Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Книш, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку/ В. Андрущенко, Д. Свириденко (стр.5-11)
Кірик Т. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін/ Т. Кірик (стр.12-17)
Книш І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання/ І. Книш (стр.18-24)
Подольська Є. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри/ Є. Подольська, О. Назаркін (стр.25-30)
Похресник А. Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра/ А. Похресник (стр.31-36)
Гриньків А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій/ А. Гриньків (стр.37-43)
Сікорський П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах/ П. Сікорський (стр.44-50)
Скиба Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень/ Ю. Скиба (стр.51-59)
Баштовенко О. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя/ О. Баштовенко, Г. Ярчук (стр.60-65)
Найдьонов О. Реалізація української національної ідеї у вищий освіті в умовах інформаційного суспільства/ О. Найдьонов (стр.66-72)
Терепищий С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи/ С. Терепищий (стр.73-79)
Nesterova M. European studies of the Interactive Visual Communicative Technologies (IVCTs) in high education/ M. Nesterova (стр.80-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Книш І.
Назва : Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання
Паралельн. назви :Communication and information aspects of modern education and training
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-24 (Шифр 23823/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Характер і спрямованість освіти та виховання в суспільстві визначаються станом, потребами та розвитком суспільного життя. Накопичення, наслідування та збереження наукових знань, культурних і духовних цінностей, моральних норм виробляється у діалоговому континуумі, у бінарній опозиції «суб’єкт - суб’єкт» освіти та виховання, де, з одного боку, чітко простежується призначення Вчителя (Викладача), з іншого - очікується результативність та якісність того, хто виступає в іпостасі суб’єкта освіти та виховання, у цьому випадку, як Учитель (Викладач), такі Учень (Студент). У статті розглядається пошук, розробка та впровадження комунікаційних та інформаційних технологій в освіті викладачами, а також їх вплив на розвиток освіти та виховання з позицій: «Вчитель (Викладач) - Вчитель (Викладач)», «Вчитель (Викладач) - Учень (Студент)» та «Учень (Студент)»
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Сікорський П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження)/ П. Сікорський (стр.5-17)
Бондар В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук/ В. Бондар (стр.18-23)
Рубанець О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи/ О. Рубанець (стр.24-29)
Кірик Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття/ Т. Кірик (стр.30-36)
Коваленко В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи/ В. Коваленко (стр.37-41)
Книш І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа/ І. Книш (стр.42-49)
Девтерова Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи/ Т. Девтерова (стр.50-57)
Любарець В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти/ В. Любарець (стр.58-63)
Подольська Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів/ Є. Подольська, Т. Подольська (стр.64-69)
Щербакова О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні/ О. Щербакова (стр.70-78)
Чубарева О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів/ О. Чубарева (стр.79-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Книш І.
Назва : Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 42-49 (Шифр 23823/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Курбатов С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя/ С. Курбатов (стр.5-6)
Андрущенко В. Освіта без насильства/ В. Андрущенко (стр.7-12)
Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/ О. Захарова, Ж. Гончарова (стр.13-22)
Горбунова Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій/ Л. Горбунова (стр.23-34)
Книш І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини/ І. Книш (стр.35-42)
Капустін С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі/ С. Капустін (стр.43-49)
Шудло С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність?/ С. Шудло, О. Заболотна (стр.50-56)
Коваленко В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи/ В. Коваленко (стр.57-63)
Гончарова О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності/ О. Гончарова (стр.64-75)
Силадій І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді/ І. Силадій (стр.76-83)
Нестерова М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті/ М. Нестерова (стр.84-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 9
Цікаві статті :
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам (стр.7-75)
Корсак К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens/ К. Корсак (стр.75-86)
Благініна С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час/ С. Благініна (стр.87-99)
Книш І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій/ І. Книш, Н. Кочубей (стр.100-115)
Церклевич В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки/ В. Церклевич (стр.116-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Книш І., Кочубей Н.
Назва : Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій
Паралельн. назви :New Educational Paradigm in the Context of New Modern Technologies
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 100-115 (Шифр 21876/2017/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта off-line--освіта on-line--змішане навчання--хмарні технології
Анотація: Мета й наукова новизна статті полягає у з'ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми - освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія “Insert”, Cinquain, Coaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах “учитель (викладач) - учитель (викладач)”, “учитель (викладач) - учень (студент)" і “учень (студент) - учень (студент))’’. Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й оn-Ііnе- освіти як мережі.The aim and scientific novelty lies in analyzing two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and meth ods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (ego- genesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) — Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) — Pupil (Student)” and “Pupil (Student) — Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)