Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Клиническая компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


   
    Як присвоюють кваліфікацію судовому експерту за новим порядком // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 10. - С. 39-43


MeSH-головна:
КОРОНЕРЫ И СУДЕБНО-МЕДИЦИНСКИЕ ЭКСПЕРТЫ -- CORONERS AND MEDICAL EXAMINERS (стандарты)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Як підвищити рівень знань дерматологів, пульмонологів та лікарів інших спеціальностей з питань здорового харчування та нутріофармакології? [Текст] // Сучасна гастроентерологія. - 2015. - № 4. - С. 127-128


MeSH-головна:
ДИЕТОЛОГИЯ -- DIETETICS (кадры, методы, обучение, организация и управление)
НУТРИЦИОННАЯ ТЕРАПИЯ -- NUTRITION THERAPY (использование, методы, психология)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Школа клинициста [Текст] // Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - 2015. - Т. 25, № 4. - С. 109


MeSH-головна:
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Чернетенко, О.
    Атестація робочих місць лікарів для підтвердження права на скорочений робочий тиждень [Текст] / О. Чернетенко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 7. - С. 25-26


MeSH-головна:
КАДРОВ НАЗНАЧЕНИЕ И ГРАФИКИ РАБОТЫ -- PERSONNEL STAFFING AND SCHEDULING (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Хімка, М.
    Присвоєння звання "лікар спеціаліст" [Текст] / М. Хімка // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 12. - С. 58-59


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Формулярная система больниц [Текст] / Н. Ф. Плавунов, Л. Г. Ежова, В. В. Степанова // Клиническая фармакология и терапия. - 2003. - № 2. - С. 63-66

Рубрики: Лекарственная терапия

   Фармакология клиническая


   Клинические протоколы


   Клиническая компетентность


Дод.точки доступу:
Плавунов, Н. Ф.
Ежова, Л. Г.
Степанова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Труш, Е.
    Эмоции как основа сервиса личный бренд [Текст] / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 5. - С. 41-43


MeSH-головна:
ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS (обучение)
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (кадры, методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, ОПЛАТА ПАЦИЕНТОМ -- FINANCING, PERSONAL (использование, организация и управление, этика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (статистика, тенденции, этика)
Анотація: Медицинский бизнес — одна из сфер, где профессионализм персонала и уровень сервиса имеют для клиента чуть ли не самое большое значение. Обращение в клинику часто продиктовано не самыми лучшими обстоятельствами в жизни человека, и задача сервисной составляющей медицинского бизнеса — помочь пациенту решить его проблемы максимально комфортным образом
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Тимрук-Скоропад, К. А.
    Оцінювання якості викладання та навчання у студентів спеціальності "фізична терапія, ерготерапія": адаптація української версії анкети ETLQ [Текст] / К. А. Тимрук-Скоропад, Л. М. Ціж, Ю. О. Павлова. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 170-179. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES (обучение, тенденции)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (обучение, тенденции)
Анотація: Дослідження присвячене лінгвістичній та крос-культурній адаптації опитувальника Experiences of Teaching and Learning Questionnaire (ETLQ) на українську мову. Методи. У дослідженні взяли участь 632 студенти 2-6 років навчання за спеціальністю 227 - «фізична терапія, ерготерапія». Збір даних проводився впродовж 2019/2020 та 2020/2021 навчальних років. Було оцінено 17 обов’язкових навчальних курсів циклу професійної підготовки. Результати. «Опитувальник щодо досвіду викладання та навчання» - інструмент, який дозволяє врахувати та передбачати вплив різних чинників на результати навчання студента різних спеціалізацій та рівнів освіти, професійного досвіду, мотивації тощо, також він придатний для використання у різних культурних середовищах. Повна версія опитувальника щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ) складається із 76 тверджень/запитань (18 у першій змістовій частині, 40 - другій, 10 - третій та 8 у четвертій) та фінальної 10-бальної шкали самооцінювання результатів навчання, яка ґрунтується на самоаналізі студента, рівні самокритичності на відповідному навчальному курсі. За результатами вивчення результатів анкетування, врахування зауважень респондентів та рекомендацій редактора була сформована фінальна адаптована українська версія Опитувальни- ка щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ). Висновки. Лінгвістична та крос-культурна валідизація Опитувальника щодо досвіду викладання та навчання (ETLQ) довела, що опитувальник є зрозумілим та прийнятним для розроблення і змістового наповнення навчальних курсів, корегування підходів, які застосовує викладач. Опитувальник дозволяє студенту осмислити затрачені ним зусилля під час навчання для якісного проходження навчальних курсів та підвищення результативності навчання
Дод.точки доступу:
Ціж, Л. М.
Павлова, Ю. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Текутьева, Н. В.
    Профессионально важные качества мануального терапевта [Текст] / Н. В. Текутьева // Мануальная терапия : Наук. -практ. реценз. журнал. - 2008. - № 2. - С. 66-71. - Библиогр.: с. 70-71

