615.1
Г87


    Громовик, Б. П.
    Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації] / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл, табл. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.). - Бібліогр.: с.449-454. - ISBN 966-7890-81-3
УДК

MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение, организация и управление)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение)
Дод.точки доступу:
Гасюк, Г. Д.
Левицька, О. Р.

Примірників всього: 182
УА (180), ЧЗ (2)
Вільні: УА (176), ЧЗ (2)