Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куницька К.
Назва : Емоційні компетенції та навики керівника,які забезпечують здорову корпоративну культуру
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 34-35 (Шифр ПУ70/2018/2)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
РАБОТА ПО НАЙМУ -- EMPLOYMENT
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КАДРЫ -- ADMINISTRATIVE PERSONNEL
Анотація: Корпоративна культура — це кров бізнесу, яка ґрунтується на цінностях та принципах, що забезпечують належну життєдіяльність компанії. Основне завдання — закладати такі цінності та норми поведінки людей, які б розкривали їхній потенціал та забезпечували належний рівень виконання бізнес-процесів згідно із стандартами компанії. Корпоративна культура є скрізь, щоправда, в одних колективах хочеться оселитись, а з інших — тікати, наче від цунамі. Мій багаторічний управлінський досвід змусив мене змиритися з твердженням, що співробітники приходять у компанію, а йдуть від керівника. Справа, звичайно, про гарного співробітника. Керівник — це ключова управлінська фігура, а співробітник несвідомо наслідує управлінські звички свого керівника