Рубрики: Манипуляция ортопедическая

   Клиническая компетентность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Суворова, К. Н.
    Об оценке знаний и навыков врача-дерматовенеролога при аттестации на квалификационную категорию [Текст] / К. Н. Суворова // Вестник дерматологии и венерологии. - 2000. - № 2. - С. 14-17


MeSH-головна:
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Старец, Е. А.
    Педиатрическая клиника Одесского национального медицинского университета: качество неотложной медицинской помощи детям [Текст] = Pediatric Clinic of Odessa National Medical University: the Quality of Emergency Medical Care for Children / Е. А. Старец, Н. В. Котова // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 3. - С. 103-108. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ БОЛЬНИЧНАЯ -- EMERGENCY SERVICE, HOSPITAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ СЛУЖБЫ И РЕСУРСЫ, ОЦЕНКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ -- UTILIZATION REVIEW (методы, тенденции)
ЛЕКАРСТВ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОНТРОЛЬ -- DRUG UTILIZATION REVIEW (использование, организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (статистика)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Цель работы — обсудить вопрос повышения качества неотложной помощи детям при наиболее распространенных заболеваниях. Качество медицинской помощи включает 6 характеристик: эффективность, обоснованность, экономическая доступность, приемлемость/сосредоточенность на пациенте, равенство, безопасность. Результаты. В Педиатрической клинике Одесского национального медицинского университета (ОНМедУ) создан блок интенсивного наблюдения, основной задачей которого является оказание неотложной помощи детям, нуждающимся в мониторинге дыхания и сердечной деятельности, проведении кислородотерапии и регидратационной терапии большого объема. В клинике действует система сортировки пациентов по тяжести состояния с учетом данных обследования и пульсоксиметрии. Залогом эффективности медицинской помощи являются локальные протоколы, разработанные на принципах доказательной медицины; все лекарства, включенные в них, входят в Лист необходимых лекарств Всемирной организации здравоохранения. Приемлемость медицинской помощи определяют пациенториентированные технологии: совместное пребывание матери и ребенка; предпочтение оральной регидратации, а не внутривенному введению жидкости; минимизация боли и отказ от внутримышечных инъекций; увлажнение воздуха вокруг пациента и др. Средняя продолжительность пребывания в блоке интенсивного наблюдения — 2 дня. Культура безопасности пациентов является приоритетом и включает в себя: изменение отношения сотрудников к медицинской безопасности; выявление триггеров и рисков медицинской помощи; выявление медицинских ошибок и промахов; использование безопасных технологий и простых алгоритмов действий; обучение медицинского персонала. Было проведено более 40 лекций и практических занятий для медицинского персонала, включая тренинги на манекенах Code Blue. Выводы. Меры, направленные на повышение качества неотложной медицинского помощи детям в Педиатрической клинике ОНМедУ, включают: 1) организацию блока интенсивного наблюдения и его оснащение современным оборудованием для диагностики и лечения детей; 2) сортировку пациентов по тяжести состояния по объективным критериям; 3) сокращение сроков госпитализации; 4) стандартизацию медицинской помощи путем разработки локальных протоколов на принципах доказательной медицины; 5) повышение приемлемости медицинского обслуживания за счет внедрения технологий, ориентированных на пациента; 6) внедрение культуры безопасности пациента; 7) постоянное обучение медицинского персонала
The purpose of the article is to discuss the issue of improving the quality of emergency care for children with the most common diseases. The quality of medical care includes 6 characteristics: 1) effectiveness — evidence-based health care results in improved health outcomes; 2) relevancy: health care is delivered in a manner that maximizes resource use and avoids wasting and provided in a setting where skills and resources are appropriate to medical need; 3) accessibility: health care is provided timely, reasonable and affordable; 4) acceptability/patient-centered: health care provided takes into account the preferences and aspirations of individual service users; 5) equity: health care provided does not vary in quality because of personal characteristics or socioeconomic status; 6) safety: health care provided minimizes risks and harm to service users and providers. Results. The Intensive Care Unit (ICU) started working in the Pediatric Clinic of the Odessa National Medical University on February 1, 2017. The main task of ICU is the treatment of children with emergency conditions (who needs monitoring of breathing and cardiac activity, oxygen therapy, large-volume rehydration therapy, etc). The patients admit to the ICU according the results of triage. Triage is the process of rapidly screening of sick children soon after their addmission to hospital and in ICU, in order to identify those with emergency signs — obstructed breathing or severe respiratory distress; central cyanosis; signs of shock; signs of severe dehydration; those with priority signs — very high temperature, severe pallor, respiratory distress etc. The local guidelines for the most common diseases in children have been developed in the Pediatric Clinic. These local guidelines are based on: 1) modern national guidelines; 2) WHO: Pocket book of hospital care for children: guidelines for the management of common childhood illnesses (2013); clinical guidelines of the United States, Great Britain, Canada, Australia; Ukrainian National Formulary; British National Formulary for Children. All medicines included in these local guidelines are presented in the WHO Model List of Essential Medicines (April 2015). In the Pediatric Clinic the medical care is patient-centred, responsive to and respectful of the patient’s values and choices to promote patient satisfaction and fulfillment of human rights. We use the patient-centred technologies: mothers and infants to remain together 24 hours a day; the preference is given to oral rehydration, rather than intravenous fluid administration; the minimization of pain for all manipulations, to refuse any intramuscular injections; to usage of screening test systems for the diagnosis of Beta-hemolytic streptococcus, rotavirus, influenza, bacteriuria; the humidification of air around the patient. The average period of staying in the ICU is 2 days. The culture of patient safety is a priority in the Pediatric Clinic. The culture of patient’s safety includes: the changing of the attitudes of medical staffs towards the safety of medical care; the identification of triggers and risks of medical care; the identification of all medical errors/“no harm events”/“near miss events”; the implementation of safe technologies, simple algorithms; learning of medical staff. There were more than 40 lectures and practices for medical staff of the Pediatric Clinic, including the training courses CODE BLUE. Conclusions. The measures aimed at improving the quality of emergency medical care for children in the Pediatric Clinic of the Odessa National Medical University are: 1) the organization of ICU and equipping it with modern equipment for diagnose and treatment of children; 2) the triage of patients according to the condition severity by the objective criteria; 3) the reducing of terms of hospitalization due to optimization of treatment in ICU; 4) standardization of medical care by developing local guidelines based on the principles of evidence-based medicine; 5) the increasing the acceptability of medical care through the implementation of patient-centred technologies; 6) the implementation of culture of patient safety; 7) the continual training of medical staff
Дод.точки доступу:
Котова, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Сорокин, Д. В.
    Самооценка квалификации преподавателями системы дополнительного профессионального образования врачей-стоматологов [Текст] / Д. В. Сорокин // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 34-37

