Пошуковий запит: <.>DP=2018$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 166
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ястремська С. О.
Назва : Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Паралельн. назви :Conceptual principles of professional training for future masters in nursing by means of distance education in higher medical educational institutions
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 62-65 (Шифр МУ7/2017/4) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медсестринська освіта Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчанняОсновна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчанняВисновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
Знайти схожі
|
>2.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Якимчук О.
Назва : Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка)
Місце публікування : Вища освіта України. - 2018. - № 3. - С. 34-38 (Шифр 23823/2018/3)
Предметні рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы Ключові слова (''Вільн.індекс.''): просвітництво
Знайти схожі
|
>3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Як створити університет світового рівня
: рецепти від Світового банку
Паралельн. назви :How to Make World Class Universalities. Prescription of the World Bank
Місце публікування : Вища школа. - 2018. - № 2. - С. 7-42 (Шифр 21876/2018/2)
Предметні рубрики: Экономика образования ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система управління--злиття вишів
Знайти схожі
|
>4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шудло С., Заболотна О.
Назва : Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність?
Паралельн. назви :Transformational potential of empirical research for higher ducation: myth or reality?
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 50-56 (Шифр 23823/2017/3) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі
|
>5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Скробач Н. В., Шаповал О. А., Петрина В. О. , Вишиванюк В. Ю.
Назва : Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 50-54 (Шифр МУ7/2018/1) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні--стандарти--тести
Знайти схожі
|
>6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Назва : Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 39-42 (Шифр МУ7/2018/1) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична реабілітація--наукова робота--концепції
Знайти схожі
|
>7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко А. С., Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Назва : Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 55-57 (Шифр МУ7/2018/1) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукометричні показники--індекс хірша--бібліометричний індекс--коефіцієнт--розрахунок
Знайти схожі
|
>8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Хамітов Н.
Назва : Воля до наукової новизни як умова неможливості плагіату
Паралельн. назви :The will to scientific novelty as the condition of the plagiate’s inability
Місце публікування : Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 13-18 (Шифр 23823/2018/2) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автор--авторство--академічна--доброчесність
Знайти схожі
|
>9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Федів В., Єгоренков А., Шинкура Л.
Назва : Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі
Паралельн. назви :Social networks as a means of growth of motivation to study of natural disciplines in the higher medical educational institution
Місце публікування : Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 72-76 (Шифр 23823/2018/1) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізика--медична фізика--біологічна фізика--біоетика--гібридна мотивація
Знайти схожі
|
>10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Фіра Д. Б.
Назва : Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів
Паралельн. назви :Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2017/4) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): симуляційний метод Анотація: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентівОсновна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаженняВисновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
Знайти схожі
|
|
|