Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2091)Періодичні видання (7748)Бібліотечні видання (214)Краєзнавство (614)Рідкісні видання (1011)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=2018$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 166
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: 21876/2017/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 5/6
Зміст:
Стратонов, В. Херсонському державному університету — 100 років! / В. Стратонов. - С.7-11
Поліщук, В. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22
Корсак, К. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федяєва, В. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університетській освіті кінця XX — початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загородня, А. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загірняк, М. Про користування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Омельчук, С. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корольова, І. Роль професійної рефлексії у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пятничук, Т. Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України / Т. Пятничук. - С.78-84
Яковлева, С. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковлева. - С.85-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малихіна, К. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103. - Бібліогр.: в кінці ст.
Омельчук, С. Ювілейна академія до 100-річчя Херсонського державного університету / С. Омельчук. - С.104-107
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: 21876/2017/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-75
Корсак, К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens / К. Корсак. - С.75-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Благініна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Церклевич, В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: 21876/2017/10
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Подлєсний, С. Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів EAFSG та CDIO / С. Подлєсний, О. Тарасов, О. Періг. - С.7-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дегтярьова, І. Міжнародний досвід адаптації студентів-переселенців / І. Дегтярьова, Ю. Кращенко. - С.23-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Сучасні науки про особливості мислення підлітків та історичних діячів / К. Корсак. - С.39-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороніна, М. Обґрунтування педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу / М. Вороніна. - С.51-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зуєва, Л. Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти / Л. Зуєва. - С.60-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курок, О. Нова українська школа і підготовка вчителя у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка / О. Курок, Г. Кузнецова. - С.74-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саюк, І. Проблема готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми раннього віку у світлі сучасної української освіти / І. Саюк, І. Германчук. - С.89-96
Брожик, О. Сумісні характеристики професійно значущих особистіших якостей майбумього учителя початкової школи / О. Брожик. - С.97-106
Будугай, О. Педагогічні новації Миколи Корфа як фундатора земських шкіл та вчительських з’їздів в Україні у XIX ст / О. Будугай. - С.107-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Омельчук, С. Херсонський державний університет у контексті вітчизняної та європейської вищої освіти / С. Омельчук. - С.119-123
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Поліщук, В.
    Вища освіта у календарному соціальному вимірі [Текст] / В. Поліщук // Вища школа. - 2017. - № 5/6. - С. 12-22

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАВАЛЬНА ОРІЄНТАЦІЯ -- ДОГМАТИЗАЦІЯ -- КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ -- ЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ -- КМСОНП -- ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ
Анотація: Узагальнюється соціальна проблематика української вищої школи як гаранта внутрішньої і зовнішньої безпеки держави та її громадян. Аналізується розвивальна взаємодія в системі “викладач — студент"
The social problems of the Ukrainian higher education as the guarantee of the outer and inner security of the state and its citizens are generalized. Development interaction in the system “teacher — student” is analyzed
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Загірняк, М.
    Про користування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS [Текст] / М. Загірняк, А. Костенко // Вища школа. - 2017. - № 5/6. - С. 48-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Анотація: Метою пропонованої статті є ознайомлення наукової спільноти України з технічними можливостями міжнародної наукометричної бази даних Scopus, яка сьогодні вважається однією з найавторитетніших у світі за даними якої складаються міжнародні рейтинги як освітніх установ, так і науковців. У роботі показано одну з найпоширеніших проблем, що виникають при створенні та наповненні власної сторінки автора, висвітлено основні її причини. Запропоновано методологію вирішення проблеми “дублюючих” профілів науковця, яку пропонує команда технічної підтримки вказаної бази даних і яка може бути реалізована у межах режиму тестового (безкоштовного) доступу до бази
The purpose of this article is to familiarize the scientific community of Ukraine with the technical capabilities of the international scientific database Scopus, which today is one of the authoritative in the world and according to the data of which both international educational institutions and scientists are ranked. We show one of the most common issues that arise at the creating and filling of the author’s profile, and cover те main causes of this problem. It is proposed the methodology for solving the prob- of “duplicated" researcher profiles, which is offered by the Scopus support team aid which can be implemented within a test (free) access mode to the database
Дод.точки доступу:
Костенко, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Текст] = How much do professors pay // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 7-75

