Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КМСОНП<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. В. Банчук [и др.] . - С.6-14
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Булах І. Е., Бойчук Т. М., Чернишенко Т. І., Старча Т. М.
Вітенко, І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников. - С.32-35
Ждан, В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті / В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. О. Пашко [и др.] . - С.42-46
Інші автори: Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М.
Черних, В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Інші автори: Гриценко І. С., Кайдалова Л. Г., Городиська Н. М.
Казаков, В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Котлубєй О. В.
Ліщенко, Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. О. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.54-56
Господарський, І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні / І. Я. Господарський, О. І. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Б. Чайковський [и др.] . - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л. О., Раскалєй В. Б., Козак Г. І.
Никоненко, О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. С. Никоненко [и др.] . - С.64-65
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Одринський В. А.
Усинська, О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. С. Усинська. - С.66-67
Нейко, Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення / Є. М. Нейко [и др.] . - С.68-69
Інші автори: Глушко Л. В., Середюк Н. М., Мізюк М. І.
Федорців, О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Є. Федорців [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Колесник, Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.75-77
Інші автори: Шідловський В. О., Скакун М. П., Ситник І. О., Боднар Я. Я., Федонюк Я. І.
Лісовий, В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов. - С.85-86
Педанов, Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.87-88
Мінцер, О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха. - С.93
Крекотень, О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами / О. М. Крекотень, І. В. Олійник. - С.94
Яшан, О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. І. Яшан [и др.] . - С.97-103
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Лепявко, А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США / А. А. Лепявко [и др.] . - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С.
Олійник, О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. В. Олійник [и др.] . - С.108-110
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Яшан О. І., Гнатюк Р. М.
Шкробот, С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті / С. І. Шкробот [и др.] . - С.111-115
Інші автори: Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Гнатюк, Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії / Р. М. Гнатюк [и др.] . - С.116-118
Інші автори: Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В.
Хміль, С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. В. Хміль [и др.] . - С.118-121
Інші автори: Галникіна С. О., Хміль М. С., Гуменна І. Є.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Запорожан, В. М.
    Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті [Текст] / В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 39-41

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Бажора, Ю. І.
Кресюн, В. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Л. Я.
    Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП [Текст] / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 54-56

Рубрики: Образование медицинское

   Обучение


Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Пашко, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2010/2
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 2
Зміст:
Митник, З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я / З. М. Митник [и др.]. - С.7-10
Інші автори: Банчук М. В., Фещенко І. І., Волосовець О. П., Старча Т. М., Петрова К. І., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Пустовойтова А. Л.
Лазоришинець, В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.10-17
Інші автори: Банчук М. В., Волосовець О. П., Дзюба О. М., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С., Чернишенко Т. І., Подрушняк В. Б., Фисун Ю. І., Стецюк Є. С., Бочерикова Є.С, Щербина Л. В.
Лазоришинець, В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.18-20
Інші автори: Розенфельд Л. Г., Банчук М. В., Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., П’ятницький Ю. С.
Лазоришинець, В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.21-22
Інші автори: Кундієв Ю. І., Пиріг Л. А., Банчук М. В., Волосовець О. П.
Лазоришинець, В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу / В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець. - С.23-27
Ковальчук, Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба / Л. Я. Ковальчук. - С.27-30
Ковальчук, Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти / Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки. - С.31-33
Банчук, М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту / М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.34-42
Волосовець, О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя" / О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.43-46
Вітенко, І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України / І. С. Вітенко. - С.47-49
Ковальчук, Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.50-59
Москаленко, В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.60-63
Вороненко, Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.63-65
Казаков, В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.65-68
Черних, В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.73-74
Ждан, В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія" / В. М. Ждан [и др.]. - С.75-78
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Сидорова А. І.
Андрейчин, М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки / М. А. Андрейчин [и др.]. - С.79-82
Інші автори: Вишневська Н. Ю., Завіднюк Н. Г., Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Копча В. С., Івахів Ю. О., Ничик Н. А., Іщук І. С., Качор В. О., Луцук О. С.
Біловол, О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю / О. М. Біловол [и др.]. - С.82-85
Інші автори: Лісовий В. М., Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Бобирьов, В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології / В. М. Бобирьов [и др.]. - С.86-88
Інші автори: Муляр Л. А., Петрова Т. А., Власова О. В., Ляховський В. І., Рябушко М. М., Островська Г. Ю., Вахненко А. В.
Вакуленко, І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології / І. П. Вакуленко [и др.]. - С.89-91
Інші автори: Первак М. Б., Танасічук-Гажиєва Н. В., Губенко О. В., Котлубєй О. В., Скриннікова І. П., Ткаченко Г. Д., Оборнєв О. Л., Долгополова І. М.
Вітенко, І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми / І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк. - С.91-93
Глушко, Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів / Л. В. Глушко [и др.]. - С.94-96
Інші автори: Чаплинська Н. В., Позур Н. З., Гавриш Т. Ю.
Гуменюк, О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт" / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк. - С.96-99
Дзяк, Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.100-101
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Канюка Г. С.
Запорожан, В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ / В. М. Запорожан [и др.]. - С.102-104
Інші автори: Кресюн В. Й., Бажора Ю. І., Гончарук С. Ф., Чернецька О. В.
Зіменковський, Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.104-106
Іваченко, В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі / В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко. - С.107-109
Іоффе, І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти / І. В. Іоффе [и др.]. - С.109-111
Інші автори: Шор Н. А., Андреєва І. В., Хунов Ю. А., Зельоний І. І., Жаданов В. І.
Ковальчук, Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.111-116
Інші автори: Беденюк А. Д., Олійник О. В., Гнатів В. В., Чепіль І. В., Костів О. І.
Колесник, Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.117-119
Лісовий, В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник. - С.120-123
Мисула, І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.]. - С.123-127
Інші автори: Загричук Г. Я., Унольт Л. Б., Шульгай А. Г., Нагірний Я. П., Соколова Л. В., Котляренко Л. Т., Пришляк А. М.
Мінцер, О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер. - С.128-130
Нейко, Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.]. - С.130-132
Інші автори: Глушко Л. В., Федоров С. В., Мізюк М. І.
Никоненко, О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.132-133
Притуло, О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.]. - С.134-135
Інші автори: Проніна Н. В., Сосновський Ю. В., Чірський М. В.
Талаєнко, Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. О. Талаєнко [и др.]. - С.136-137
Інші автори: Міронович Є. Д., Дбіжа Л.П, Князева Н. В.
Фомін, П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі / П. Д. Фомін [и др.]. - С.138-139
Інші автори: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хвисюк, О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко. - С.140-142
Швед, М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1 / М. І. Швед [и др.]. - С.143-145
Інші автори: Бондар Л. П., Мазур Л. П., Боб А. О., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Василюк В. М., Смачило І. В., Гриценко С. Й., Бондар Р. Я.
Гребеник, М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення / М. В. Гребеник [и др.]. - С.146-148
Інші автори: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Бузько Є. Ф.
Шумко, Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.148-150
Семеренко, А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. О. Семеренко. - С.150-151
Стубайло, Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі) / Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний. - С.152-153
Ходорчук, А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.154-156
Ходорчук, А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.157-159

