Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Савич, П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Назва журналу :Фармацевт практик -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Скупий платить двічі (стр.1)
Савич П. Що таке маркетинг?/ П. Савич, О. Курбан (стр.5-7)
Косяченко К. НТА: українські реалії/ К. Косяченко, О. Стецюк, М. Арістов (стр.8-9)
Non nocere: антибіотикотерапія при циститі (стр.10-11)
Демецкая А. История с демографией: “бомба замедленного действия”/ А. Демецкая (стр.12-13)
Кривомаз Т. Стресс как универсальная реакция адаптации/ Т. Кривомаз (стр.14-16)
Біль у горлі — на вихід! Кашлю приготуватися (стр.17)
Примак Р. Весьма эффективный инструмент/ Р. Примак (стр.18-20)
Заліська О. Фармакоекономіка — наука і дисципліна/ О. Заліська (стр.22-23)
Ткаченко Т. Метаболомика: что нам дает анализ метаболитов?/ Т. Ткаченко (стр.24-26)
Кривомаз Т. Транквилизаторы и нормотимики: успокоительные с побочными эффектами/ Т. Кривомаз (стр.27-29)
Піцик Г. Ендометріоз: захворювання теорій/ Г. Піцик (стр.30-31)
Кривомаз Т. Опасные флавивирусы/ Т. Кривомаз (стр.32-33)
Тищенко О. Агата Крісті: королева з червоним хрестом/ О. Тищенко (стр.34-35)
Кеторол гель: надійний помічник при болю в суглобах і м’язах (стр.36)
Примак Р. Конец загадки, просуществовавшей более века/ Р. Примак (стр.38-39)
Редькин Р. Пять серьезных взаимодействий пищи и лекарств/ Р. Редькин, Н. Орловецкая, О. Данькевич (стр.40-41)
Рекомендації хворим на артеріальну гіпертензію щодо способу життя та харчування (стр.42-43)
Ти де? А я на морі! (стр.44)
Примак Р. Бром: многоликий химический элемент/ Р. Примак (стр.46-47)
Клименюк Ю. О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель…/ Ю. Клименюк (стр.48)
Ученые добавили в генетический алфавит новые "буквы и научили бактерии их читать" (стр.49)
Клименюк Ю. Каким законам подчиняются, как изменяются и куда движутся “небесные тела” в системе фармацевтического канала?/ Ю. Клименюк, М. Перепелица (стр.50-51)
Приготовление жидких лекарственных форм: микстура Бехтерева (стр.52-53)
Костреба Н. Професія — фармацевт/ Н. Костреба (стр.54)
Кириленко М. Шкільне цькування: поради батькам/ М. Кириленко (стр.55-57)
Грицик А. Прянощі як ліки/ А. Грицик (стр.58-59)
Демецкая А. Без тату/ А. Демецкая (стр.62-63)
В преддверии праздников: “философия” застолья (стр.64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савич П., Курбан О.
Назва : Що таке маркетинг?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7 (Шифр ФУ17/2017/12)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Фармацевт практик -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Савич П. Як заробляти на довірі до вашої компанії/ П. Савич (стр.6-7)
Испытана новая лекарственная комбинация против облысения у женщин (стр.7)
Вологий кашель: лікувати чи вилікувати? (стр.8)
Усенко В. Новые подходы к определению эффективности лекарственных средств. Смена парадигмы доказательной медицины/ В. Усенко (стр.10-12)
Избыток соли вреден для мозга (стр.12)
Застуда. Не перемикайтеся, ми розкажемо, як її позбутися (стр.13)
Піняжко О. Оцінка технологій охорони здоров’я: Україна і світ/ О. Піняжко (стр.14-15)
Кривомаз Т. Революция в редактировании генома/ Т. Кривомаз (стр.16-18)
Евкабал®: дихай вільно! (стр.19)
Демецкая А. Медицина будущего: биопринтинг/ А. Демецкая (стр.20-21)
Заліська О. Фармакоекономіка: наука і дисципліна/ О. Заліська (стр.22-24)
Кривомаз Т. Незнаменитые представители семейства ретровирусов/ Т. Кривомаз (стр.26-27)
Бетагестин-КВ: втримай рівновагу (стр.29)
Анісімов В. Освіта надає людині гідність/ В. Анісімов (стр.30-32)
Ибупрофен может нарушать баланс мужских гормонов (стр.32)
Демецька О. Майбутнє фармації очима студентів/ О. Демецька (стр.34-35)
Ткаченко Т. Рекомендації хворим на остеопороз щодо способу життя та харчування/ Т. Ткаченко (стр.36-37)
У нашій офісній аптечці — Цитрік. А у вас? (стр.38-39)
Фармакология против старения (стр.40-41)
Клименюк Ю. Принципы увеличения продаж, или Как влияет на продажи категорийный менеджмент/ Ю. Клименюк (стр.42)
Постолатій А. За всіма правилами науки «фармація»/ А. Постолатій, Т. Конькова (стр.44-46)
Сенсор кишечных газов расскажет о проблемах с пищеварением (стр.46)
Редькін Р. Нотатки мандрівника: перші празькі аптеки. Нотатка перша: «У янгола»/ Р. Редькін (стр.48-49)
Приготовление жидких лекарственных форм: микстура Дрягина (стр.50-51)
Кириленко М. Чи існує вічне кохання?/ М. Кириленко (стр.52-53)
Примак Р. На пути к раскрытию «секретов» физических упражнений/ Р. Примак (стр.54-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савич П.
Назва : Як заробляти на довірі до вашої компанії
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 6-7 (Шифр ФУ17/2018/1)
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Анотація: Часи, коли можна було провести одну рекламну кампанію і чекати на великі продажі, вже давно минули. Різноманітні вигуки про акції, знижки та розпродажі майорять ніби калейдоскоп. Як в цьому інформаційному шумі маркетологи мають планувати свої медіа-комунікації, а відділи продажів виконувати намічені обсяги?
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)