Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-35 
1.


   
    Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології [Текст] = Educational demonstration of autopsy as a method of practical class on pathomorphology / О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 5-7


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, АНАТОМИЧЕСКИЕ ПРИЗНАКИ (ВНЕШ) -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, ANATOMICAL (NON MESH)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ВСКРЫТИЕ -- AUTOPSY
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Анотація: Мета роботи – розробити методику проведення заняття у секційному залі, що дозволить залучити та мотивувати студентів до вивчення клінічного випадку, пов’язаного із розтином, а також більш об’єктивно оцінити теоретичну підготовку та практичні навички по його завершенні. Оцінити думку студентів першого та другого курсів щодо їх ставлення до різних методів проведення заняття з патоморфології. Окрім того, провести опитування студентів, яким викладався предмет “Патоморфологія”, щодо їх ставлення до різних методик проведення занять із предмета, та проаналізувати його результати
Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, О. А.
Мальцев, І. О.
Чекан, С. М.
Бондаренко, Н. С.
Бондаренко, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бобрук, С. В.
    Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів [Текст] = Ways of improving education with the aim of prevention of psycho-emotional violations in medical students of higher medical institutions / С. В. Бобрук // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 8-10


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АФФЕКТИВНЫЕ СИМПТОМЫ -- AFFECTIVE SYMPTOMS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: Мета роботи – проаналізувати фактори негативного впливу, які виникають під час навчального процесу у студентів-медиків, та полегшити вивчення і закріплення матеріалу. Основна частина. Проаналізовано умови навчання студентів-медиків Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. В ході роботи було встановлено, що одними з основних труднощів, із якими зіштовхуються майбутні лікарі, – це необхідність засвоєння великого об’єму навчального матеріалу за короткий період часу та відсутність відпочинку. Створення кімнат для відпочинку між заняттями чи після них та викладення матеріалу у вигляді рольових ігор забезпечать краще вивчення і засвоєння не тільки теоретичного, а й практичного матеріалу та покращать психоемоційний стан студентів-медиків. Перспективною є також робота зі студентами спеціаліста в галузі психології, який, у свою чергу, зможе вчасно виявити та надати допомогу студентам, які входять у групу ризику щодо психоемоційних розладів. Висновки. Підвищення продуктивності навчання студентів-медиків можна досягти шляхом впровадження в практику викладання матеріалу у вигляді рольових ігор. Це дасть можливість викладачу оцінити та закріпити знання одразу усієї групи студентів, серед яких здорова конкуренція слугуватиме мотивацією до кращого навчання. Вирішити ряд проблем, які виникають з боку порушення психоемоційного здоровʼя, можна створенням умов для отримання кваліфікованої допомоги психолога, що сприятиме легшому перебігу адаптації до навантаження
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією [Текст] = Peculiarities of teaching the subject "Basics of rational nutrition" at the department of pediatric diseases with pediatric surgery / О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 11-15


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ДИЕТОТЕРАПИЯ -- DIET THERAPY
Анотація: Мета роботи – проаналізувати основні фактори, що визначають важливість вивчення студентами предмета “Основи раціонального харчування”, визначити методи та засоби навчання, направлені на поліпшення викладання предмета, які застосовуються на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Дод.точки доступу:
Боярчук, О. Р.
Чорномидз, І. Б.
Косовська, Т. М.
Бурбела, Е. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Гевкалюк, Н. О.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих [Текст] = Competence approach in the training of pediatric dentists / Н. О. Гевкалюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 16-18


MeSH-головна:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій. Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування. Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гусєв, В. М.
    Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = The optimization ways of the pre-graduate level in obstetrics and gynaecology department / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 19-21


MeSH-головна:
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки на додипломному рівні навчання. Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми навчальної діяльності. Використання сучасних макетів та муляжів у симуляційному центрі разом із вирішенням імітаційних ситуацій та задач у конкретних клінічних випадках сприятиме більш якісному оволодінню практичними навичками. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки студентів медичних факультетів на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадження у навчальний процес оригінальних розробок інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, удосконалювати їх практичні навички, що в подальшому буде сприяти клінічному мисленню майбутніх лікарів, дозволятиме об’єктивно оцінювати результати отриманих даних та визначати тактику ведення пацієнта
Дод.точки доступу:
Астахов, В. М.
Шевченко, Є. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Зеленюк, В. Г.
    Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Текст] = The efficiency of the "business game" method in classes in the pharmaceutical technology of medicines / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 22-25


