Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (397)Вища освіта (54)Краєзнавство (18)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201802$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 644
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" [Текст] = Organization of the educational process at the department of phthisiology of the state establishment “Dnipropetrovsk medical academy of ministry of health of Ukraine” / Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – проаналізувати методи та засоби навчання, направлені на поліпшення викладання предмета “Фтизіатрія”, які застосовуються на кафедрі фтизіатрії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
Основна частина. В умовах несприятливої епідемічної ситуації та надання переваг амбулаторним моделям лікування хворих на туберкульоз в Україні виникає необхідність вдосконалювати викладання навчального матеріалу студентам-медикам на кафедрах вищих навчальних закладів. Типовий навчальний план і навчальні програми виділяють обмежену кількість годин для оволодіння дисципліною “Фтизіатрія”, віддаючи перевагу самостійній аудиторній та позааудиторній роботі студентів. Тому викладачі кафедри фтизіатрії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” проводять постійний пошук сучасних методів викладання дисципліни, які сприятимуть покращенню засвоєння теоретичного і практичного матеріалу. Під час практичних занять застосовуються інтерактивні методики у вигляді рольових ігор, дискусій, роботи в групах, та допоміжний матеріал, який заохочував студентів до вивчення дисципліни. Студенти із задоволенням беруть участь в обговоренні різних ситуаційних задач, що дозволяє поглибити їх клінічне мислення та оцінити засвоєний теоретичний матеріал. Для індивідуальної роботи розроблені практикуми з самостійної роботи для студентів 4 курсу, які включають клінічні задачі з рентгенограмами, тести різного ступеня складності, задачі, малюнки та кросворди. Завдання вимагають від студента пошуку відповідей у додатковій літературі, таким чином покращуючи знання з предмета
Висновок. Підвищення зацікавлення студентів-медиків у вивченні дисципліни “Фтизіатрія” поліпшить якість надання медичної допомоги пацієнтам у майбутньому
Дод.точки доступу:
Колісник, Н. С.
Марченко, Н. А.
Чабаненко, Д. В.
Стаднік, О. І.
Фрейвальд, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) [Текст] = Distance learning in the system of medical education / О. Г. Кущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – дослідження доцільності впровадження масових відкритих онлайн-курсів у систему вищої медичної освіти
Основна частина. У даній статті поставлена проблема переходу вузів України від традиційного дистанційного навчання до масового електронного навчання на основі відкритих онлайн-курсів, обґрунтована її актуальність. Проведено аналіз найважливіших передумов для успішного переходу на даний вид навчання (затребуваність освітніх інтернет-ресурсів, які використовуються з мобільних пристроїв; наявність великої кількості різних електронних ресурсів, які успішно використовуються вузами на практиці в дистанційних освітніх технологіях; наявність досвіду ведення електронних журналів успішності студентів для планування й оцінювання результатів навчання). Визначені ключові завдання переходу до розробки онлайн-курсів.
Висновки. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів дозволяє: 1) урізноманітнити методи подання інформації, а саме використання текстових, графічних, ілюстрованих та відеоматеріалів, що дозволяє викладачеві підвищити рівень доступності інформації до сприйняття студентами; 2) спростити процес контролю кінцевого рівня знань за допомогою системи тестового контролю Ратос; 3) здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання, забезпечити вибір індивідуальної траєкторії навчання; 4) надати вільний доступ до значної кількості наочних та дидактичних матеріалів, що сприяє підвищенню рівня зацікавленості предметом і рівня знань взагалі; 5) використання сучасних засобів комунікації між викладачами та студентами дозволяє урізноманітнити форми навчання.
Дод.точки доступу:
Кущ, О. Г.
Омельянчик, В. М.
Бессараб, Г. І.
Жернова, Н. П.
Степанова, Н. В.
Тихоновська, М. А.
Морозова, О. В.
