Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Компьютерные методологии<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


   
    3D-біопринтер для друку шкіри людини [Текст] / підготувала: К.В. Коляденко // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2017. - N 1. - С. 117


MeSH-головна:
КОЖА -- SKIN
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Франчук, В. В.
    3D-технології в медицині та судово-медичній практиці: сучасний стан і перспективи впровадження [Текст] = 3D-technologies in medicine and forensic medical practice: current status and prospects for implementation / В. В. Франчук // Судово-медична експертиза. - 2022. - N 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (методы)
ПРОСТРАНСТВЕННАЯ НАВИГАЦИЯ -- SPATIAL NAVIGATION
ИЗОБРАЖЕНИЯ ТРЕХМЕРНОГО ПОЛУЧЕНИЕ -- IMAGING, THREE-DIMENSIONAL (использование, методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (ВНЕШ) -- INVESTIGATIVE TECHNIQUES (NON MESH)
Анотація: У статті узагальнені дані літератури та проведений аналіз сучасного стану, перспектив впровадження 3D-технологій у медицині та судово-медичній практиці. Висвітлене важливе значення просторового тривимірного моделювання для медичної візуалізації та діагностики захворювань, тактики хірургічного лікування, ефективної трансплантації, виготовлення індивідуальних протезів, імплантатів, створення навчальних моделей, покращення об’єктивності та наочності судово-медичних експертиз
The article summarizes the literature data and analyzes the current state and prospects for the introduction of 3D-technologies in medicine and forensic practice. The importance of spatial three-dimensional modeling for medical imaging and diagnosis of diseases, tactics of surgical treatment, eff ective transplantation, manufacturing of individual prostheses, implants, creating training models and improving the objectivity and accuracy of forensic examinations is highlighted
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Труш, В.
    53 вида самого популярного в интернет-маркетинге контента [Текст] / В. Труш, К. Чекменев // Приватний лікар. - 2018. - N 3. - С. 29-31


MeSH-головна:
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: 53 вида контента, который активно используется в современном маркетинге. Эти материалы могут быть в любой форме, содержать видео, текст, картинки, фотографии, программы, игры или состоять из всех перечисленных элементов. В связи с быстрым развитием интернет-маркетинга вы, очевидно, вскоре сможете добавить в предложенный список еще несколько видов контента. Однако данный генератор контента поможет вам создать свою уникальную комбинацию контента
Дод.точки доступу:
Чекменев, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists [Текст] = Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів / A. V. Bambuliak [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctors
Для подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Дод.точки доступу:
Bambuliak, A. V.
Kuzniak, N. B.
Lopushniak, L. Ya.
Dmytrenko, R. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Rehberg, J.
    CAD/РУЧная технология. Часть 1. CAD/CAM, каркасы из сплава на основе благородных металлов, несъемная реставрация, техника литья, имплантологическое протезирование, индивидуальные абатменты, облицовочная керамика, МК-коронки и мостовидные протезы [Текст] / J. Rehberg, Ch. Thie // Новое в стоматологии. - 2013. - № 3. - С. 80-90


MeSH-головна:
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL (методы, оборудование)
НАНОМЕДИЦИНА -- NANOMEDICINE (тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЗУБНОГО ПРОТЕЗА КОНСТРУИРОВАНИЕ -- DENTURE DESIGN (классификация, оборудование, статистика)
ЗУБЫ ОПОРНЫЕ -- DENTAL ABUTMENTS (использование, тенденции)
БИОМЕДИЦИНСКИЕ И ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- BIOMEDICAL AND DENTAL MATERIALS (анализ, терапевтическое применение)
ЗОЛОТА СПЛАВЫ -- GOLD ALLOYS (терапевтическое применение)
Дод.точки доступу:
Thie, Ch.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Digital: фарма в эпоху цифровых перемен [Текст] // Фармацевт практик. - 2019. - № 3. - С. 4-6


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (использование, организация и управление, тенденции)
Анотація: В Киеве 28 февраля состоялась конференция «Жити сьогодні. Digital», посвященная Digital-технологиям в рекламе и маркетинге. Конференция стала площадкой для общения и обмена опытом между представителями digital агентств, IT- и WEB-разработчиков, юристов, маркетологов и операторов фармацевтического рынка. Место проведения мероприятия было выбрано не случайно: UNIT. City — первый инновационный парк в Украине, где созданы все условия для развития бизнеса в сфере высоких технологий и креативных индустрий. Организатором конференции выступила «Производственная компания Здорово»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Efimenko, O. O.
