Пошуковий запит: <.>DP=2018$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 166
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.19-21
|
>2.
| Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/Н. О. Гевкалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.16-18
|
>3.
| Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.26-29
|
>4.
| Зеленюк В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.22-25
|
>5.
| Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.11-15
|
>6.
| Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року /І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.6-13
|
>7.
| Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.121-124
|
>8.
| Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
|
>9.
| Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.5-7
|
>10.
| Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/А. С. Ткаченко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.55-57
|
|
|