Сухомлінова, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження [Текст] = The experience of clinical case study principle based method (case-based learning) implementation at pathologic anatomy department. Part 2: implementation analysis / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи. Стаття присвячена аналізу результатів апробації методу викладання, основаного на принципі розбору клінічних випадків, що проводилося на кафедрі патологічної анатомії ДЗ “ДМА МОЗ України” протягом 2016–2017 академічного року. Дану методику оцінювали з погляду ефективності підготовки студентів до державного іспиту “Крок-1” та за допомогою опитування студентів щодо задоволеності новим методом викладання
Основна частина. Досліджуваний метод навчання був впроваджений на практичних заняттях поряд із збереженим графіком лекцій серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу у 2016–2017 н. р. У цілому, в апробації методу взяли участь 129 студентів. Показано, що переважна більшість студентів (81 %), що взяли участь в опитуванні, позитивно схвалювали запропонований метод навчання, також відзначався приріст відсотка успішного складання тестового проміжного контролю на зимовій сесії з курсу “Загальна патоморфологія” при порівнянні з минулорічним результатом
Висновок. Робота з отриманим в якості завдання персональним клінічним випадком наближає студента до сценаріїв із майбутньої практичної діяльності та, як результат, стимулює і мотивує його отримувати якісні професійні знання
Дод.точки доступу:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ястремська, С. О.
    Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання [Текст] = Conceptual principles of professional training for future masters in nursing by means of distance education in higher medical educational institutions / С. О. Ястремська // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бойко, Т. В.
    Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 [Текст] = Acquisition experience of practical habits and peculiarities of individual 5 course students’ work of the medical faculty at the internal medicine department NO. 3 / Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – вивчити досвід освоєння практичних навичок та особливості організації індивідуальної роботи студентів (ІРС) на кафедрі внутрішньої медицини № 3
Основна частина. Відпрацювання в умовах відділень терапевтичного профілю є дієвим та перспективним методом передачі навчальної інформації шляхом практичних дій. Максимально наближені до реальних умов практичні заняття та позааудиторна робота студентів підвищують їх мотивацію та зацікавленість до самостійного виконання практичних навичок. ІРС − це самостійне освоєння студентом частини навчальної програми, що здійснюється за партнерської участі викладача в її плануванні і оцінці досягнення конкретного результату. При організації ІРС співробітники кафедри внутрішньої медицини № 3 враховують індивідуальні здібності студента, допомагають розкрити його творчий потенціал, кращі якості як майбутнього лікаря-фахівця. Контроль ІРС проводиться шляхом усного опитування та виконання письмових контрольних завдань під час практичних занять, проміжного та поточного контролю. При контролі засвоєння матеріалу при ІРС викладач оцінює не тільки рівень освоєння студентом навчального матеріалу, а і його вміння використовувати отримані знання при постановці діагнозу. Необхідно враховувати чіткість викладу й обґрунтованість відповіді, рівень володіння матеріалом, наявність творчого підходу при ІРС, ступінь уявлення студента про нові медичні технології, знання показань та протипоказань до призначення лікування. Види ІРС, що використовуються при викладанні предмета внутрішньої медицини на кафедрі внутрішньої медицини № 3 ТДМУ студентам п’ятого курсу, – це ІРС на аудиторних заняттях, позааудиторна ІРС, самостійна робота під контролем викладача (індивідуальні заняття з викладачем)
Висновок. Організація ІРС сприяє повноціннішому засвоєнню матеріалу та формуванню знань і умінь, що допомагає у підготовці кваліфікованих лікарів європейського рівня
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) [Текст] = The history of formation and development of medical physics ( Part 1) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – висвітлити історичні шляхи розвитку медичної фізики, розкрити закономірності становлення і розвитку фундаментальних фізичних та медичних знань, їхній взаємозв’язок, показати їх еволюцію і значущість для минувшини і сьогодення
Основна частина. У статті розглянуто початковий етап історії становлення та розвитку медичної фізики, який забезпечив вплив на напрямок шляху розвитку фізики і медицини в майбутньому і який нерозривно пов’язаний із загальною історією людства. Показано, як змінювалась наукова картина світу упродовж тисячоліть, розглянуто взаємодоповнювальність і спадкоємність фізики та медицини. Саме знання історії розвитку науки забезпечує вплив на напрямок шляхів розвитку науки і сприяє її прогресу. Як влучно зазначив Джон Бернал, “Лише ... знання історії може застерегти вчених – заради того престижу, яким вони користуються, – від ролі сліпих та безпомічних пішаків у великій сучасній драмі використання та зловживання наукою”
Висновок. У статті розглянуті етапи становлення атомного вчення, а також ятромеханічного (метафізичного) напрямку у науці (XVI–XVIII ст.), представники якого намагалися пояснити всі фізіологічні явища і процеси на основі механіки, вважаючи, що хвороба є наслідком порушень закономірностей руху окремих найдрібніших частинок організму, який являє собою своєрідну механічну машину
Дод.точки доступу:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Горкуненко, А. Б.