    Forecasting early climax on taking into account of reproductive and biological age indicators [Текст] = Прогнозування виникнення раннього клімаксу з урахуванням показників репродуктивного та біологічного віку / O. O. Efimenko, I. M. Retunska, T. O. Marturosova // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 35. - С. 23-28. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МЕНОПАУЗА РАННЯЯ -- MENOPAUSE, PREMATURE (физиология)
ПРОГНОЗИРОВАНИЕ -- FORECASTING (методы)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ПРОФИЛАКТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PREVENTIVE HEALTH SERVICES (использование, организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: A great asset of our time is a significant increase in life expectancy. This is especially true for women’s health issues, as women live longer than men and are more stubbornly opposed to age-related changes and aging, trying to preserve not only beauty and youth, but also reproductive function. The use of algorithms and mathematical models for predicting the occurrence of pathology in medical practice makes it possible to predict in advance not only the fact of the occurrence of this complication, but also to determine the likelihood of its occurrence, which is very important for the subsequent identification of risk groups in order to develop individualized preventive and treatment measures. Namely, the timely appointment of preventive measures and the development of individual treatment programs will improve the quality of life of every woman. The purpose of the work is to develop an algorithm and a mathematical model for predicting the risk of developing early climax (EC) against the background of a woman’s biological aging by studying various factors with the subsequent development of individualized preventive and treatment measures. In order to study the possibilities of predicting the occurrence of RK against the background of a woman’s biological aging, a retrospective analysis of the frequency of the studied factors in patients with EC was carried out in comparison with women with preserved menstrual function and timely onset of menopause. The method of step-by-step discriminant analysis was used as a mathematical model, which made it possible to identify the probability of a difference between the comparison groups by the F value of Fisher statistics, to develop a forecast algorithm and conduct mathematical modeling. 12 out of 145 factors were identified by discriminant analysis, which most influenced the occurrence of this pathology, including the following: early menopause in relatives, smoking, history of artificial abortion (more than 3), extragenital pathology; the presence of stressful situations at home, at work; surgery on the uterus and appendages; inadequate physical and mental activity; adiposity; low serum estradiol concentrations; high levels of follicle-stimulating hormone in serum; anti-Mullerian serum hormone levels below normal and more than three in vitro fertilization attempts. It is the method of multivariate mathematical analysis, considering all the most informative factors and variants of their expression, made it possible to create this prognostic model. The algorithm and mathematical model developed by the authors to predict the occurrence of this pathology, considering certain factors, have a high sensitivity and informativeness, which makes it possible to identify the risk groups of patients of reproductive age in the occurrence of this pathology in order to prevent and prescribe individual treatment in a timely manner
Великим надбанням сьогодення є суттєве збільшення тривалості життя. Особливо це стосується питань жіночого здоров’я, так як саме жінки живуть довше, ніж чоловіки і більш завзято протистоять віковим змінам та старінню, намагаючись зберегти не тільки красу та молодість, а й репродуктивну функцію. Застосування в медичній практиці алгоритмів та математичних моделей прогнозу виникнення патології дає можливість завчасно спрогнозувати не лише факт виникнення даного ускладнення, а й визначити ступінь ймовірності його настання, що дуже важливо для подальшого виділення груп ризику з метою розробки індивідуалізованих заходів профілактики та лікування. Саме вчасне призначення профілактичних заходів та розробка індивідуальних програм лікування дозволить покращити якість життя кожної окремої жінки. Мета роботи – розробити алгоритм та математичну модель прогнозування ймовірності ризику розвитку раннього клімаксу (РК) на тлі біологічного старіння організму жінки та вивчення різних факторів з подальшою розробкою індивідуалізованих заходів профілактики та лікування. З метою вивчення можливостей прогнозування виникнення РК на тлі біологічного старіння організму жінки було проведено ретроспективний аналіз частоти досліджуваних чинників у пацієнток з РК порівняно з жінками зі збереженою менструальною функцією та своєчасним настанням менопаузи. В якості математичної моделі використовували метод покрокового дискримінантного аналізу, який дозволив виявити вірогідність різниці між групами порівняння за величиною F статистики Фішера, розробити алгоритм прогнозу і провести математичне моделювання. Методом покрокового дискримінантного аналізу визначено 12 із 145 чинників, що найбільшою мірою впливали на виникнення даної патології, серед яких було виявлено: рання менопауза у родичок, паління, штучні аборти в анамнезі (більше 3), наявність екстрагенітальної патології; наявність стресових ситуацій в побуті й на роботі; хірургічні втручання на матці і додатках; неадекватні фізичні та розумові навантаження; ожиріння; знижена концентрація естрадіолу в сироватці крові; висока концентрація фолікулостимулюючого гормону в сироватці крові; знижена концентрація Антимюлерового гормону в сироватці крові та більше трьох спроб екстракорпорального запліднення. Метод багатофакторного математичного аналiзу з урахуванням усіх найбільш інформативних факторів та варіантів їх вираженості дав можливість створення даної прогностичної моделі. Розроблений алгоритм і математична модель з прогнозування виникнення даної патології з урахуванням визначених факторів мають високу чутливість та інформативність, що дає можливість виділити групи ризику пацієнток репродуктивного віку щодо виникнення даної патології у них з метою своєчасної профілактики та призначення індивідуальних схем лікування.
Дод.точки доступу:
Retunska, I. M.
Marturosova, T. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Bobrovnik, S. A.
    Kinetics of interaction between polyreactive immunoglobulins and antigen. The theory [Текст] = Кінетика взаємодії ПРІГ з іммобілізованими антигенами. Теорія / S. A. Bobrovnik, M. O. Demchenko, S. V. Komisarenko // The Ukrainian Biochemical Journal. - 2019. - Т. 91, № 4. - С. 88-94. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
РЕЦЕПТОРЫ ПОЛИМЕРНОГО ИММУНОГЛОБУЛИНА -- RECEPTORS, POLYMERIC IMMUNOGLOBULIN (анализ, химия)
ИММУНОГЛОБУЛИНА УЧАСТОК СВЯЗЫВАНИЯ -- IMMUNOGLOBULIN JOINING REGION (химия)
КИНЕТИКА -- KINETICS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ТЕМПЕРАТУРА ПЕРЕХОДНОГО СОСТОЯНИЯ ВЕЩЕСТВА -- TRANSITION TEMPERATURE
Анотація: Dynamics of association between polyreactive immunoglobulins (PRIGs) and immobilized antigens is considered on the base of our model of PRIGs-antigen interaction, which was suggested by us earlier. This process of PRIGs binding to an immobilized antigen was described with a system of differential equations. The solution of this system of differential equations gives mathematical expressions that relate the dynamics of the reactant concentrations and time of the reaction. Using Microsoft Excel program the theoretical curves were calculated and plotted that described the dynamics of “active”, “nonactive” PRIGs in solution as well as PRIGs that were bound to an immobilized antigen. Conclusions drawn by us earlier about very high dependen­ce of reaction PRIGs with an antigen from temperature were confirmed
Розглянуто динаміку зв’язування поліреактивних імуноглобулінів (ПРІГ) з іммобілізованим на імунологічних платах антигеном із врахуванням раніше встановленого нами механізму взаємодії ПРІГ з антигенами. Процес зв’язування ПРІГ з іммобілізованим антигеном описано за допомогою систем диференціальних рівнянь, розв’язання яких дозволило одержати математичні вирази залежності кількості «активних» і «неактивних» ПРІГ, а також ПРІГ, зв’язаних із іммобілізованим антигеном залежно від часу перебігу реакції. За допомогою програми Microsoft Excel проведено обчислення теоретичних кривих кінетики зв’язування ПРІГ із антигеном і кількості «активних» та «неактивних» ПРІГ у розчині за різних констант швидкості реакції. Підтверджено раніше зроблені нами висновки про дуже високу залежність реакції ПРІГ з антигенами від температури
Дод.точки доступу:
Demchenko, M. O.