MeSH-головна:
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри. Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес. Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання
Дод.точки доступу:
Горошко, О. М.
Ткачук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Текст] = Actuality of postgraduate education of medical workers in state health care institutions of Ukraine (1 message) / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 26-29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
Анотація: Мета роботи – розкриття правової регламентації післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, яка впливає на правову компетентність лікарів. Основна частина. У статті розглянуто поняття про правову регламентацію та реформування післядипломної підготовки медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, у процесі якої планується прийняття багатьох нових законів, створення ефективної національної правової системи, що є об’єктивним процесом підготовки нового покоління працівників до забезпечення якості вищої медичної освіти, оскільки кожний лікар повинен вчитися протягом всього свого життя, для того, щоб удосконалюватися у професійному розвитку та бути хорошим спеціалістом. Також розглядаються фактори, які впливають на належну правову компетентність лікарів. Висновок. Правова складова післядипломної підготовки медиків для системи охорони здоров’я України полягає у професійній підготовці висококваліфікованих відповідальних кадрів для державного управління системою охорони здоров’я, спроможних розробляти, аналізувати і реалізовувати державну політику у сфері охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Корольова, Т. В.
    Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря [Текст] = Professional and ethical culture formation of the future doctor / Т. В. Корольова // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 30-34


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЭТИКА -- ETHICS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: Мета робoти – розробка критеріально-показникової системи дослідження рівня сформованості професійно-етичної культури майбутніх лікарів та аналіз результатів сформованості професійно-етичної культури майбутніх лікарів у процесі гуманітарної підготовки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів [Текст] = Methodological aspects of improving students preparation of orthopedic dentistry for graduation practical-oriented and test licensed exams / І. В. Машейко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 35-38


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Мета роботи – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, поліпшення результатів складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Дослідження базується на вивченні літературних джерел з оптимізації навчального процесу та власному досвіді застосування індивідуалізованого підходу до вивчення ортопедичної стоматології студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, підготовки до складання тестового ліцензійного екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту
Дод.точки доступу:
Машейко, І. В.
Герасимчук, П. Г.
Матвєєнко, Р. Ю.
Мамедов, Р. В.
Кривчук, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах [Текст] = Directions for improving the teaching of medical rehabilitation in modern conditions / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 39-42


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (обучение)
Анотація: Мета роботи – представити напрямки вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах. Основна частина. На практичному занятті, яке як правило проходить в санаторному закладі або у відділені реабілітації студенти активно залучаються до опанування нової апаратури і технічних засобів. Це не тільки закріплює інтерес, який виник до інформації, але і мобілізує студента на активне оволодіння технікою проведення методик та дає можливість зрозуміти адекватність застосування методів на різних етапах реабілітації. Обов’язковою умовою успішного навчання студентів є їх залучення до наукової роботи кафедри. Висновки. 1. Викладачу медичної реабілітації сьогодні потрібно постійно вдосконалювати власні знання про методи навчання, впроваджувати у власну викладацьку практику новітні освітні концепції. 2. Необхідно активно залучати студентів до опанування нової апаратури і технічних засобів, що закріплює інтерес та мобілізує студента на активне оволодіння новими методами реабілітації, техніки їх виконання та дає можливість зрозуміти адекватність застосування методів на різних етапах реабілітації. 3.Студент як активний елемент системи навчання, повинен брати активну участь в науково-дослідній роботі кафедри, що сприяє поглибленню теоретичних та практичних знань з медичної реабілітації
Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Голяченко, А. О.
Бакалюк, Т. Г.
Зятковська, О. Я.
Завіднюк, Ю. В.
Сірант, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Пилипчук, В. І.
    Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету [Текст] = The role of innovative technologies in the education of the cycle "Surgery" for the VI course students of medical faculty / В. І. Пилипчук // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 43-45


