Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (11)Библиотечные издания (35)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КОМПЛЕКТУВАННЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
616.831-009.11-053.2
Л 56


   
    Лікування дитячого церебрального паралічу [Текст] : монографія / І. М. Азарський, В. М. Мороз, О. Г. Процек. - Вінниця ; Хмельницький : [б. и.], 2005. - 54 с. - Бібліогр.: с.50-53. - ISBN 966-7872-19-Х
Примечания о происхождении:
Экз. 526780 : Дар від Мороз В. М.
Есть автограф: Экз. 512041 : Азарський, І. М.; Азарська, О. О.
    Содержание:
Передмова . - С .4
Загальні дані про дитячий церебральний параліч на даному етапі розвитку медичних, психологічних і педагогічних наук . - С .5
Екологічні фактори і їхній вплив на функціонування людського організму . - С .5
Сучасне визначення поняття "дитячий церебральний параліч" . - С .6
Систематизація етіопатогенетичної і клінічної класифікації дитячого церебрального паралічу . - С .6
Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини . - С .6
Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву і перебігу . - С .8
Медикаментозний та інші види лікування для відновлювально-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей . - С .12
Зниження м’язового тонусу . - С .12
Нормалізація психічного і моторного розладу . - С .12
Реконструктивно-компенсаторне поповнення на клітинному рівні . - С .12
Поліпшення рухових функцій . - С .12
3асоби, що поліпшують обмінно-відновлювальні процеси в організмі . - С .12
Використання фізіотерапевтичного лікування . - С .12
Лікувальне харчування . - С .15
Мануальна терапія в сполученні з масажем . - С .18
Мануальна терапія . - С .18
Масаж і його вплив на хворий організм профільного хворого . - С .20
Точковий масаж і особливості його проведення в хворих дитячим церебральним паралічем і придбаною слабкорозумовістю . - С .20
Пірамідальний точковий масаж трійчастого нерва . - С .21
Банковий масаж . - С .22
Неврологічний молоток з пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу . - С .22
Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії в профільних хворих дитячим церебральним паралічем, придбаною слабкорозумовістю і педагогічною занедбаністю . - С .25
Типи голок, що використовуються при чжень-цзю-терапії . - С .28
Зберігання голок . - С .30
Засвоювання навичок голковколювання . - С .30
Підготовка рук лікаря і маніпуляційного поля для проведення голковколювання . - С .30
Техніка голковколювання . - С .30
Порядок витягання голки . - С .32
Ускладнення при голковколюванні . - С .32
Мікрохвильова резонансна терапія . - С .33
Лікувально-педагогічні аспекти реабілітації профільних хворих дитячим церебральним паралічем, придбаною слабкорозумовістю та педагогічною занедбаністю - за індивідуальною програмою академіків Азарських . - С .34
Соціальні медико-педагогічні заходи щодо захисту дітей, хворих дитячим церебральним паралічем, придбаною слабкорозумовістю та педагогічною занедбаністю - загальні положення . - С .38
Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину-інваліда з дитинства до 16 років (рек. для загального керівництва . - С .38
Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з обмеженим порушенням центральної і периферичної нервової системи (рек. для загального керівництва й інформації . - С .39
Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психічного розвитку . - С .40
Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи . - С .40
Список лікарських засобів, які рекомендуються при лікуванні: дитячого церебрального паралічу; "Аури психічного опору" чи симптому вчених Азарських" слабкорозумовості та педагогічної занедбаності в профільних хворих дітей (використовувати тільки за призначенням лікуючого лікаря, відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України та фармакологічного державного комітету Мінздраву Росії) Додаток № 1 . - С .42
Список використаної літератури . - С .51
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (реабилитация, терапия)
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: В монографії аналізуються накопичені за останні 20 років обширні матеріали, котрі стосуються лікування, масажу та голкотерапії, педагогічної та психологічної підготовки, юридичного захисту та соціальної реабілітації профільних хворих з дитячим церебральним паралічем, олігофренією, слабкорозумовістю та педагогічною занедбаністю. Додається список лікарських засобів, що рекомендуються при лікуванні дитячого церебрального паралічу, "Аури психічного опору" чи симптому вчених Азарських", слабоумства і педагогічної занедбаності в профільних хворих дітей. Монографія може бути практичним порадником для вчених різних галузей фундаментальних наук, лікарів усіх спеціальностей, педагогів, психологів, дефектологів, логопедів, соціальних працівників, спеціалістів відновлювальної та лікувальної фізкультури, студентів медичних та психологічних вузів, працівників структур соціального управління, працівників юридичних структур, керівників медичних та реабілітаційних закладів, а також соціальних закладів та реабілітаційних центрів дітей-інвалідів і для батьків профільних хворих дітей з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарата
Доп.точки доступа:
Азарський, І. М.
Азарська, О. О.
Мороз, В. М.
Процек, О. Г.
Процек, Е. Г.
Тарасюк, В. С.
Корольова, Н. Д.
Поляруш, В. В.
Хоптяр, А. Г.
Сокольський, М. Г.
Паламар, І. В.
Малик, C. Л.
Чорна, Т. А.
Черевко, В. А.
Шевчук, В. І. \рец.\
Данчин, О. Г. \рец.\
Брилін, Б. А. \рец.\

