Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (91)Періодичні видання (314)Краєзнавство (96)Рідкісні видання (67)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201807$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.68-71
2.

Dudko О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university/О. G. Dudko // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.125-128
3.

Logoyda L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.129-133
4.

Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.62-67
5.

Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.89-91
6.

Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.98-102
7.

Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.96-101
8.

Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.125-130
9.

Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.26-29
10.

Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року /І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.6-13
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)