Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Бібліотечні видання (11)Вища освіта (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.


    Prokop, I. A.
    The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students [Текст] = Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної комунікативної компетенції студентів-медиків / I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 101-106. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The aim of the work – to suggest and provide grounds for a specially developed set of tasks and exercises aimed at skills progression in dealing with professionally oriented texts, which form medical students’ professional communication ability. Subject to the study is a set of exercises meant for formation of medical students’ professional communication skills within a training cycle “Professional English”. Exercises for the original professional text “Digestive system” aimed at developing both receptive and productive type of the students’ speech activity are suggested. Theoretical methods of scientific study (analysis, synthesis, summarizing, explanation, classification, etc.) have been used in the study
The main body. Learning professionally oriented foreign language is accomplished on the language and informational basis of original professional texts. The text ought to be a tutorial, providing a basis for its further discussion that contributes directly to the development of students’ communicative competence and to the optimal acquisition of a foreign language by making it capacious and effective, provided it is based on well thought-out, systematic and purposeful activity using properly selected system of tasks and exercises. The latter should meet the following requirements: (1) to be aimed at solving a specific task in line with the ultimate training objective; (2) to consider the standard of students’ speech efficiency; (3) to provide phased formation of professional knowledge, skills and abilities; (4) to be of problem type, thus contributing essentially to students’ critical thinking and their active involvement in the training process
Conclusion. The suggested system of tasks and exercises provides active work of medical students with an original professional text at practical training and contributes to the development of their communicative skills and abilities, thus enabling to participate actively in different types of communication. Presented task samples do not fully cover the whole variety of forms and methods in dealing with foreign professionally oriented texts that is promising in view of further scientific studies
Мета роботи – запропонувати й обґрунтувати спеціально розроблений комплекс завдань та вправ для розвитку навичок роботи з професійно орієнтованими текстами, які дають змогу формувати у студентів-медиків вміння спілкуватися на професійні теми. Предметом дослідження є система вправ для формування навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх медиків у межах тематичного циклу навчальних занять з дисципліни “Англійська мова за професійним спрямуванням”. Запропоновано зразки вправ до фахового автентичного тексту “Травна система” для розвитку рецептивних і продуктивних видів мовленнєвої діяльності студентів-медиків з даної тематики. У дослідженні використані теоретичні методи наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення, пояснення, класифікація тощо)
Основна частина. Вивчення професійно орієнтованої іноземної мови здійснюється на автентичних фахових текстах, які є мовною та інформаційною основою. Текст може і повинен виступати засобом навчання, окреслюючи проблематику для подальшого його обговорення, що безпосередньо сприяє розвитку комунікативної компетентності студентів і значно оптимізує процес засвоєння іноземної мови, роблячи його містким та ефективним за умови, якщо він будується на основі продуманої, систематичної та цілеспрямованої роботи з використанням вдало підібраної системи завдань та вправ. Вправи та завдання, як засіб формування мовної компетентності, мають відповідати таким вимогам: бути спрямованими на вирішення конкретного завдання відповідно до кінцевої мети навчання; враховувати рівень мовної підготовки студентів; забезпечувати поетапне формування професійних знань, навичок та умінь; мати проблемний характер, що суттєво сприяє активізації критичного мислення студентів та їх активному залученню до навчання
Висновок. Запропонована система завдань і вправ забезпечує активну роботу студентів-медиків з автентичним фаховим текстом на практичному занятті, сприяє розвитку їхніх комунікативних умінь і навичок, що дасть змогу брати активну участь у різних видах спілкування. Описані у статті зразки завдань не вичерпують усього розмаїття форм і методів роботи студентів при опрацюванні фахових текстів іноземною мовою, що створює перспективу для подальших наукових досліджень
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Островська, К.
    Життєві компетенції — на зміну пошуку нових методів лікування [Текст] / К. Островська // Фармацевт практик. - 2017. - № 4. - С. 12-14


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (психология, реабилитация)
ДЕТИ -- CHILD
РЕАБИЛИТАЦИИ ЦЕНТРЫ -- REHABILITATION CENTERS (использование, организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: 2 квітня — Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму. Розлади спектра аутизму (РСА) — одні з численних порушень психологічного розвитку
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Колодницька, О. Д.
    Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів [Текст] = Latin phraseological fund as a source of developing future physicians’ lexical competence / О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк, І. І. Ворона // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 41-44


MeSH-головна:
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
Анотація: У статті розглянуто латинські прислів’я та приказки, короткі цитати, вислови історичних осіб як засіб афористики; узагальнено значення вивчення латинських афоризмів, цитат, приказок і прислів’їв на заняттях із латинської мови студентами-медиками та їх еквівалентів англійською та українською мовами
Історично склалося так, що латина втратила свою комунікативну функцію, але набула великого історичного та освітнього значення, стала невичерпним джерелом загальнолюдської культури та сполучною ланкою між античністю і сучасністю. Вивчення латинської мови допомагає більш глибокому засвоєнню знань iз багатьох спеціальностей i відіграє важливу роль у художньому та естетичному вихованні майбутніх медиків
Фразеологічні фонди багатьох сучасних мов поповнилися латинськими та давньогрецькими афоризмами, які були запозичені новими мовами переважно через латинську мову. Фразеологічний фонд латинської мови налічує численні прислів’я та приказки, що увійшли до складу багатьох мов світу у перекладній формі
Багато латинських слів увійшло і в українську мову, і це не тільки міжнародна термінологічна лексика, якою користуються науковці в різних сферах знань, а й ті слова, що ми вживаємо повсякденно (форум – forum (Latin: forum), колега – colleague (Latin: collega), професор – professor (Latin: professor) та ін.)
Латинська лежить в основі всієї медичної термінології, сприяючи тим самим міжмовній професійній комунікації. Вивчення латинської мови не лише ознайомлює з народною мудрістю (вивчення крилатих висловів, прислів’їв та приказок), а й закладає основи наукових знань, сприяє засвоєнню медичної термінології греко-латинського походження майбутніми лікарями та формуванню професійного мовлення, що дозволяє виконувати комунікативні завдання медичного працівника
Дод.точки доступу:
Паласюк, Г. Б.
Ворона, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Волощук, Н. І.
    Індивідуальна робота в студентському науковому гуртку кафедри фармакології як фактор формування професійної компетенції [Текст] / Н. І. Волощук, О. М. Денисюк // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 257-259