Экземпляры всего: 4
НА (3), ЧЗ (1)
Свободны: НА (3), ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
02
Я 45


    "Якість функціонування бібліотечної системи ВНЗ ", міжвуз. наук.-практ. конф. (3 ; 2007 ; Донецьк).
    Якість функціонування бібліотечної системи ВНЗ : матеріали ІІІ міжвузів. наук.-практ. конф., 18-19 жовт. 2007 р. [Текст] / Донецьк. НУ економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, наук. б-ка. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2007. - 222 с.
    Содержание:
Шубін, О. О. Вступне слово / О. О. Шубін. - С .3
Омельянович, Л. А. Болонський процесс в университете: проблемы и реалии / Л. А. Омельянович. - С .4
Рассулова, Н. В. Якість підготовки фахівців в умовах модернізації вищої освіти / Н. В. Рассулова. - С .11
Ткаченко, Т. П. Якість функціонування бібліотечної системи університету / Т. П. Ткаченко. - С .16
Сологуб, В. І. Автоматизація та перспективи розвитку систематизації методичної літератури в університеті / В. І. Сологуб, Т. І. Краткова. - С .21
Ткаченко, Т. П. Наукова робота бібліотеки важлива передумова її інноваційного розвитку / Т. П. Ткаченко. - С .24
Краткова, Т. І. Взаємодія бібліотеки та ННІЦ університету при формуванні бази даних бібліотечної системи "Unilib" / Т. І. Краткова, О. А. Сиецька. - С .32
Пасинкова, Г. І. Інформаційні потреби університету: роль бібліотеки у їх забезпеченні / Г. І. Пасинкова. - С .36
Дубницька, Л. І. Якість документаційного забезпечення навчального та наукового процесів університету / Л. І. Дубницька. - С .42
Нестеренко, Т. С. Формування інформаційної компетентності користувачів бібліотек / Т. С. Нестеренко. - С .51
Скрипай, Н. П. Інформаційне забезпечення наукової діяльності університету / Н. П. Скрипай. - С .56
Мурат, І. В. Вплив якості технологічних процесів на діяльність підрозділів бібліотеки / І. В. Мурат. - С .59
Уткіна, О. Г. Моніторинг використання реферативних журналів користувачами бібліотеки ДонНУЕТ / О. Г. Уткіна. - С .63
Подгорна, І. П. Особливості бібліографічного обслуговування е-середовищі / І. П. Подгорна. - С .67
Крайнюк, О. М. Електронні навчальні документи, як об’єкт формування бібліотечного фонду / О. М. Крайнюк. - С .73
Овенко, Л. Ф. Ретрокаталогізація книжкового фонду ЦК - важлива ланка в забезпеченні якісного обслуговування користувачів бібліотеки / Л. Ф. Овенко. - С .79
Салатинська, М. Виставкова діяльність бібліотеки: якій їй бути? / М. Салатинська. - С .82
Юршевська, Т. М. Аналіз використання періодичних видань / Т. М. Юршевська. - С .85
Кукла, Н. П. Моніторинг забезпечення навчального процесу університету україномовними документами / Н. П. Кукла. - С .89
Орлова, Н. А. Забезпечення навчального процесу університету документами викладачів / Н. А. Орлова. - С .94
Тарасенко, Т. В. Професійна культура бібліотекаря та якість обслуговування користувачів: суперечності чи взаємопорозуміння / Т. В. Тарасенко. - С .97
Черепкова, Н. О. Ефективність виставкової роботи читального залу НіНЛ / Н. О. Черепкова. - С .103
Крайнюк, О. В. Інформаційно-аналітичний моніторинг документного потоку мережі Інтернет (контроль якості і достовірності інформації) / О. В. Крайнюк. - С .107
