Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.5-7
|
>2.
| Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
|
>3.
| Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.11-15
|
>4.
| Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/Н. О. Гевкалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.16-18
|
>5.
| Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.19-21
|
>6.
| Зеленюк В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.22-25
|
>7.
| Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.26-29
|
>8.
| Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/Т. В. Корольова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.30-34
|
>9.
| Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/І. В. Машейко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.35-38
|
>10.
| Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.39-42
|
>11.
| Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу медичного факультету/В. І. Пилипчук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.43-45
|
>12.
| Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.46-49
|
>13.
| Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/Н. В. Скробач [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.50-54
|
>14.
| Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/А. С. Ткаченко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.55-57
|
>15.
| Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.58-61
|
>16.
| Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.62-67
|
>17.
| Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.68-71
|
>18.
| Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/М. С. Гнатюк, К. А. Походун, Л. В. Татарчук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.72-74
|
>19.
| Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/М. Кастнерова, Л. С. Бабінець, І. О. Боровик // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.75-78
|
>20.
| Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.79-81
|
|
|