА (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)