Прихожа, О. Є. Автоматизована підтримка технологічних процесів роботи з документами, як запорука якості бібліотечних послуг / О. Є. Прихожа. - С .114
Гросова, В. В. Якість вищої освіти - загальнодержавна проблема / В. В. Гросова. - С .118
Марфіна, Ж. В. Інноваційні технології в обслуговуванні користувачів бібліотек / Ж. В. Марфіна. - С .120
Гурська, А. Ю. Пластиковые читательские билеты - новые технологии или технологии созидания? / А. Ю. Гурська. - С .122
Березна, Т. І. Створення й розповсюдження електронної картотеки статей передплатним бібліографічним агентством / Т. І. Березна. - С .128
Березна, Т. І. LibNavigator - професійний інструмент пошуку й запозичення записів / Т. І. Березна. - С .133
Зинченко, И. И. Взаємодія бібліотеки та кафедр ВНЗ по формуванню бібліотечного фонду / И. И. Зинченко. - С .138
Вороніна, О. О. Система керування якістю вищого навчального закладу / О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. - С .143
Вороніна, О. О. Формування системи менеджмент)’ якості навчальної організації / О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. - С .145
Вороніна, О. О. Етапи створення системи керування якістю вищого навчального закладу / О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. - С .148
Вороніна, О. О. Система якості та загальне керування якістю в бібліотеці / О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. - С .150
Колесникова, Т. О. Приєднання студентів технічного університету до культурної та інтелектуальної спадщини людства в процесі трансформації бібліотеки / Т. О. Колесникова. - С .153
Юнаковська, В. В. Досвід створення бібліографічних покажчиків за допомогою АБІС „ІРБІС" / В. В. Юнаковська. - С .157
Ржевиева, Н. Л. Аналіз комплектування фонду університетської бібліотеки / Н. Л. Ржевиева. - С .160
Тарасова, Н. І. Культурно-освітня спадщина у вузівському інформаційному масиві / Н. І. Тарасова. - С .168
Савенкова, Л. В. Електронна каталогізація рідкісних видань з фондів наукової бібліотеки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / Л. В. Савенкова. - С .170
Кравчук, Н. М. Роль методичного об’єднання в підвищенні професіоналізму молодих кадрів / Н. М. Кравчук. - С .173
Сологуб, B. I. Локальна мережа наукової бібліотеки університету, особливості її розбудови s експлуатації з комплексом програм UNILIB / B. I. Сологуб, А. Р. Кузьменко, Д. А. Афанасьев. - С .181
Стельмах, О. О. Особливості створення електронних підручників / О. О. Стельмах, Л. А. Чайка. - С .185
Петрова, А. О. Бібліотека і університет: тисячолітній розвиток і виклики XXI століття / А. О. Петрова. - С .188
Богданович, О. В. Опыт компьютеризации научной библиотеки одесской национальной юридической академии / О. В. Богданович. - С .196
Ядрова, Г. В. Нові електронні методичні посібники з бібліотечної справи для академічних бібліотек кримського регіону / Г. В. Ядрова. - С .202
Дудченко, С. В. Кримський досвід створення електронних бібліотек науково-навчального напрямку / С. В. Дудченко. - С .208
УДК