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНТРАКТ -- ЗАРОБІТНА ПЛАТА -- ВИЩА -- ОСВІТА -- МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ -- КВАЛІФІКАЦІЇ
Анотація: Завдяки інтернет-революції змінилися традиційні форми організації інтелектуальної праці у промисловості, в державному й муніципальному управлінні: фірми й організації надають креативним працівникам більшу самостійність у виконанні обов’язків, присутність на робочому місці стала необов’язковою. Університети зберегли серед своїх унікальних переваг не так багато “чинників нематеріальної винагороди”: а) висока самооцінка, постійне підтвердження свого авторитету і суспільної корисності своєї роботи і б) висока захищеність працівника, низький ризик втратити роботу через не залежні від нього обставини. Таким чином, якщо кілька десятиліть тому “академіки” були задоволені своїм становищем і “від’ємна грошова премія” за перебування в університетІ не була проблемою, то нині виші відчувають серйозну конкуренцію за найсильніших молодих професіоналів. Тож економічно стійким університетам необхідно пропонувати такий рівень грошової винагороди, щоб на рівних конкурувати із загальним ринком праці креативних професіоналів.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Благініна, С.
    З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] = From the Experience of Germany to Ensure the Quality of Education in the Past and Present Time / С. Благініна // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Німеччина
Анотація: У статті розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід Німеччини
The article examines the evolution of the German secondary and higher schools, their sources and the main trends of development. For comparison convenient schemes of the structure of education systems in Germany and Ukraine are given. It has been proved that the “quality” of education of the Germans was identified not with the accuracy of the execution of orders of dictators, as it was on the territory of Ukraine, but with the achievement of benefit for the Fatherland and the entire population. The youth of Germany are well oriented in the educational sphere, although the structure and characteristics of the educational system are surprisingly complex. It is noted that the Germans take part in all European projects and international educational tests, but treat them carefully and calmly. The experience of Germany is useful for Ukraine
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Книш, І.
    Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] = New Educational Paradigm in the Context of New Modern Technologies / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
освіта off-line -- освіта on-line -- змішане навчання -- хмарні технології
Анотація: Мета й наукова новизна статті полягає у з'ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми - освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія “Insert”, Cinquain, Coaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах “учитель (викладач) - учитель (викладач)”, “учитель (викладач) - учень (студент)" і “учень (студент) - учень (студент))’’. Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й оn-Ііnе- освіти як мережі.
The aim and scientific novelty lies in analyzing two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and meth ods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (ego- genesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) — Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) — Pupil (Student)” and “Pupil (Student) — Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network
Дод.точки доступу:
Кочубей, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дегтярьова, І.
    Міжнародний досвід адаптації студентів-переселенців [Текст] = International Experience of Adaptation of Internally Displaced Students / І. Дегтярьова, Ю. Кращенко // Вища школа. - 2017. - № 10. - С. 23-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


   Грузія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішнє переміщення -- мігранти -- ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ -- біженці -- переміщення
Анотація: У статті охарактеризовано міжнародний досвід адаптації внутрішньо переміщених осіб до середовища закладу вищої освіти, зокрема релевантний для України досвід Грузії. Акцентованого увагу на ролі системи студентського самоврядування, яка має значний потенціал у створенні максимально сприятливого поля для розвитку конструктивних стосунків між студентами-переселенцями та академічною громадою закладу вищої освіти. Проаналізовано заяви Європейського союзу студентів (ESU) і рекомендовано ними керуватися національним та регіональним об’єднанням органів студентського самоврядування у локальній діяльності щодо адаптації студентів-переселенців
Дод.точки доступу:
Кращенко, Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Курбатов, С.
    Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів [Текст] = Problem of measuring learning outcomes and modernization of current systems of university rankings / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
якість -- вища -- освіта
Анотація: У статті розглядаються сучасна критика університетських рейтингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому, що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)