Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
студент -- викладач
Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання.
Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни.
Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва.
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Корильчук, Н. І.
Боровик, І. О.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Вільних прим. немає