Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2091)Періодичні видання (7748)Бібліотечні видання (214)Краєзнавство (614)Рідкісні видання (1011)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=2018$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 166
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] / V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 68-71. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність навчання -- клінічне мислення -- мозковий штурм -- сімейна медицина
Дод.точки доступу:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Dudko, О. G.
    Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university [Текст] / О. G. Dudko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 125-128. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- травматологія -- ортопедія -- студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 129-133. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- Фармакопея -- фармацевтична розробка -- ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Гогунський, В.
    SCOPUS: пошук публікацій університету [Текст] / В. Гогунський, О. Колесніков // Вища школа. - 2016. - № 2. - С. 99-101

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
НАУКОМЕТРИЧНА БАЗА
Дод.точки доступу:
Колесніков, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Shvets, V.
    The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE [Text] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - P46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання
Анотація: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] / Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 62-67. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
мнемоніка -- оперативна пам’ять
Дод.точки доступу:
Zakharova, V. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Prokop, I. A.
    The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students [Текст] = Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної комунікативної компетенції студентів-медиків / I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 101-106. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: The aim of the work – to suggest and provide grounds for a specially developed set of tasks and exercises aimed at skills progression in dealing with professionally oriented texts, which form medical students’ professional communication ability. Subject to the study is a set of exercises meant for formation of medical students’ professional communication skills within a training cycle “Professional English”. Exercises for the original professional text “Digestive system” aimed at developing both receptive and productive type of the students’ speech activity are suggested. Theoretical methods of scientific study (analysis, synthesis, summarizing, explanation, classification, etc.) have been used in the study
The main body. Learning professionally oriented foreign language is accomplished on the language and informational basis of original professional texts. The text ought to be a tutorial, providing a basis for its further discussion that contributes directly to the development of students’ communicative competence and to the optimal acquisition of a foreign language by making it capacious and effective, provided it is based on well thought-out, systematic and purposeful activity using properly selected system of tasks and exercises. The latter should meet the following requirements: (1) to be aimed at solving a specific task in line with the ultimate training objective; (2) to consider the standard of students’ speech efficiency; (3) to provide phased formation of professional knowledge, skills and abilities; (4) to be of problem type, thus contributing essentially to students’ critical thinking and their active involvement in the training process
Conclusion. The suggested system of tasks and exercises provides active work of medical students with an original professional text at practical training and contributes to the development of their communicative skills and abilities, thus enabling to participate actively in different types of communication. Presented task samples do not fully cover the whole variety of forms and methods in dealing with foreign professionally oriented texts that is promising in view of further scientific studies
Мета роботи – запропонувати й обґрунтувати спеціально розроблений комплекс завдань та вправ для розвитку навичок роботи з професійно орієнтованими текстами, які дають змогу формувати у студентів-медиків вміння спілкуватися на професійні теми. Предметом дослідження є система вправ для формування навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх медиків у межах тематичного циклу навчальних занять з дисципліни “Англійська мова за професійним спрямуванням”. Запропоновано зразки вправ до фахового автентичного тексту “Травна система” для розвитку рецептивних і продуктивних видів мовленнєвої діяльності студентів-медиків з даної тематики. У дослідженні використані теоретичні методи наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення, пояснення, класифікація тощо)
Основна частина. Вивчення професійно орієнтованої іноземної мови здійснюється на автентичних фахових текстах, які є мовною та інформаційною основою. Текст може і повинен виступати засобом навчання, окреслюючи проблематику для подальшого його обговорення, що безпосередньо сприяє розвитку комунікативної компетентності студентів і значно оптимізує процес засвоєння іноземної мови, роблячи його містким та ефективним за умови, якщо він будується на основі продуманої, систематичної та цілеспрямованої роботи з використанням вдало підібраної системи завдань та вправ. Вправи та завдання, як засіб формування мовної компетентності, мають відповідати таким вимогам: бути спрямованими на вирішення конкретного завдання відповідно до кінцевої мети навчання; враховувати рівень мовної підготовки студентів; забезпечувати поетапне формування професійних знань, навичок та умінь; мати проблемний характер, що суттєво сприяє активізації критичного мислення студентів та їх активному залученню до навчання
Висновок. Запропонована система завдань і вправ забезпечує активну роботу студентів-медиків з автентичним фаховим текстом на практичному занятті, сприяє розвитку їхніх комунікативних умінь і навичок, що дасть змогу брати активну участь у різних видах спілкування. Описані у статті зразки завдань не вичерпують усього розмаїття форм і методів роботи студентів при опрацюванні фахових текстів іноземною мовою, що створює перспективу для подальших наукових досліджень
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
симуляційна медицина -- МЕДИЧНА ОСВІТА -- інтерни -- лікарі
Дод.точки доступу:
Запорожан, В. М.
Ульянов, В. О.
Тарабрін, О. О.
Суслов, О. С.
Сажин, Д. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Ідея провідництва в управлінні вищою освітою [Текст] = Identification of the provision in the management of vehicles / І. Богданов [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 11-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- фрейм -- кентавр-система
Дод.точки доступу:
Богданов, І.
Лисаков, С.
Немченко, С.
Крижко, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Муратова, Т. М.
    Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу [Текст] / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
неврологія -- викладання
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)