Komisarenko, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Bebykh, V. V.
    Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning [Text] = Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання / V. V. Bebykh, G. М. Lapa // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - P86-91. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ
Анотація: The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning. Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research. Results. The system of pedagogical conditions for distance learning of the English language as a complex application of computer and multimedia technologies is substantiated. The methodical principles and basic components of the training model are outlined. The functions of computer technology, multimedia support, tasks for the teacher and student opportunities are defined
Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Матеріали та методи. Дослідження включає модель організації дистанційного навчання, якапередбачає застосування комп’ютерної технологіїяк основи навчання та використання медіаосвітніх технологій в якості мультимедійного контенту як інтегрованого компонента комплексно-методичного забезпечення вивчення англійської мови, зокрема процесу формування англомовних мовленнєвих навичок і вмінь. У дослідженні використано метод формального аналізу, структурний та порівняльний методи. Результати. Обгрунтовано систему педагогічних умов дистанційного навчання англійської мови як комплексу застосування комп’ютерної та мультимедійних технологій. Окреслено методичні принципи та базові компоненти моделі навчання. Визначено функції комп’ютерної технології, мультимедійного забезпечення, завдання для викладача та можливості студента
Дод.точки доступу:
Lapa, G. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Імплантологічна навігація – переваги та недоліки [Текст] = Navigation in Oral Implantology – Advantages and Disadvantages / М. Метлєрскі [та ін.] // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 4. - С. 14-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (38 назв)


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (методы)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИМПЛАНТАТЫ -- DENTAL IMPLANTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПЕЧАТЬ ТРЕХМЕРНАЯ -- PRINTING, THREE-DIMENSIONAL (использование)
ТОМОГРАФИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ ЧЕТЫРЕХМЕРНАЯ -- FOUR-DIMENSIONAL COMPUTED TOMOGRAPHY (методы)
ТОМОГРАФИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ КОНИЧЕСКАЯ -- CONE-BEAM COMPUTED TOMOGRAPHY (методы)
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы)
Дод.точки доступу:
Метлєрскі, М.
Трибек, Г.
Аніко-Влодарчик, М.
Преусс, С.
Ґрохолєвіч, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Вольвач, С. И.
    Автоматизированные технологии изготовления реставраций [Текст] / С. И. Вольвач // Новое в стоматологии. - 2002. - № 3. - С. 3-36


MeSH-головна:
ЗУБНЫЕ ПРОТЕЗЫ (использование, методы, тенденции)
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Вергун, А. Р.
    Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія [Текст] = Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH (методы)
ЭТИКА НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- ETHICS, RESEARCH
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (законодательство и юриспруденция, методы, этика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті розглянуто й охарактеризовано ключові засади, методологію та комплекс заходів щодо імплементації і забезпечення академічної доброчесності та високих професійних стандартів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, запобігання порушенням академічної доброчесності; честі, гідності, взаємної поваги і довіри, забезпечення рівноправності та толерантності всіх учасників освітнього процесу шляхом дотримання принципів і загальноприйнятих норм щодо етичної поведінки, протидії академічному плагіату з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про авторське право і суміжні права», рекомендацій Асоціації європейських університетів щодо відкритого доступу до наукової інформації та інших міжнародних асоціацій. Антиплагіатна перевірка наукових (включаючи дисертації) та навчально-методичних праць в Інтернеті та репозитарії університету здійснюється методом шингл-розбивки тексту ліцензованим та вільнодоступним ПЗ “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (ми жодним чином не рекламуємо якогось конкретного провайдера цих послуг чи алгоритму здійснення експертизи) і є достатньо ефективною, відповідає вимогам академічної доброчесності щодо трансдисциплінарної цінності проблемно-орієнтованого знання, сприяє покращенню якості освіти, підвищенню продуктивності навчального процесу та дослідницької діяльності
The article considers and describes the key principles, methodology and some measures of implementation and maintenance of academic integrity and high professional standards at Danylo Halytskyi Lviv National Medical University, prevention of academic integrity violations, honor, dignity, mutual respect and trust, ensuring of equality and tolerance of all educational process participants by adhering to the principles and generally accepted norms of ethical behavior, counteraction of academic plagiarism taking into account the Laws of Ukraine “On Education”, “On Higher Education”, “On copyright and related rights”, recommendations of the Association of European Universities on scientific open access information and other international associations. Anti-plagiarism verification of scientific (including dissertations) and educational-methodical works on the Internet and the University Repository is carried out by shingle-breaking of the text by licensed and free available software “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (we do not advertise any particular provider of these services or the algorithm of expertise) and is sufficiently effective, meets of the academic integrity requirements for the transdisciplinary value of problem-oriented knowledge, improves the quality of education, productivity of the educational process and research
Дод.точки доступу:
Ягело, С. П.
Стечак, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Вертебрология 2.0: автоматическая виртуальная консультация [Текст] / А. Г. Назаренко [и др.] // Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2015. - Т. 79, № 5. - С. 43-51


MeSH-головна:
ПОЗВОНОЧНИКА БОЛЕЗНИ -- SPINAL DISEASES (диагноз)
МОЗГА СПИННОГО БОЛЕЗНИ -- SPINAL CORD DISEASES (диагноз)
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ДИСТАНЦИОННЫЕ ТЕЛЕКОНСУЛЬТАЦИИ -- REMOTE CONSULTATION (методы, организация и управление)
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Дод.точки доступу:
Назаренко, А. Г.
Коновалов, Н. А.
Молодченков, А. И.
Григорьев, О. Г.
Королишин, В. А.
Оноприенко, Р. А.
Степанян, М. А.
Константинова, М. В.
Мартынова, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Черногорський, Д. М.
    Вивчення біомеханічних властивостей ендопротезів та пацієнтоспецифічних імплантатів для заміщення субтотальних дефектів нижньої щелепи методом скінченних елементів [Текст] = Study of biomechanical properties of endoprostheses and patient-specific implants for replacement of subtotal defects of the lower jaw by the finite element method / Д. М. Черногорський, Ю. В. Чепурний, А. В. Копчак // Вісник стоматології. - 2020. - № 3. - С. 50-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ ДЕФОРМАЦИИ -- DENTOFACIAL DEFORMITIES (патофизиология, хирургия, этиология)
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОГО ПРОТЕЗА ИМПЛАНТАЦИЯ -- MANDIBULAR PROSTHESIS IMPLANTATION (законодательство и юриспруденция, методы, тенденции)
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВОГО ПРОТЕЗА ИМПЛАНТАЦИЯ -- MAXILLOFACIAL PROSTHESIS IMPLANTATION (методы, реабилитация, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ФОТОГРАФИЧЕСКИЕ СНИМКИ -- PHOTOGRAPHS
Анотація: Заміщення великих дефектів нижньої щелепи залишається актуальною проблемою щелепно-лицевої хірургії, що має важливе медико-соціальне та економічне значення. Мета дослідження. Вивчити напружено-деформований стан різних типів пацієнто-специфічних титанових імплантатів при заміщенні субтотальних дефектів нижньої щелепи за допомогою методу скінченим елементів, оцінити їх жорсткість та міцність в умовах жувального навантаження
Replacement of large defects of the lower jaw remains an urgent problem of maxillofacial surgery, which is of great medical,social and economic importance. Purpose of research. To study the stress-strain state of various types of patient-specific titanium implants when replacing Subtotal defects of the lower jaw using the finite element method, to assess their rigidity and strength under chewing load
Дод.точки доступу:
Чепурний, Ю. В.