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, тенденции)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Дод.точки доступу:
Денисюк, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Матюха, Л.
    Резолюція Науково- практичної конференції з міжнародною участю "Компетенції сімейного лікаря в питаннях реабілітації пацієнтів" 05-06 грудня 2019 р. [Текст] / Л. Матюха // Сімейна медицина. - 2020. - № 1/2. - С. 15-17


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (использование, классификация, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, экономика, этика)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика, тенденции, экономика)
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION (законодательство и юриспруденция, методы, этика)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Наше бачення: «Первинна медична допомога на засадах сімейної медицини - 80/20»!Це означає, що ми прагнемо універсального охоплення українців якісною високоефективною первинною медичною допомогою на засадах загальної практики-сімейної медицини,завдяки чому при 80% звернень громадян по медичну допомогу, вона буде вичерпно надаватися на первинному рівні сімейним лікарем. Ми прагнемо досягнення такого індикатора за прикладом країн з високоефективною національною моделлю первинної медичної допомоги. Медична реформа 2017–2019 рр. має як позитивні, так і негативні результати. До позитиву слід віднести системне запровадження подушового (капітаційного) механізму фінансування на засадах державного замовлення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України” [Текст] = Use of simulating teaching methods to increase education and professional competence of doctors and paramedics at the state institute “Zaporozhye medical academy of postgraduate education, ministry of health of ukraine” / О. С. Никоненко [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлено аналіз та роль симуляційних методик, впроваджених на кафедрах дЗ “ЗМАПО МОЗ Украї¬ни”, та оцінку отриманих лікарями компетенцій за класифікацією Блума. Показано, що використання симуляційних методик дозволяє відтворити тісний зв’язок навчального процесу з практикою і максимальну реалістичність клінічної ситуації у післядипломній освіті лікарів
Дод.точки доступу:
Никоненко, О. С.
Шаповал, С. Д.
Дмитрієва, С. М.
Грицун, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Вивчення попиту щодо безперервної медичної освіти та професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я для підвищення їх професійної компетенції у наданні допомоги пацієнтам [Текст] = Demand exploring of uninterrupted medical education and professional development of healthcare sector professionals for improving their professional competence in providing help to patients / Л. І. Закрутько [и др.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 1. - С. 39-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Метою дослідження було вивчення попиту щодо забезпечення медичних фахівців знаннями, інструментами та ресурсами для підвищення їхньої професійної ефективності в наданні медичної допомоги. Матеріали і методи. Проведено опитування науковців у сфері охорони здоров’я України. Використано методи анонімного опитування, статистичний, аналітичний. Результати. У статті розглядаються питання вивчення попиту щодо забезпечення медичних фахівців знаннями, інструментами та ресурсами для підвищення їхньої професійної ефективності у наданні медичної допомоги. Висновки. Отримані дані дозволили дослідити та вийти на обґрунтування існуючої потреби та прогалин щодо інформування, забезпечення та надання якісного інструменту щодо підвищення якості забезпечення та фахової майстерності спеціалістів і, як наслідок, надання якісної медичної допомоги пацієнтам
Дод.точки доступу:
Закрутько, Л. І.
Горбань, А. Є.
Філіппенкова, Л. О.
Мислицький, О. В.
Закрутько, А. О.
Колган, Д. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Prokop, I. A.
    The use of english professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students [Текст] = Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної компетенції студентів-медиків / I. A. Prokop // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 101-106


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Куницька, К.
    Емоційні компетенції та навики керівника,які забезпечують здорову корпоративну культуру [Текст] / К. Куницька // Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 34-35


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (методы, тенденции)
РАБОТА ПО НАЙМУ -- EMPLOYMENT (методы, организация и управление, тенденции)
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE (этика)
АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КАДРЫ -- ADMINISTRATIVE PERSONNEL (классификация, психология, тенденции)
Анотація: Корпоративна культура — це кров бізнесу, яка ґрунтується на цінностях та принципах, що забезпечують належну життєдіяльність компанії. Основне завдання — закладати такі цінності та норми поведінки людей, які б розкривали їхній потенціал та забезпечували належний рівень виконання бізнес-процесів згідно із стандартами компанії. Корпоративна культура є скрізь, щоправда, в одних колективах хочеться оселитись, а з інших — тікати, наче від цунамі. Мій багаторічний управлінський досвід змусив мене змиритися з твердженням, що співробітники приходять у компанію, а йдуть від керівника. Справа, звичайно, про гарного співробітника. Керівник — це ключова управлінська фігура, а співробітник несвідомо наслідує управлінські звички свого керівника
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)