Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні” // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.5-130
|
>2.
| Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року /І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.6-13
|
>3.
| Булах І. Є. Поспішаємо розумно/І. Є. Булах // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.14-17
|
>4.
| Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.18-35
|
>5.
| Олексіна Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності/Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.36-39
|
>6.
| Філософія симуляційного навчання в медицині/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.41-46
|
>7.
| Вороненко Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я/Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.47-49
|
>8.
| Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/Т. М. Бойчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.50-54
|
>9.
| Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.55-60
|
>10.
| Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні/Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.61-64
|
>11.
| Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/М. М. Рожко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.65-68
|
>12.
| Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.69-73
|
>13.
| Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.74-81
|
>14.
| Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.82-85
|
>15.
| Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/І. В. Іоффе [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.86-88
|
>16.
| Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.89-91
|
>17.
| Никоненко О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників/О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.92-95
|
>18.
| Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.96-101
|
>19.
| Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/О. В. Поканевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.102-104
|
>20.
| Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.105-107
|
|
|