Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (186)Періодичні видання (4427)Бібліотечні видання (109)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Медична освіта (Тернопіль) - 2002г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Вороненко Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)/Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.8-14
3.

Вища освіта України - 2005г.,N 3 (Введено оглавление)
4.

Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи/В. Бех // Вища освіта України, 2005,N №3.-С.13-19
5.

Медична освіта (Тернопіль) - 2003г.,N 3 (Введено оглавление)
6.

Чабан Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів./Т. Чабан, Н. Ткачишина // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №3.-С.11-13
7.

Медична освіта (Тернопіль) - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
8.

Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті./О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N №2.-С.70-72
9.

Медична освіта (Тернопіль) - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
10.

Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 2.-С.64-66
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)