Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Клиническая компетентность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


   
    Як присвоюють кваліфікацію судовому експерту за новим порядком // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 10. - С. 39-43


MeSH-головна:
КОРОНЕРЫ И СУДЕБНО-МЕДИЦИНСКИЕ ЭКСПЕРТЫ -- CORONERS AND MEDICAL EXAMINERS (стандарты)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Як підвищити рівень знань дерматологів, пульмонологів та лікарів інших спеціальностей з питань здорового харчування та нутріофармакології? [Текст] // Сучасна гастроентерологія. - 2015. - № 4. - С. 127-128


MeSH-головна:
ДИЕТОЛОГИЯ -- DIETETICS (кадры, методы, обучение, организация и управление)
НУТРИЦИОННАЯ ТЕРАПИЯ -- NUTRITION THERAPY (использование, методы, психология)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Гузій, О.
    Як оцінити професіоналізм лікаря? Невизначенність і доказовість у сімейній медицині [Текст] / О. Гузій // Український медичний часопис. - 2017. - № 6. - С. 16-19


MeSH-головна:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Труш, Е.
    Эмоции как основа сервиса личный бренд [Текст] / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 5. - С. 41-43


MeSH-головна:
ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS (обучение)
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (кадры, методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, ОПЛАТА ПАЦИЕНТОМ -- FINANCING, PERSONAL (использование, организация и управление, этика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (статистика, тенденции, этика)
Анотація: Медицинский бизнес — одна из сфер, где профессионализм персонала и уровень сервиса имеют для клиента чуть ли не самое большое значение. Обращение в клинику часто продиктовано не самыми лучшими обстоятельствами в жизни человека, и задача сервисной составляющей медицинского бизнеса — помочь пациенту решить его проблемы максимально комфортным образом
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Дельва, М. Ю.
    Що необхідно знати і робити сімейним лікарям для немедикаментозної профілактики гострих порушень мозкового кровообігу [Текст] / М. Ю. Дельва, О. В. Саник, І. І. Дельва // Сімейна медицина. - 2015. - № 6. - С. 51-53


MeSH-головна:
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (профилактика и контроль)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (профилактика и контроль)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
Дод.точки доступу:
Саник, О. В.
Дельва, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бензар, І. М.
    Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання [Текст] / І. М. Бензар // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 21-24


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Школа клинициста [Текст] // Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - 2015. - Т. 25, № 4. - С. 109


MeSH-головна:
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Формулярная система больниц [Текст] / Н. Ф. Плавунов, Л. Г. Ежова, В. В. Степанова // Клиническая фармакология и терапия. - 2003. - № 2. - С. 63-66

Рубрики: Лекарственная терапия

   Фармакология клиническая


   Клинические протоколы


   Клиническая компетентность


Дод.точки доступу:
Плавунов, Н. Ф.
Ежова, Л. Г.
Степанова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Грицко, Р.
    Система атестації лікарів : оцінюємо зміни [Текст] / Р. Грицко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 7. - С. 72-79


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Кл.слова (ненормовані):
АТТЕСТАЦИЯ ВРАЧЕЙ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Сорокин, Д. В.
    Самооценка квалификации преподавателями системы дополнительного профессионального образования врачей-стоматологов [Текст] / Д. В. Сорокин // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 34-37

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Преподавательский состав стоматологического учебного учреждения


   Клиническая компетентность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Маража, І. О.
    Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря [Текст] = The role of pedagogy in the clinical practice of the doctor / І. О. Маража, І. В. Жулкевич // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 94-99