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Преподавательский состав стоматологического учебного учреждения


   Клиническая компетентность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Свистунов, И. В.
    Квалификационные характеристики врача-дерматовенеролога: новые подходы к решению проблемы [Текст] / И. В. Свистунов // Дерматологія та венерологія. - 2001. - № 1. - С. 76-77


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE (психология)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (кадры, методы)
ВЕНЕРОЛОГИЯ -- VENEREOLOGY (кадры, методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Рапопорт, И. К.
    Автоматизированная экспертная система для медицинской профориентации подростков и молодежи [Текст] / И. К. Рапопорт, А. О. Сергиенко // Гигиена и санитария. - 2000. - № 5. - С. 40-43


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ЭКСПЕРТНЫЕ СИСТЕМЫ -- EXPERT SYSTEMS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT (психология)
Дод.точки доступу:
Сергиенко, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Рівень обізнаності лікарів-дерматовенерологів з актуальних питань профілактики раку шкіри / О. О. Ошивалова [и др.] // Дерматологія та венерологія. - 2017. - N 1. - С. 60-63


MeSH-головна:
КОЖИ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- SKIN NEOPLASMS (профилактика и контроль)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (кадры)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
Анотація: В роботі наведено результати проведення тестування 101 лікаря дермато-венеролога з актуальних питань раку шкіри. Визначено, що рівень знань з даних питань натепер не відповідає сучасному рівню надання медичної допомоги хворим із злоякісними та доброякіними новоутвореннями шкіри.
В работе рассмотрены результаты проведения тестирования 101 врача дермато-венеролога по актуальным вопросам рака кожи. Определено, что уровень знаний по данным вопросам в настоящее время не соответствует современному уровню оказания медицинской помощи больным со злокачественными и доброкачественными новообразованиями кожи.
Дод.точки доступу:
Ошивалова, О. О.
Калюжна, Л. Д.
Зюков, О. Л.
Літус, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Про впровадження випуску Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 "Охорона здоров’я" [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 117 від 29.03.2002 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 9. - С. 37-41


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
СПРАВОЧНИКИ -- REFERENCE BOOKS (стандарты)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Про впровадження випуску Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 "Охорона здоров’я". Витяг [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 117 від 29.03.2002 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2021. - N 6. - С. 3-12


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (стандарты)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Практичний курс невідкладної допомоги як обов’язковий базис професійної компетентності лікарів хірургічних спеціальностей [Текст] / Я. В. Цехмістер [и др.] // Клінічна хірургія. - 2016. - № 7. - С. 73-75. - Бібліогр.: с. 75


MeSH-головна:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Цехмістер, Я. В.
Кучин, Ю. Л.
Лисенко, О. Ю.
Галига, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Порядок проведення атестації лікарів інститутів академії медичних наук України [Текст] // Лікування та діагностика. - 1998. - № 1. - С. 45-46


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, стандарты, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)