Благініна, С.
    З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] = From the Experience of Germany to Ensure the Quality of Education in the Past and Present Time / С. Благініна // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Німеччина
Анотація: У статті розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід Німеччини
The article examines the evolution of the German secondary and higher schools, their sources and the main trends of development. For comparison convenient schemes of the structure of education systems in Germany and Ukraine are given. It has been proved that the “quality” of education of the Germans was identified not with the accuracy of the execution of orders of dictators, as it was on the territory of Ukraine, but with the achievement of benefit for the Fatherland and the entire population. The youth of Germany are well oriented in the educational sphere, although the structure and characteristics of the educational system are surprisingly complex. It is noted that the Germans take part in all European projects and international educational tests, but treat them carefully and calmly. The experience of Germany is useful for Ukraine
Вільних прим. немає