Копчак, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Труш, В.
    Виды промоконтенте в интеренете и способы его генерации [Текст] / В. Труш, К. Чекменев // Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 15-17


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА -- SOCIAL MEDIA (использование, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: В маркетинговых коммуникациях используется вовлекающий, развлекательный, пользовательский, обучающий, экспертный, рекламный, продающий и вирусный контент. Для разных каналов маркетинговых коммуникаций в интернете должно быть разное процентное соотношение разных видов контента. Рекламный контент не должен превышать 5-30%. При этом в каналах, где вы проводите PR-деятельность, размещается минимум рекламного контента, а в каналах, где вы стимулируете продажи, рекламного контента должно быть больше
Дод.точки доступу:
Чекменев, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Посоленик, Л. Я.
    Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину [Текст] = Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті висвітлено досвід використання освітніх платформ навчання Moodle та Microsoft Teams для проведення практичного онлайн-заняття й оцінено ефективність інтерактивної інноваційної технології «круглий стіл» у формуванні професійних та комунікативних компетентностей у майбутніх медичних працівників у ТНМУ імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання та систем електронних освітніх платформ протягом дистанційного навчання дозволяє забезпечити максимальне здобуття студентом практичних знань й умінь, розвинути його комунікативні компетентності, забезпечує високий рівень клінічного мислення, полегшить поєднання теоретичних знань з практичною діяльністю після закінчення карантинних обмежень і може бути рекомендованим для широкого впровадження в навчальний процес у закладах вищої освіти та безперервного професійного розвитку лікарів через запровадження доступних слухачам освітніх платформ із широким використанням наявних WEB-ресурсів
The article highlights the experience of using educational training platforms Moodle and Microsoft Teams for practical online classes and evaluates the effectiveness of interactive innovative technology ‘‘round table’’ in the formation of professional and communicative competencies of future medical workers at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University
Effective combination of interactive teaching methods and systems of electronic educational platforms during distance learning allows to ensure maximum acquisition of practical knowledge and skills by students, to develop their communicative competencies, provides a high level of clinical thinking and facilitates combination of theoretical knowledge with practical activities after quarantine restrictions wide introduction into the educational process in higher education institutions and continuous professional development of doctors through the introduction of educational platforms available to students with extensive use of available WEB-resources
Дод.точки доступу:
Видойник, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Шумна, Т. Є.
    Використання інформаційних технологій для навчання студентів в рамках проекту TEMPUS / Т. Є. Шумна // Современная педиатрия. - 2014. - № 1. - С. 146-148


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Геник, Т. Р.
    Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій як додаткове унаочнення на кафедрі анатомії людини [Текст] = The use of modern information and communication technologies in the quality of additional understanding at department of human anatomy / Т. Р. Геник, Н. І. Герасимюк // Шпитальна хірургія. - 2018. - № 4. - С. 117-118. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИНФОРМАЦИОННЫЕ НАУКИ -- INFORMATION SCIENCE (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
СЕНСОРНЫЕ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- SENSORY AIDS (использование, тенденции)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Мета роботи: встановити ефективність використання можливостей сучасних сенсорних інтерактивних столів із відповідним програмним забезпеченням як додаткового навчального посібника при вивченні анатомії людини
Дод.точки доступу:
Герасимюк, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Діагностична цінність інструментальних методів дослідження при гострих аортальних синдромах [Текст] = Diagnostic value of instrumental methods of investigation in acute aortic syndrome / О. В. Бучнєва [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АОРТЫ БОЛЕЗНИ -- AORTIC DISEASES (диагностика, осложнения, патофизиология, этиология)
АНГИОГРАФИЯ -- ANGIOGRAPHY (использование, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, тенденции)
