Куницька, К.
    Емоційні компетенції та навики керівника,які забезпечують здорову корпоративну культуру [Текст] / К. Куницька // Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 34-35


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (методы, тенденции)
РАБОТА ПО НАЙМУ -- EMPLOYMENT (методы, организация и управление, тенденции)
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE (этика)
АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КАДРЫ -- ADMINISTRATIVE PERSONNEL (классификация, психология, тенденции)
Анотація: Корпоративна культура — це кров бізнесу, яка ґрунтується на цінностях та принципах, що забезпечують належну життєдіяльність компанії. Основне завдання — закладати такі цінності та норми поведінки людей, які б розкривали їхній потенціал та забезпечували належний рівень виконання бізнес-процесів згідно із стандартами компанії. Корпоративна культура є скрізь, щоправда, в одних колективах хочеться оселитись, а з інших — тікати, наче від цунамі. Мій багаторічний управлінський досвід змусив мене змиритися з твердженням, що співробітники приходять у компанію, а йдуть від керівника. Справа, звичайно, про гарного співробітника. Керівник — це ключова управлінська фігура, а співробітник несвідомо наслідує управлінські звички свого керівника
Вільних прим. немає