Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Курбатов С. Назва : Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів Паралельн. назви :Problem of measuring learning outcomes and modernization of current systems of university rankings Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 18-22 (Шифр 23823/2017/2) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість--вища--освіта Анотація: У статті розглядаються сучасна критика університетських рейтингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому, що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні |