Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (13)Бібліотечні видання (2)Краєзнавство (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЗАКЛАД<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Назва журналу :Вісник Вищої медичної освіти -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Регеда М.С. Львівський медичний інститут- новий приватний навчальний заклад ІІІ рівня акредитації/ М. С. Регеда, І. Г. Гайдучок (стр.5-9)
Кущ О.О. Алексіс Каррель- видатний хірург-експериментатор/ О. О. Кущ, Н. Є. Косован (стр.10-14)
Миколишин Л.І. Викладання пропедевтики дитячих хвороб та його вдосконалення/ Л. І. Миколишин (стр.19-23)
Цюра С.Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами/ С. Б. Цюра (стр.28-34)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Регеда М.С., Гайдучок І.Г.
Назва : Львівський медичний інститут- новий приватний навчальний заклад ІІІ рівня акредитації
Місце публікування : Вісник Вищої медичної освіти. - 2007. - № 1. - С. 5-9 (Шифр ВВМО/2007/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Вакарчук І. Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук (стр.3-30.)
Лега Ю. Черкаський державний технологічний університет - провідний заклад освіти регіону/ Ю. Лега (стр.31-38.)
Голубенко О. Успішність навчання студентів: якість підготовки, тест на стипендію чи перепустка до Європи?/ О. Голубенко, М. Смирний (стр.39-49)
Бондаренко М. Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" (З досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103)/ М. Бондаренко [и др.] (стр.50-61.)
Розенбаум М. Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів/ М. Розенбаум [и др.] (стр.62-81.)
Чепига М. Фахово-педагогічна атестація у вищій школі України/ М. Чепига (стр.82-86.)
Бугрій О. Творчість у педагогічній діяльності/ О. Бугрій (стр.87-92.)
Микитюк І. Педагогічна культура вчителя в контексті сучасної культурно-освітньої ситуації/ І. Микитюк (стр.93-101.)
Базилевич В. Життєдайна сила знань/ В. Базилевич (стр.102-112.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С.В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І.С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т.А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В.О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т.В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А.С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л.Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н.М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л.А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І.М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М.В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В.М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л.М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В.М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С.Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н.Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н.Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С.М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н.В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л.С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М.С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І.Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В.Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І.Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С.І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П.Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П.Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З.П. Модульний підхід/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С.М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О.В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І.Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С.І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О.В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С.І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С.І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.104-106.)
Шпонька І.С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М.М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В.З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Ткачук П. Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного — провідний видовий вищий військовий навчальний заклад України/ П. Ткачук (стр.7-13)
Дяков C. Підвищення ефективності спеціальної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ/ C. Дяков (стр.14-26)
Голова М. Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера/ М. Голова, Д. Торопчин (стр.27-34)
Семак В. Фізична підготовка як елемент підвищення ефективності бойової діяльності військовослужбовців/ В. Семак [и др.] (стр.35-42)
Окіпняк Д. Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО/ Д. Окіпняк, А. Окіпняк (стр.43-51)
Шабатура Ю. Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів/ Ю. Шабатура (стр.52-65)
Капінус О. Потенціал інтерактивних технологій у формуванні соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних сил України/ О. Капінус (стр.66-74)
Івасюк М. Мотивація як елемент формування науково-дослідницької компетентності курсантів/ М. Івасюк [и др.] (стр.75-87)
Романишин А. Педагогічні умови викладання навчальної дисципліни “Морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців” у ВВНЗ/ А. Романишин (стр.88-95)
Польцев І. Навчальна дисципліна “Бойова система виживання воїна” як складова професійної підготовки майбутніх офіцерів сухопутних військ/ І. Польцев (стр.96-102)
Похнатюк С. Набуття бойових тактичних навичок дрібними підрозділами з використанням лазерних систем імітації стрільби методом послідовних цільових сценаріїв/ С. Похнатюк (стр.103-108)
Горман О. Сучасні виміри професійної підготовки військових диригентів Збройних сил України/ О. Горман, І. Чернова (стр.109-114)
Лаврут О. Формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни “Організація військового зв’язку”/ О. Лаврут, С. Івко, С. Давіденко (стр.115-120)
Коломієць М. Психологічні аспекти формування початкових умінь і навичок курсантів при вивченні будови та експлуатації бронетанкового озброєння і техніки/ М. Коломієць, І. Бондарев, В. Кохан (стр.121-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захарова О., Гончарова Ж.
Назва : Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання
Паралельн. назви :Temporarily displaced Universities: the main problems and priority directions for their solution
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 13-22 (Шифр 23823/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студент--державне--регулювання--аналіз--дослідження--публікації--вищий--навчальний--заклад
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобало Ю.
Назва : Управлінські впливи системи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти
Паралельн. назви :Administrative influencesinternal quality security systemsin higher education staff
Місце публікування : Вища освіта України. - 2019. - № 2. - С. 10-29 (Шифр 23823/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні параметри--заклад--нормативні документи
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)