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: Мета роботи – визначити доцільність впровадження інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання студентів 6-го курсу з циклу “Хірургія”. Основна частина. У роботі представлені сучасні інноваційні технології та інтерактивні методи навчання з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу згідно з тимчасовою наскрізною програмою з предмета для 2–6 курсів (2015) та тематичними планами практичних занять і самостійної роботи, розробленими на основі цієї програми колективом кафедри хірургії № 2 та кардіохірургії за змістовим модулем 21 “Клінічні прояви хірургічних хвороб”. Передбачено 93 аудиторних години з вивченням (15 тем) синдромних проявів гострої хірургічної патології і травм черевної та грудної порожнин, а також 76 год (СРС) самостійної роботи студентів, яка передбачає вивчення (10 тем) візуальної інструментальної та диференційної діагностики, окремих хірургічних захворювань. Всього 169 год. Визначено основні три базові напрямки оптимізації навчання та впровадження інноваційних, інтерактивних сучасних форм: (в навчальній кімнаті) засвоєння проблемних практичних занять з відеопрезентаціями, технологій ситуаційного навчання (кейс-ситуацій), тестової системи оцінки знань; (в тренажерній залі) оволодіння на манекенах визначенням патогномонічних симптомів та фахових маніпуляцій і, на кінець, (біля ліжка хворого) засвоєння методик обстеження, умінь, навичок, фахових маніпуляцій у діагностиці і наданні невідкладної допомоги хворим із хірургічною патологією. Висновок. Інноваційні технології та інтерактивні методи навчання реалізують більш ефективну практичну підготовку з хірургії, та іспиту – “Крок 2”, покращуючи в 2–3 рази результативність навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Рогальський, І. О.
    Особливості викладання медичного права для студентів-медиків [Текст] = Peculiarities of medical law teaching for medical students / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 46-49


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – дослідження особливостей викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів-медиків. Основна частина. У статті досліджено проблемні моменти викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів неюридичних спеціальностей, зокрема для студентів-медиків. Проаналізовано окремі аспекти навчальної програми з медичного права. Обґрунтовано необхідність вдосконалення методів та технологій викладання медичного права для студентів-медиків. Визначено, що вітчизняна нормативно-правова база має положення, що регулюють права громадян у сфері охорони здоров’я. Однак євроінтеграційний вектор розвитку нашої країни, збільшення обсягів міждержавних обмінів, розвиток ринкових відносин, потребує вивчення та ревізії вітчизняного права, врахування кращого світового досвіду участі професійних і громадських організацій щодо захисту прав медичних працівників та пацієнтів, зобов’язує науковців і законодавчі органи удосконалювати нормативну базу в галузі охорони здоров’я. А впровадження та вивчення її у вищих навчальних закладах забезпечить імплементацію медичного права в систему права України. Висновки. Доведено, що навчальна дисципліна “Медичне право України” включає в себе норми інших галузей права, що регулюють суспільні відносини, учасниками яких є медичні працівники та пацієнти. Це надає змогу студентам-медикам вивчити та знати ази конституційного, цивільного, адміністративного, кримінального законодавства
Дод.точки доступу:
Калинюк, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти [Текст] = The ways of improving the quality of higher education / Н. В. Скробач [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 50-54


