Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Благініна, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам (стр.7-56)
Хоружий Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах/ Г. Хоружий, Л. Хоружа (стр.57-67)
Вітченко А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів/ А. Вітченко (стр.68-90)
Поліщук В. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина/ В. Поліщук (стр.91-101)
Благініна С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації)/ С. Благініна (стр.102-111)
Гуйтур М. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті/ М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський (стр.112-123)
Великий М. Біохімія: від витоків до сьогодення/ М. Великий (стр.124-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Благініна С.
Назва : Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації)
Паралельн. назви :Competition Paradigms in Higher Education in Germany (On the 500-th Anniversary of the Reformation)
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 8. - С. 102-111 (Шифр 21876/2017/8)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 9
Цікаві статті :
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам (стр.7-75)
Корсак К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens/ К. Корсак (стр.75-86)
Благініна С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час/ С. Благініна (стр.87-99)
Книш І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій/ І. Книш, Н. Кочубей (стр.100-115)
Церклевич В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки/ В. Церклевич (стр.116-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Благініна С.
Назва : З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час
Паралельн. назви :From the Experience of Germany to Ensure the Quality of Education in the Past and Present Time
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 87-99 (Шифр 21876/2017/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географіч. рубрики: Німеччина
Анотація: У статті розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід НімеччиниThe article examines the evolution of the German secondary and higher schools, their sources and the main trends of development. For comparison convenient schemes of the structure of education systems in Germany and Ukraine are given. It has been proved that the “quality” of education of the Germans was identified not with the accuracy of the execution of orders of dictators, as it was on the territory of Ukraine, but with the achievement of benefit for the Fatherland and the entire population. The youth of Germany are well oriented in the educational sphere, although the structure and characteristics of the educational system are surprisingly complex. It is noted that the Germans take part in all European projects and international educational tests, but treat them carefully and calmly. The experience of Germany is useful for Ukraine
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Корсак К. Рух людства до двох організованих ним колапсів — екологічного і духовно-інтелектуального. Який з них небезпечніший і чи є порятунок?/ К. Корсак [та ін.] (стр.7-18)
Надольний І. Освіта - ключовий чинник модернізації суспільства/ І. Надольний (стр.19-25)
Болтівець С. “Університетська партія” Тараса Шевченка/ С. Болтівець, О. Галушко (стр.26-41)
Чорний О. Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка/ О. Чорний (стр.42-44)
Гриценок І. Проектна діяльність як засіб розвитку підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих кадрів/ І. Гриценок (стр.45-53)
Дебич М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція/ М. Дебич, О. Гуменна (стр.54-61)
Балабан О. Театральна освіта та сценічне мистецтво у період соціокультурних трансформацій: стратегії розвитку/ О. Балабан, С. Котляр, А. Медведева (стр.62-69)
Юр М. Засоби “театральної експресії” у вихованні фахівців сценічного та аудіовізуального мистецтв/ М. Юр, О. Опанасик, М. Галкін (стр.70-80)
Бурим К. Кольорове вирішення елементів навігації у веб-дизайні/ К. Бурим, С. Чирчик (стр.81-87)
Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.88-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 9
Цікаві статті :
Близнюк М. Аналіз тематичних напрямів Міжнародної Карпатської школи у контексті освіти для сталого розвитку/ М. Близнюк, В. Михайленко (стр.7-19)
Юхименко П. Інтелектуальна безпека держави та її внутрішні й зовнішні загрози/ П. Юхименко, Т. Сокольська, С. Лобанова (стр.20-31)
Бідасюк Н. Заголовок наукової статті англійською мовою без помилок/ Н. Бідасюк (стр.32-45)
Корсак К. Корисність сучасних знань про норми й аномалії поведінки підлітків для успішного освітнього законодавства/ К. Корсак [та ін.] (стр.46-62)
Якубовська М. Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів/ М. Якубовська (стр.63-70)
Чирчик С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти/ С. Чирчик (стр.71-77)
Голембовська Л. Про кафедру живопису Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука/ Л. Голембовська (стр.78-85)
Кобржицька Т. Про Дмитра Павличка, карпатського легеня, що піднявся до вершин світової поезії / Т. Кобржицька (стр.86-91)
Антонюк В. Зайнятість у сучасному світі: актуальне дослідження/ В. Антонюк (стр.92-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища школа -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Українець А. Мистецтво аюрведи як складова системи освіти у Національному університеті харчових технологій/ А. Українець (стр.7-14)
Кононец Н. Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом”/ Н. Кононец (стр.15-26)
Гриценок І. Проектна діяльність як засіб формування підприємницької активності в учнівської молоді/ І. Гриценок (стр.27-36)
Дебре О. Метод проектів як засіб розвитку учнів старших класів/ О. Дебре (стр.37-44)
Огуй С. Методика проведення практичних занять під час підготовки фахівців сфери обслуговування/ С. Огуй (стр.45-59)
Корсак К. Основи сучасних знань про кохання і любов та їхнє значення для спроможності людства уникнути двох глобальних колапсів/ К. Корсак [та ін.] (стр.60-72)
Шелковая Н. Роздуми філософа про парадокси у сучасній вищій освіті в Україні/ Н. Шелковая (стр.73-83)
Андріенко О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа/ О. Андріенко (стр.84-99)
Михайленко В. Освіта заради розвитку - стратегічний напрям Карпатської школи 2020/ В. Михайленко, М. Близнюк, В. Шаравара (стр.100-106)
Гладкий О. Економіко-географ, учений, педагог, патріот, громадянин України/ О. Гладкий [та ін.] (стр.107-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)