Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль (стр.5-130)
Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга (стр.6-13)
Булах І. Є. Поспішаємо розумно/ І. Є. Булах (стр.14-17)
Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/ І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон (стр.18-35)
Олексіна Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності/ Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький (стр.36-39)
Корда Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.41-46)
Вороненко Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я/ Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов (стр.47-49)
Бойчук Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.50-54)
Мороз В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.55-60)
Зіменковський Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.61-64)
Рожко М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.69-73)
Ждан В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.74-81)
Перцева Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.82-85)
Іоффе І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе [та ін.] (стр.86-88)
Запорожан В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [та ін.] (стр.89-91)
Никоненко О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева (стр.92-95)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.96-101)
Поканевич О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/ О. В. Поканевич [та ін.] (стр.102-104)
Волосовець О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.105-107)
Волосовець Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів/ Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко (стр.108-111)
Грузєва Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.112-117)
Зозуля І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів/ І. С. Зозуля [та ін.] (стр.118-120)
Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/ І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик (стр.121-124)
Січкоріз О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.125-130)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Булах, І. Є.
Мельник, І. В.
Олексіна, Н. О.
Корда, Μ. Μ.
Вороненко, Ю. В.
Бойчук, Т. М.
Мороз, В. М.
Зіменковський, Б. С.
Рожко, М. М.
Колесник, Ю. М.
Ждан, В. М.
Перцева, Т. О.
Іоффе, І. В.
Запорожан, В. М.
Никоненко, О. С.
Хвисюк, О. М.
Поканевич, О. В.
Волосовець, О. П.
Волосовець, Т. М.
Грузєва, Т. С.
Зозуля, І. С.
Кліщ, І. М.
Січкоріз, О. Є.
Войтенко, Л. П.
Поліщук, М. О.
Гудима, А. А.
Толстанов, О. К.
Геруш, І. В.
Гумінський, Ю. Й.
Гжегоцький, М. Р.
Ерстенюк, Г. М.
Авраменко, М. О.
Дворник, В. М.
Шпонька, І. С.
Смірнов, С. М.
Ульянов, В. О.
Шаповал, С. Д.
Марченко, В. Г.
Івнєв, Б. Б.
Кривопустов, С. П.
Дорошенко, О. М.
Литвинова, Л. О.
Волосовець, А. О.
Потіха, Н. Я.
Пупін, Т. І.
Мруга, М. Р.
Фаріон, Т. І.
П’ятницький, Ю. С.
Шульгай, А. Г.
Краснов, В. В.
Ходоровський, В. М.
Полеся, Т. Л.
Солонинко, І. І.
Капечук, В. В.
Моргунцова, С. А.
Білаш, С. М.
Гудар’ян, О. О.
Скляр, С. І.
Тарабрін, О. О.
Дмитріева, С. М.
Цодікова, О. А.
Середа, П. І.
Кузьменко, А. Я.
Дорошенко, М. В.
Гречишкіна, Н. В.
Зозуля, А. І.
Ковалик, О. С.
Мінько, Л. Ю.
Запорожан, С. Й.
Колоскова, О. К.
Марусик, У. І.
Фоміна, Л. В.
Заїка, С. В.
Радченко, О. М.
Стрільчук, Л. М.
Іванців, М. О.
Луцак, С. М.
Дзвонковська, В. В.
Сенчій, В. М.
Рижов, О. А.
Беляева, О. М.
Фастовець, О. О.
Кузьміченко, І. О.
Асеева, О. А.
Суслов, О. С.
Сажин, Д. С.
Гиря, М. П.
Соболева, І. А.
Вороньжев, І. О.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Касьянова, О. М.
Жеребкін, В. В.
Талько, В. І.
Оверченко, І. А.
Керечанин, І. В.
Ковальчук, Н. В.
Логінова, І. О.
Хоменко, В. Є.
Ковальчук, О. Л.
Мозирська, О. В.
Ємець, О. В.
Донік, О. М.
Іншакова, Г. В.
Боброва, В. І.
Колач, Т. С.