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Наголошено актуальність використання педагогічних компетентностей у клінічній практиці лікаря. Перелічено нормативні документи, що регулюють використання засобів педагогіки в практиці лікаря, та наведено погляди таких науковців, як Л. Столяренко, І. Зязюн, К. Левітан, А. Маркова й С. І. Куликов, на сутність поняття «педагогічна та медична компетентність»
Сказано, що сутність педагогічної компетентності медичних працівників продиктована особливостями їхньої професійної діяльності, які полягають у тому, що лікувально-профілактична діяльність передбачає лікарську рефлексію, тобто обов᾽язкове усвідомлення її сенсу, змісту, засобів і способів виконання, а також спирається на систему цінностей особистості; педагогічна діяльність медичного працівника спрямовується на проектування освітнього процесу і передбачає педагогічну рефлексію, тобто обов᾽язкове усвідомлення всіх параметрів і чинників успішності виконання цієї діяльності. Процес виховання за допомогою педагогічних прийомів у клінічній практиці лікаря ведеться з урахуванням соціальних умов, що надають можливості реалізації певних соціальних та індивідуальних цінностей пацієнта. Зокрема, необхідно усунути конкуренцію між професійною діяльністю, іншими соціальними сферами життєдіяльності та самозбереженням і здоров’ям лікаря
Зроблено висновок, що основними видами і напрямками педагогічної діяльності лікаря може бути методична діяльність з ознайомлення пацієнтів різного віку, національної приналежності, соціального або економічного статусу з принципами і правилами організації здорового способу життя; практична діяльність з виховання та навчання пацієнтів поведінки, що запобігає рецидивам захворювання; науково-педагогічна дослідницька діяльність; а також методична діяльність з навчання середнього та молодшого медичного персоналу. Загальну спрямованість педагогічної діяльності лікаря можна охарактеризувати як формування та розвиток у пацієнтів індивідуальної основи для відновлення і збереження здоров’я
The relevance of the use of the pedagogical competencies in the clinical practice of the doctor is emphasized. The normative documents regulating the use of pedagogy in the practice of a doctor are listed and the views of such scientists as L. Stolyarenko, I. Zyazyun, K. Levitan, A. Markov and S. I. Kulikov on the essence of the concept of “pedagogical and medical competence” are given
It is said that the essence of pedagogical competence of medical workers is dictated by the peculiarities of their professional activity, according to which treatment and prevention activity involves medical reflection, i. e. mandatory awareness of its meaning, content, means and methods of implementation, and relies on personal values; pedagogical activity of a medical worker is aimed at designing the educational process and involves pedagogical reflection, i. e. mandatory awareness of all parameters and factors of success of this activity. The process of education with the help of pedagogical techniques in the clinical practice of the doctor is carried out taking into account the social conditions that provide opportunities for the implementation of certain social and individual values of the patient. In particular, it is necessary to eliminate competition between professional activities, family conditions and other social spheres of life with self-preservation and health
It is concluded that the main types and directions of pedagogical activity of the doctor can be methodical activity on acquaintance of patients of different age, nationality, social or economic status with principles and rules of the organization of a healthy way of life; practical activities for the education and training of patients in behavior that prevents recurrence of the disease; scientific and pedagogical research activity; as well as methodological activities for the training of secondary and junior medical staff. The general direction of pedagogical activity of the doctor can be characterized as formation and development of an individual basis for restoration and preservation of health in patients
Дод.точки доступу:
Жулкевич, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Рівень обізнаності лікарів-дерматовенерологів з актуальних питань профілактики раку шкіри / О. О. Ошивалова [и др.] // Дерматологія та венерологія. - 2017. - N 1. - С. 60-63


MeSH-головна:
КОЖИ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- SKIN NEOPLASMS (профилактика и контроль)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (кадры)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
Анотація: В роботі наведено результати проведення тестування 101 лікаря дермато-венеролога з актуальних питань раку шкіри. Визначено, що рівень знань з даних питань натепер не відповідає сучасному рівню надання медичної допомоги хворим із злоякісними та доброякіними новоутвореннями шкіри.
В работе рассмотрены результаты проведения тестирования 101 врача дермато-венеролога по актуальным вопросам рака кожи. Определено, что уровень знаний по данным вопросам в настоящее время не соответствует современному уровню оказания медицинской помощи больным со злокачественными и доброкачественными новообразованиями кожи.
Дод.точки доступу:
Ошивалова, О. О.
Калюжна, Л. Д.
Зюков, О. Л.
Літус, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Текутьева, Н. В.
    Профессионально важные качества мануального терапевта [Текст] / Н. В. Текутьева // Мануальная терапия : Наук. -практ. реценз. журнал. - 2008. - № 2. - С. 66-71. - Библиогр.: с. 70-71

Рубрики: Манипуляция ортопедическая

   Клиническая компетентность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Про впровадження випуску Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 "Охорона здоров’я". Витяг [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 117 від 29.03.2002 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2021. - N 6. - С. 3-12


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (стандарты)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Про впровадження випуску Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 "Охорона здоров’я" [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 117 від 29.03.2002 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 9. - С. 37-41


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
СПРАВОЧНИКИ -- REFERENCE BOOKS (стандарты)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Хімка, М.
    Присвоєння звання "лікар спеціаліст" [Текст] / М. Хімка // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 12. - С. 58-59


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (законодательство и юриспруденция)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Практичний курс невідкладної допомоги як обов’язковий базис професійної компетентності лікарів хірургічних спеціальностей [Текст] / Я. В. Цехмістер [и др.] // Клінічна хірургія. - 2016. - № 7. - С. 73-75. - Бібліогр.: с. 75


MeSH-головна:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Цехмістер, Я. В.
Кучин, Ю. Л.
Лисенко, О. Ю.
Галига, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Порядок проведення атестації лікарів інститутів академії медичних наук України [Текст] // Лікування та діагностика. - 1998. - № 1. - С. 45-46


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, стандарты, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Старец, Е. А.
    Педиатрическая клиника Одесского национального медицинского университета: качество неотложной медицинской помощи детям [Текст] = Pediatric Clinic of Odessa National Medical University: the Quality of Emergency Medical Care for Children / Е. А. Старец, Н. В. Котова // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 3. - С. 103-108. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ БОЛЬНИЧНАЯ -- EMERGENCY SERVICE, HOSPITAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ СЛУЖБЫ И РЕСУРСЫ, ОЦЕНКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ -- UTILIZATION REVIEW (методы, тенденции)
ЛЕКАРСТВ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОНТРОЛЬ -- DRUG UTILIZATION REVIEW (использование, организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (статистика)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Цель работы — обсудить вопрос повышения качества неотложной помощи детям при наиболее распространенных заболеваниях. Качество медицинской помощи включает 6 характеристик: эффективность, обоснованность, экономическая доступность, приемлемость/сосредоточенность на пациенте, равенство, безопасность. Результаты. В Педиатрической клинике Одесского национального медицинского университета (ОНМедУ) создан блок интенсивного наблюдения, основной задачей которого является оказание неотложной помощи детям, нуждающимся в мониторинге дыхания и сердечной деятельности, проведении кислородотерапии и регидратационной терапии большого объема. В клинике действует система сортировки пациентов по тяжести состояния с учетом данных обследования и пульсоксиметрии. Залогом эффективности медицинской помощи являются локальные протоколы, разработанные на принципах доказательной медицины; все лекарства, включенные в них, входят в Лист необходимых лекарств Всемирной организации здравоохранения. Приемлемость медицинской помощи определяют пациенториентированные технологии: совместное пребывание матери и ребенка; предпочтение оральной регидратации, а не внутривенному введению жидкости; минимизация боли и отказ от внутримышечных инъекций; увлажнение воздуха вокруг пациента и др. Средняя продолжительность пребывания в блоке интенсивного наблюдения — 2 дня. Культура безопасности пациентов является приоритетом и включает в себя: изменение отношения сотрудников к медицинской безопасности; выявление триггеров и рисков медицинской помощи; выявление медицинских ошибок и промахов; использование безопасных технологий и простых алгоритмов действий; обучение медицинского персонала. Было проведено более 40 лекций и практических занятий для медицинского персонала, включая тренинги на манекенах Code Blue. Выводы. Меры, направленные на повышение качества неотложной медицинского помощи детям в Педиатрической клинике ОНМедУ, включают: 1) организацию блока интенсивного наблюдения и его оснащение современным оборудованием для диагностики и лечения детей; 2) сортировку пациентов по тяжести состояния по объективным критериям; 3) сокращение сроков госпитализации; 4) стандартизацию медицинской помощи путем разработки локальных протоколов на принципах доказательной медицины; 5) повышение приемлемости медицинского обслуживания за счет внедрения технологий, ориентированных на пациента; 6) внедрение культуры безопасности пациента; 7) постоянное обучение медицинского персонала