Кузьмак, І. П.
Наумова, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Саварин, Т. В.
    Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. [Текст] = The organization of medical education in western ukraine in the second half of XVIII – XIX century / Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – проаналізувати історію виникнення та організації навчальних закладів для підготовки медичних працівників на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст.
Основна частина. У статті використаний бібліографічний метод вивчення бібліотечних каталогів; класифікація та систематизація джерел з історії медицини, педагогіки; хронологічний метод, що дозволив проаналізувати особливості становлення і розвитку медичної освіти у різні історичні періоди. У статті відтворено структуру системи медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст.; уточнено відомості про професійну та наукову діяльність видатних українських лікарів цього періоду
Висновок. Визначальними критеріями процесу розвитку медичної освіти можна назвати: поступове зростання мережі закладів медичної освіти, збільшення числа кафедр, збільшення кількості студентів і викладачів у них, розширення змісту навчання, зміна рівня професійної підготовки медиків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Prokop, I. A.
    The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students [Текст] = Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної комунікативної компетенції студентів-медиків / I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 101-106. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The aim of the work – to suggest and provide grounds for a specially developed set of tasks and exercises aimed at skills progression in dealing with professionally oriented texts, which form medical students’ professional communication ability. Subject to the study is a set of exercises meant for formation of medical students’ professional communication skills within a training cycle “Professional English”. Exercises for the original professional text “Digestive system” aimed at developing both receptive and productive type of the students’ speech activity are suggested. Theoretical methods of scientific study (analysis, synthesis, summarizing, explanation, classification, etc.) have been used in the study
The main body. Learning professionally oriented foreign language is accomplished on the language and informational basis of original professional texts. The text ought to be a tutorial, providing a basis for its further discussion that contributes directly to the development of students’ communicative competence and to the optimal acquisition of a foreign language by making it capacious and effective, provided it is based on well thought-out, systematic and purposeful activity using properly selected system of tasks and exercises. The latter should meet the following requirements: (1) to be aimed at solving a specific task in line with the ultimate training objective; (2) to consider the standard of students’ speech efficiency; (3) to provide phased formation of professional knowledge, skills and abilities; (4) to be of problem type, thus contributing essentially to students’ critical thinking and their active involvement in the training process
Conclusion. The suggested system of tasks and exercises provides active work of medical students with an original professional text at practical training and contributes to the development of their communicative skills and abilities, thus enabling to participate actively in different types of communication. Presented task samples do not fully cover the whole variety of forms and methods in dealing with foreign professionally oriented texts that is promising in view of further scientific studies
Мета роботи – запропонувати й обґрунтувати спеціально розроблений комплекс завдань та вправ для розвитку навичок роботи з професійно орієнтованими текстами, які дають змогу формувати у студентів-медиків вміння спілкуватися на професійні теми. Предметом дослідження є система вправ для формування навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх медиків у межах тематичного циклу навчальних занять з дисципліни “Англійська мова за професійним спрямуванням”. Запропоновано зразки вправ до фахового автентичного тексту “Травна система” для розвитку рецептивних і продуктивних видів мовленнєвої діяльності студентів-медиків з даної тематики. У дослідженні використані теоретичні методи наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення, пояснення, класифікація тощо)
Основна частина. Вивчення професійно орієнтованої іноземної мови здійснюється на автентичних фахових текстах, які є мовною та інформаційною основою. Текст може і повинен виступати засобом навчання, окреслюючи проблематику для подальшого його обговорення, що безпосередньо сприяє розвитку комунікативної компетентності студентів і значно оптимізує процес засвоєння іноземної мови, роблячи його містким та ефективним за умови, якщо він будується на основі продуманої, систематичної та цілеспрямованої роботи з використанням вдало підібраної системи завдань та вправ. Вправи та завдання, як засіб формування мовної компетентності, мають відповідати таким вимогам: бути спрямованими на вирішення конкретного завдання відповідно до кінцевої мети навчання; враховувати рівень мовної підготовки студентів; забезпечувати поетапне формування професійних знань, навичок та умінь; мати проблемний характер, що суттєво сприяє активізації критичного мислення студентів та їх активному залученню до навчання
Висновок. Запропонована система завдань і вправ забезпечує активну роботу студентів-медиків з автентичним фаховим текстом на практичному занятті, сприяє розвитку їхніх комунікативних умінь і навичок, що дасть змогу брати активну участь у різних видах спілкування. Описані у статті зразки завдань не вичерпують усього розмаїття форм і методів роботи студентів при опрацюванні фахових текстів іноземною мовою, що створює перспективу для подальших наукових досліджень
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Паласюк, Г. Б.
    Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії [Текст] = Application of cooperative learning technologies in the professional training of nurses in Austria / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – аналіз використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці австрійських медичних сестер.
Основна частина. Кооперативне навчання широко використовується на різних рівнях австрійської освіти. Перевагами кооперативного навчання є підвищення академічних результатів студентів; розвиток здатності критично мислити і нестереотипно сприймати інших людей; позитивний психологічний клімат у групі; прагнення студентів до співробітництва та конструктивної соціалізації; наявність емпатійної реакції, взаємопідтримки, симпатії та дружніх стосунків у колективі; позитивне ставлення студентів до навчання, викладачів та навчального закладу; особистісне зростання; високий рівень самоповаги та психічного здоров’я, яке виявляється в емоційній врівноваженості, усвідомленні особистісної індивідуальності, прояві довіри, оптимістичному сприйнятті світу й оточення. Педагоги розробили п’ять базових принципів кооперативного навчання, які відрізняють його від традиційних групових форм роботи на занятті: позитивної взаємозалежності; індивідуальної відповідальності; тісної міжособистісної взаємодії; здійснення успішної комунікації; груповий аналіз результатів, який проводиться з метою оцінки успішності досягнення спільної мети навчальної діяльності та продуктивності кооперації. Важливе значення застосування технології кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер полягає у тому, що, на відміну від традиційних форм і методів навчальної діяльності, кооперативне навчання допомагає досягнути не лише когнітивної, а також мотиваційної та емоційної мети, розвиває здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання, тобто вміння самостійно організувати навчальний процес. При цьому важливу роль відіграє здатність до саморефлексії, тобто вміння самостійно оцінювати власні результати та досягнення
Висновок. Використання технологій кооперативного навчання дозволяє не тільки вдосконалити практичні навички, а й розвинути клінічне мислення майбутніх фахівців з медсестринства, адаптувати їх до нестандартних ситуацій, відпрацювати всі необхідні етапи діяльності майбутньої медсестри
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.
Ярема, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Organization of independent work of the iv course students during studying internal medicine / Л. В. Радецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – вдосконалення організації самостійної роботи студентів медичного факультету з використанням інтерактивних методів педагогіки
Основна частина. У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, висвітлено питання організації самостійної роботи студентів в освітньому процесі з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІV курсу медичного факультету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження даної форми навчання у вищих медичних навчальних закладах України. У рамках традиційної парадигми навчання наявні добре відпрацьовані структури забезпечення викладацької діяльності, що зводяться в основному до читання лекцій і проведення семінарських та практичних занять у лекційно-дискусійному форматі. Дотримуючись точки зору про те, що самостійна робота – це вид навчально-пізнавальної діяльності студента з освоєння професійної освітньої програми за партнерської участі викладача у її плануванні й оцінці досягнення конкретного результату, слід визнати, що можна говорити лише про певний ступінь самостійності при виконанні різних типів самостійних робіт. Основне завдання викладача зводиться не до викладу готових знань, а до організації навчання. Головна мета викладача в такій моделі навчання – навчити студента “як вчитися”
Дод.точки доступу:
Радецька, Л. В.
Пасєчко, Н. В.
Ярема, Н. І.
Боб, А. О.
Смачило, І. В.
Савченко, І. П.
Гаврилюк, М. Є.
Наумова, Л. В.
Хоміцька, А. І.
Крицький, Т. І.
Мандзій, З. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)