Г87 Громовик, Б. П. Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації] / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл, табл. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.). - Бібліогр.: с.449-454. - ISBN 966-7890-81-3
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение, организация и управление) ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение) Дод.точки доступу: Гасюк, Г. Д. Левицька, О. Р. Примірників всього: 182 УА (180), ЧЗ (2) Вільні: УА (176), ЧЗ (2) |