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – розглянути основні шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти та застосування інноваційних педагогічних технологій під час підготовки майбутніх фахівців у системі вищої медичної освіти. Основна частина. Якісний рівень освіти значною мірою залежить від якості навчальної та навчально-методичної роботи. Перше, що тут варто було б відзначити, – це перехід на нові освітні стандарти. У кожному вищому навчальному закладі затверджені вченими радами плани заходів щодо навчально-методичного, інформаційного і матеріально-технічного забезпечення нових стандартів із усіх спеціальностей і напрямів. Кінцеву мету освіти можна представити у вигляді проектованої моделі фахівця. Головні складові такої моделі – професійні знання й уміння, соціально-психологічні й духовно-творчі якості особистості фахівця, що визначать його здатність працювати в умовах ринкових відносин, домагаючись результатів, адекватних вимогам суспільного й науково-технічного прогресу. Якщо говорити про професійні складові моделі фахівця, то, крім кваліфікаційних вимог, детально розроблених у державних стандартах, вона повинна містити в собі такі характеристики, як інтелектуальна компетентність, інтелектуальна ініціатива, самоорганізація й саморегуляція. Розробка моделі фахівця дозволить забезпечити наукове обґрунтування навчальних планів і програм, стратегії і методів виховної роботи, способів інтеграції навчального процесу і виховної роботи, що втілюють у собі принципи гуманізму. Реалізація цих принципів, відповідно до моделі випускника, стане основою формування у майбутнього фахівця таких якостей, яких вимагають нове століття, нове тисячоліття. Особистісно-орієнтована освіта має на меті забезпечення розвитку й саморозвитку особистості того, кого навчають, виходячи з його індивідуальних особливостей, і надає йому право вибору власного шляху навчання. Ця модель освіти представлена низкою як загальнопредметних технологій, так і предметних. Особистісно-орієнтована парадигма освіти обумовлює і формування нових теоретико-методологічних принципів побудови освітніх систем. Їх реалізація вимагає спеціальних зусиль щодо їх технологізації. Конструктивно-технологічною формою організації особистісно-орієнтованої концепції в освіті може служити відповідна модель навчання (розвиваючого, продуктивного, збагачуючого тощо). Висновки. Одним із основних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої медичної освіти України є впровадження компетентнісного підходу. Розв’язання цього завдання можливе за умови зміни педагогічних методик та впровадження інноваційних педагогічних технологій
Дод.точки доступу:
Скробач, Н. В.
Шаповал, О. А.
Петрина, В. О.
Вишиванюк, В. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? [Текст] = Is m-quotient valuable for assessing the scientific impact of teachers of medical universities along with hirsch index? / А. С. Ткаченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 55-57


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – оцінити потенціал використання m-коефіцієнта для оцінки наукового вкладу викладачів та співробітників вищих медичних навчальних закладів України. Основна частина. m-коефіцієнт розраховують на підставі h-індексу: для отримання числового значення m-індексу необхідно поділити індекс Гірша на кількість років, що минули з моменту публікації першої статті. На нашу думку, цінність m-індексу полягає в урахуванні тривалості періоду активної наукової кар’єри вчених, що дозволяє порівняти вклад досвідченого вченого і фахівця-початківця. До того ж визначення m-коефіцієнта дозволяє оцінити кар’єру вченого в динаміці, беручи до уваги періоди спаду і підйому наукової активності, оскільки, на відміну від індексу Гірша, m-коефіцієнт може знижуватися при припиненні публікацій нових робіт. Висновок. Ми вважаємо, що m-індекс може використовуватись у якості простого для обчислення і корисного додаткового критерію оцінки ефективності молодого вченого у медичних університетах в поєднанні з іншими наукометричними показниками – індексом Гірша і, особливо, величинами імпакт-факторів журналів, у яких публікується науковий співробітник
Дод.точки доступу:
Ткаченко, А. С.
Ткаченко, В. Л.
Коваленко, Н. І.
Оніщенко, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Топол, І. О.
    Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Implementation of online course as an element of distance learning in the educational process of the department of microbiology, virology and immunology / І. О. Топол // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 58-61


MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Дод.точки доступу:
Zakharova, V.O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] = Впровадження основних інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / V. M. Zhdan [et. al] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 68-71


MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Анотація: The aim of the work – the analysis of the pedagogical effectiveness of the introduction of interactive learning technologies in the training of an internship doctor in the specialty “General Practice - Family Medicine”. The main body. The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the training of a medical specialist: brainstorming, discussion, presentation, role play. The features of each of these methods and their advantages were given. The evaluation of the effectiveness of the used pedagogical technologies was carried out at the end of the discipline by testing and the licensed computer program “Elex” (150 questions of 2-3 levels of complexity on the corresponding specialty were offered) and by checking the acquisition of practical skills in accordance with standardized cards of practical skills and summing up the results, anonymous questionnaire. The effectiveness of using individual interactive teaching methods in the training of a medical specialist is shown. Conclusions. To achieve maximum mastering of the material, to make the classroom interesting and dynamic, it is necessary to use various interactive teaching methods, in particular: brainstorming, discussion, role play, presentation. For the effective use of one or another interactive method in the training of a specialist, it is important to be familiar with a variety of methods, to understand their features, to take into account the benefits and limitations, and to take into account the recommendations for their use, to apply interactive methods in accordance with the topic, goals and objectives of the occupation
Мета роботи – аналіз педагогічної ефективності впровадження інтерактивних технологій навчання в підготовці лікаря-інтерна з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”. Основна частина. У статті наведені основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицини і терапії при підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, презентація, рольова гра. Показано особливості кожного із цих методів, їх переваги. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу “Внутрішні хвороби” шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Показана ефективність використання окремих інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста. Висновки. Щоб досягти максимального засвоєння матеріалу, зробити заняття цікавим і динамічним, необхідно використовувати різні інтерактивні методи навчання, зокрема: мозковий штурм, дискусію, рольову гру, презентацію. Для ефективного застосування того чи іншого інтерактивного методу в підготовці лікаря-спеціаліста важливо бути обізнаним із різноманітними методами, усвідомлювати їх особливості, зважати на переваги та обмеження, а також враховувати рекомендації щодо їх використання, застосовувати інтерактивні методи відповідно до теми, мети і завдання заняття
Дод.точки доступу:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.
Tkachenko, M. V.
Volchenko, H. V.
Shylkina, L. M.
Lebid, V. H.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії [Текст] = Peculiarities of the practical skills mastering of doctor-surgeons at studying of endoscopic surgery / М. С. Гнатюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 72-74