The purpose of the article is to discuss the issue of improving the quality of emergency care for children with the most common diseases. The quality of medical care includes 6 characteristics: 1) effectiveness — evidence-based health care results in improved health outcomes; 2) relevancy: health care is delivered in a manner that maximizes resource use and avoids wasting and provided in a setting where skills and resources are appropriate to medical need; 3) accessibility: health care is provided timely, reasonable and affordable; 4) acceptability/patient-centered: health care provided takes into account the preferences and aspirations of individual service users; 5) equity: health care provided does not vary in quality because of personal characteristics or socioeconomic status; 6) safety: health care provided minimizes risks and harm to service users and providers. Results. The Intensive Care Unit (ICU) started working in the Pediatric Clinic of the Odessa National Medical University on February 1, 2017. The main task of ICU is the treatment of children with emergency conditions (who needs monitoring of breathing and cardiac activity, oxygen therapy, large-volume rehydration therapy, etc). The patients admit to the ICU according the results of triage. Triage is the process of rapidly screening of sick children soon after their addmission to hospital and in ICU, in order to identify those with emergency signs — obstructed breathing or severe respiratory distress; central cyanosis; signs of shock; signs of severe dehydration; those with priority signs — very high temperature, severe pallor, respiratory distress etc. The local guidelines for the most common diseases in children have been developed in the Pediatric Clinic. These local guidelines are based on: 1) modern national guidelines; 2) WHO: Pocket book of hospital care for children: guidelines for the management of common childhood illnesses (2013); clinical guidelines of the United States, Great Britain, Canada, Australia; Ukrainian National Formulary; British National Formulary for Children. All medicines included in these local guidelines are presented in the WHO Model List of Essential Medicines (April 2015). In the Pediatric Clinic the medical care is patient-centred, responsive to and respectful of the patient’s values and choices to promote patient satisfaction and fulfillment of human rights. We use the patient-centred technologies: mothers and infants to remain together 24 hours a day; the preference is given to oral rehydration, rather than intravenous fluid administration; the minimization of pain for all manipulations, to refuse any intramuscular injections; to usage of screening test systems for the diagnosis of Beta-hemolytic streptococcus, rotavirus, influenza, bacteriuria; the humidification of air around the patient. The average period of staying in the ICU is 2 days. The culture of patient safety is a priority in the Pediatric Clinic. The culture of patient’s safety includes: the changing of the attitudes of medical staffs towards the safety of medical care; the identification of triggers and risks of medical care; the identification of all medical errors/“no harm events”/“near miss events”; the implementation of safe technologies, simple algorithms; learning of medical staff. There were more than 40 lectures and practices for medical staff of the Pediatric Clinic, including the training courses CODE BLUE. Conclusions. The measures aimed at improving the quality of emergency medical care for children in the Pediatric Clinic of the Odessa National Medical University are: 1) the organization of ICU and equipping it with modern equipment for diagnose and treatment of children; 2) the triage of patients according to the condition severity by the objective criteria; 3) the reducing of terms of hospitalization due to optimization of treatment in ICU; 4) standardization of medical care by developing local guidelines based on the principles of evidence-based medicine; 5) the increasing the acceptability of medical care through the implementation of patient-centred technologies; 6) the implementation of culture of patient safety; 7) the continual training of medical staff
Дод.точки доступу:
Котова, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)