MeSH-главная:
БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES (организация и управление)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Доп.точки доступа:
Донецьк. НУ економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. наук. б-ка

Экземпляры всего: 1
МТД (1)
Свободны: МТД (1)

Найти похожие

3.
614.2:616-036.86-053.2
К 63


   
    Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства [Текст] : монографія / І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський ; Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т Україна, 2008. - 314 с. - Рек. до друку Метод. радою ун-ту "Україна" (протокол № 3 від 12.03.2007 р.). - Бібліогр.: с.305-313. - ISBN 966-388-088-0
Примечания о происхождении:
Экз. 526758 : Дар від Мороз В. М.
Есть автограф: Экз. 508019, 512039 : Азарский, И. Н.; Азарская, А. А.
    Содержание:
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК . - С .8
Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання . - С .8
Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму . - С .8
Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч» . - С .11
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ . - С .13
Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини . - С .13
Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу . - С .18
КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .93
Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей . - С .94
Мануальна терапія у сполученні з масажем . - С .106
Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство . - С .112
«Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва . - С .114
Банковий масаж . - С .115
Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу . - С .116
Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність . - С .121
Мікрохвильова резонансна терапія . - С .136
Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських . - С .137
Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуттів та розвитку мови . - С .145
Артикуляційно-вокальний апарат і спосіб його використання . - С .146
Коректор-стимулятор передньоязикових приголосних звуків і його особливості в лікувально-навчальному процесі профільних хворих і певної категорії людей з порушеннями мови і звуковимови . - С .154
Відпрацювання приголосних звуків за артикуляційними ознаками за допомогою біостимулятора мімічної мускулатури обличчя і губ під час лікувально-навчального процесу реабілітації профільних хворих . - С .157
Методика розвитку пізнавальних здібностей і систематизація мислення людської особистості та профільних хворих у навколишньому середовищі та суспільстві . - С .164
Спосіб і апарат «Крокуючі букви і цифри», що використовують при педагогічному підході до психологічних аспектів із формування людської особистості . - С .167
ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .169
Початковий період лікувальної та загально- зміцнювальної фізичної підготовки . - С .174
Період вдосконалення загальнозміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ . - С .179
Період комплексної фізичної, спортивної та соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей . - С .184
Обов’язкове заняття плаванням . - С .188
Заняття бігом . - С .189
Позитивні емоції . - С .189
Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування . - С .193
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .196
Навички письма . - С .197
Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей . - С .257
Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей . - С .261
СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) . - С .276
Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину-інваліда з дитинства віком до 16 років (рекомендації для загального керівництва) . - С .277
Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушенням центральної та периферичної нервової системи (рекомендації для загального керівництва та інформації) . - С .280
Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку . - С .281
Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи . - С .282
Список лікарських засобів, що рекомендуються для лікування: дитячого церебрального паралічу; «аури психічного опору», чи «симптому вчених Азарських»; слабоумства і педагогічної занедбаності у профільних хворих дітей (використовувати лише за призначенням лікуючого лікаря відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України . - С .285
УДК

MeSH-главная:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (реабилитация)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы)
Аннотация: Видання ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч. У Дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цього захворювання шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Μонографія «Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства» є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та сфери навчальних закладів I-IV рівнів акредитації
Доп.точки доступа:
Азарський, І. М.
Азарська, О. О.
Колосов, В. М.
Чайковський, М. Є.
Азарський, І. М. \ред.\
Процек, Е. Г. \рец.\
Данчин, А. Г. \рец.\
Брилін, Б. А. \рец.\
Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна"

Экземпляры всего: 4
НА (3), ЧЗ (1)
Свободны: НА (3), ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
614.2:616-036.86
К 63


    Комплексна реабілітація інвалідів [Текст] : монографія / І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський. - Хмельницький : [б. и.], 2015 - .
   Кн. 18. - 2015. - 300 с. - Бібліогр.: с. 289-296. - ISBN 966-388-088-0
Есть автограф: Экз. 514894 : Азарський, І. М.
    Содержание:
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК . - С .5
Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання . - С .5
Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму . - С .6
Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч . - С .8
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ . - С .9
Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини . - С .9
Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу . - С .13
КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО У ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .80
Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей . - С .81
Мануальна терапія у сполученні з масажем . - С .93
Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство . - С .98
«Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва . - С .99
Банковий масаж . - С .101
Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу . - С .102
Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність . - С .107
Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських . - С .122
Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуття га розвитку мови . - С .129
ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .152
Початковий період лікувальної та загальнозміцнювальної фізичної підготовки . - С .156
Період вдосконалення загально зміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ . - С .162
Період комплексної фізичної, спортивної га соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей . - С .168
Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування . - С .177
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .181
Навички письма . - С .182
Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей . - С .244
Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей . - С .248
СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) . - С .263
Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину- інваліда з дитинства віком до 16 років (рек. для загального керівництва) . - С .264
Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушеннями центральної та периферичної нервової системи (рек. для загального керівництва та інформації) . - С .266
Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку . - С .267
Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи . - С .268
ДОДАТОК . - С .271
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ . - С .289
УДК

MeSH-главная:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (реабилитация)
ИНВАЛИДЫ -- DISABLED PERSONS (реабилитация)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (реабилитация)
Аннотация: Монографія «Комплексна реабілітація інвалідів» ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч, остеохондроз, набуте слабоумство, а також з тими, які мають черепно- мозкові травми, та з педагогічно занедбаними дітьми. У дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цих захворювань шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Монографія є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та соціальної сфери навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
Доп.точки доступа:
Азарський, І. М.
Азарська, О. О.
Бірюк, Л. В.
Козицька, Т. С.
Боєва, З. В.
Міхалевська-Жмуцька, В. В.
Азарський, І. М. \ред.\

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)