MeSH-головна:
ЭНДОСКОПИЯ -- ENDOSCOPY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE
Анотація: Мета роботи – покращання освоєння практичних навичок при вивченні ендоскопічних хірургічних втручань. Основна частина. Проведено педагогічний експеримент з двома групами лікарів, які вивчали ендоскопічну хірургію. Перша група після ознайомлення з теорією ендоскопічної хірургії приступала до виконання ендоскопічних операцій на тваринах. Друга група після вивчення теорії тренувалася у тренажерному залі та приступала до операцій на тваринах. Встановлено, що лікарями першої групи при виконанні операцій та маніпуляцій на тваринах допущено 27,5 % помилок, а другою групою – 11,25 %. Висновок. Отримані результати проведеного дослідження свідчать, що найбільш адекватно та повноцінно освоюють практичні навички з ендоскопічної хірургії лікарі-курсанти, які навчаються поетапно з освоєнням необхідного мінімуму теоретичних знань, iз відпрацюванням практичних навичок у тренажерному залі, з проведенням оперативних втручань на експериментальних тваринах та детальним аналізом допущених помилок під час операцій, ускладнень, наслідків у різні строки післяопераційного періоду та хірургічних коригуючих впливів для їх усунення
Дод.точки доступу:
Гнатюк, М. С.
Походун, К. А.
Татарчук, Л. В.
Ясіновський, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) [Текст] = Burnout syndrome - an important problem of nursing training (experience of South Bohemia region, the Czech republic) / М. Кастнерова [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 75-78


MeSH-головна:
ЧЕХИЯ -- CZECH REPUBLIC
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Анотація: Мета роботи – оцінити особливості виникнення і проявів синдрому вигорання (СВ), а також необхідність та можливості профілактики СВ. Дослідження проводили за допомогою стандартних і нестандартних опитувальників шляхом анонімного опитування медперсоналу. У ньому взяли участь медичні сестри, які працюють у лікарнях Південної Чехії (Богемії)
Дод.точки доступу:
Кастнерова, М.
Бабінець, Л. С.
Боровик, І. О.
Боцюк, Н. Є.
Мігенько, Б. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Колесник, Т. В.
    Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] = Master classes using for medical manipulations skills development at the department of propaedeutics of internal medicine / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 79-81


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Мета роботи – висвітлити досвід застосування майстер-класів як самостійної роботи студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. Основна частина. Об’єктом даного дослідження є майстер-клас як позааудиторна форма організації самостійної роботи студентів. У статті розглянуто особливості організації майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У статті запропоновано новий алгоритм проведення майстер-класів для формування професійної компетентності майбутнього лікаря – “навички виконання медичних маніпуляцій”. Відзначено роль асистента кафедри, який бере активну участь у залученні студентів до нових форм позааудиторної роботи. Висновки. Формування висококваліфікованого фахівця у галузі знань “Охорона здоров’я”, особливо за спеціальністю “Медицина”, неможливе без повного оволодіння усіма компетентностями, які заплановані відповідним стандартом освіти. А саме високий та безпечний рівень оволодіння навичками виконання медичних маніпуляцій забезпечується за допомогою симуляційної освіти, зокрема майстер-класів
Дод.точки доступу:
Смольянова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)