ТОМОГРАФИЯ РЕНТГЕНОВСКАЯ -- TOMOGRAPHY, X-RAY (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Лікування хворих із захворюваннями та пошкодженнями аорти є одним із найважливіших завдань сучасної судинної реконструктивної хірургії. При своєчасній та точній діагностиці гострої патології аорти, розривів аневризм, розшарувань та поранень аорти можливе успішне хірургічне лікування хворих та постраждалих. Основними методами діагностики гострого аортального синдрому є УЗД, МСКТ, АГ. Однак кожен метод має свої обмеження, під час використання будь-якого методу трапляються діагностичні помилки. Вивчена діагностична ефективність методів діагностики при гострій патології аорти, переваги та обмеження кожного методу діагностики та їх причини, розроблена оптимальна послідовність застосування методів променевої діагностикою, алгоритми обстеження хворих при гострих аортальних синдромах. Мета роботи - визначити діагностичну значимість різних інструментальних методів діагностики при гострих аортальних синдромах. Матеріали та методи. Проаналізовані результати діагностики та хірургічного лікування 484 пацієнтів з гострими хірургічними захворюваннями аорти. З них 264 становили аневризми аорти та її ускладнення та 220 розшарування аорти та її ускладнення. Стосовно наших спостережень використовувалися такі методи досліджень: ультразвукове дуплексне сканування з кольоровим картуванням сигналу аорти, рентгенконтрастна ангіографія аорти, комп'ютерна томографія аорти. Результати. Визначені недоліки, переваги, чутливість та специфічність різних методів дослідження при гострому аортальному синдромі, особливості візуалізації уражень ниркових, клубових та коронарних артерій, виявлення розривів та розшарувань стінки аорти. Висновки. На підставі проведеного аналізу на великому клінічному матеріалі вивчено ефективність ангіографії, ультразвукових досліджень та рентгенівської комп'ютерної томографії стосовно виявлення гострої патології аорти, обгрунтовані переваги та недоліки методів променевої діагностики, вивчені причини обмежень кожного методу, визначено послідовність діагностичних досліджень, розроблено та обґрунтовано алгоритми променевої діагностики при невідкладних захворюваннях та пошкодженнях аорти
Objective - to define diagnostic value of different instrumental methods of diagnostics in acute aortic syndrome Material and methods. We analyzed the results of diagnostics and surgical treatment of 484 patients with acute aortic syndrome, which required surgical treatment. Two hundred and sixty four patients made up the group of aortic aneurysms and its complications and the other 220 were with aortic dissections and its complications respectively. In our observation, the following instrumental methods were used: ultrasonic full duplex scan with colored mapping of aortic signal, Х-ray contrast angiography of the aorta, CT of the aorta. Results. Disadvantages, advantages, sensitivity and specificity of various diagnostic methods of acute aortic syndrome were defined. We also assessed the visualization features of renal, iliac and coronary arteries lesions, exposure of defects and dissection of the aortic wall. Conclusions. Based on the conducted analysis with substantial clinical material, efficiency of angiography, ultrasonic diagnostics and x-ray computer tomography for the exposure of acute aortic pathology have been studied, advantages and disadvantages of radial diagnostic methods are detected. The reasons for limitations of every method are studied, the sequence of diagnostic tests are determined; the algorithms of radial diagnostics of urgent aortic pathology or damage are developed
Дод.точки доступу:
Бучнєва, О. В.
Шафер, Я. В.
Пісклова, Ю. В.
Крилова, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Платонова, О. М.
    Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу [Текст] = Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: В умовах карантинних обмежень застосування дистанційних технологій дозволяє проводити освітній процес на достатньо високому рівні. Найбільш придатними для потреб дистанційного навчання є платформи Zoom та Microsoft Teams. Лише половина респондентів була задоволена якістю дистанційного навчання під час карантинних обмежень. Це свідчить про недостатню підготовленість як викладачів, так і студентів до такого формату освітнього процесу
In the conditions of quarantine restrictions application of remote technologies allows to carry out educational process at rather high level. Zoom and Microsoft Teams platforms are the most suitable for distance learning needs. Only half of the respondents were satisfied with the quality of distance learning during quarantine restrictions. This indicates a lack of preparation of both teachers and students for this format of the educational process
Дод.точки доступу:
Стоєва, Т. В.
Тіткова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)