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ [Текст] / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 102-104

Рубрики: Образование медицинское--тенденции

Дод.точки доступу:
Запорожан, В. М.
Кресюн, В. Й.
Бажора, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ульянов, В. О.
    Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП [Текст] / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 14-17.

Рубрики: Гистология--обуч

   Цитология--обуч


   Эмбриология--обуч


Дод.точки доступу:
Бреус, В. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2013/2
   Журнал

Медична освіта
2013р. № 2 . - Матеріали X ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнарожною участю "Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі" (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-звязку) 18-19 квітня 2013 року
Зміст:
Богатирьова, Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров’я України / Р. В. Богатирьова. - С.5-8
Осійчук, М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти / М. С. Осійчук. - С.9-13
Толстанов, О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі / О. К. Толстанов [и др.]. - С.14-18
Інші автори: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С.
Вороненко, Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.19-23
Волосовець, О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації / О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко. - С.24-28
Москаленко, В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.29-32
Інші автори: Яворовський О. П., Булах І. Є., Остапюк Л. І.
Осійчук, М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах / М. С. Осійчук [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Волосовець О. П., Вітенко І. С., Мельник І. В., Поліщук М. О.
Jan, E. Zejda Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland / E. Zejda Jan. - С.39
Мороз, В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.40-43
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП / В. М. Запорожан [и др.]. - С.44-47
Інші автори: Кресюн В. Й., Чернецька О. В., Годлевський Л. С.
Думанский, Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького / Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак. - С.48-50
Черних, В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація" / В. П. Черних [и др.]. - С.51-53
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Зіменковський, Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.54-57
Дзяк, Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.58-60
Інші автори: Перцева Т. О., Канюка Г. С., Горбунова Г. В.
Лісовий, В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний. - С.61-64
Ждан, В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів / В. М. Ждан [и др.]. - С.65-68
Інші автори: Бобирьов В. М., Шешукова О. В., Білаш С. М., Лохматова Н. М., Шарбенко Т. В.
Колесник, Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Компанієць В. М., Полковніков Ю. Ф., Кремзер О. А.
Бойчук, Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.73-76
Рожко, М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів / М. М. Рожко [и др.]. - С.77-80
Інші автори: Пелехан Л. І., Косенко С. В., Павелко Н. М., Сорока О. Б., Музиченко Н. І., Костишин З. Т., Іванова Н. С., Ільницька О. М.
Хвисюк, О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.81-84
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Соболєва І. А., Сергієнко О. І.
Івченко, В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок. - С.85-86
Бабанін, А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського / А. А. Бабанін [и др.]. - С.87-88
Інші автори: Притуло О. О., Дєдович Н. Г., Сивицька Н. Ю.
Никоненко, О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.89-91
Vadachkoria, Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university / Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili. - С.92-95
Фомін, П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії / П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський. - С.96-98
Бєленічев, І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова. - С.99-101
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП [Текст] / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 44-47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Запорожан, В.М.
Кресюн, В.Й.
Чернецька, О.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)