Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (60)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Неотложная медицина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


   
    Кафедре медицины неотложных состояний и медицины катастроф ХМАПО 40 лет // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 6-10


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, кадры)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (история, кадры)
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (история, кадры)
Анотація: Представленные вашему вниманию размышления посвящены 40-летнему юбилею кафедры медицины неотложных состояний (МНС) и медицины катастроф (МК) Харьковской медицинской академии последипломного образования, которая была открыта 1 марта 1980 г. в Украинском институте усовершенствования врачей (УИУВ). К этому времени в г. Харькове была создана клиническая больница скорой и неотложной медицинской помощи на 1000 коек, включающая станцию скорой медицинской помощи, и, естественно, возникла необходимость в качественно новой стратегии подготовки врачей скорой помощи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Льовкін, О. А.
    Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в Запорізькому державному медичному університеті [Текст] = Simulation trainings as the current method of studying in Zaporizhzhia state medical university / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 103-106


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Реформування медичної галузі висуває проблему вдосконалення медичної освіти. Актуальним залишається підвищення рівня володіння практичними навичками під час навчання студентів, особливо з надання екстреної медичної допомоги. Мета роботи – провести аналіз ефективності симуляційних тренінгів як методу навчання в Запорізькому державному медичному університеті. Було проведено оцінювання ефективності опанування практичних навичок студентів старших курсів за темою «Серцево-легенева реанімація» та співробітників Національної поліції з надання домедичної допомоги. Cтуденти старших курсів мали достатній початковий рівень практичних навичок первинного огляду постраждалого ((89,2±1,4) %) та проведення компресії грудної клітки ((88,2±1,2) %). Однак вони мали недостатній початковий рівень володіння практичними навичками, який статистично достовірно зростав після тижневого симуляційного тренінгу, з відновлення прохідності дихальних шляхів сучасними повітроводами (з (32,8±2,2) % до (76,4 ±2,2) %), роботи з дефібрилятором (з (18,5±2,0) % до (79,8±2,4) %), здійснення внутрішньовенного або внутрішньокісткового доступу (з (17,3±2,0) % до (62,8±2,4) %), узгодженості та чіткого розподілу обов’язків роботи в команді (з (42,6±2,2) % до (89,4±2,0) % та з (39,3±1,2) % до (90,4±1,3) % відповідно); використовування свідків як помічників (з (32,6±1,7) % до (92,0±1,8) %). Також виявлено достатньо низький базовий рівень практичних навичок співробітників Національної поліції, який статистично достовірно зростав після тижневого симуляційного тренінгу, з первинного огляду постраждалого (з (12,2±0,19) % до (84,4±0,16) %), проведення штучної вентиляції легень (з (8,2±0,16) % до (72,4±0,20) %), зупинки зовнішньої кровотечі (з (56,8±0,16) % до (90,4±0,15) %), проведення базової СЛР (з (8,2±0,14) % до (71,4±0,16) %), евакуації постраждалих з автомобіля (з (16,8±0,16) % до (76,4±0,15) %), фіксації шийного відділу хребта (з (12,3±0,15) % до (72,4±0,14) %), проведення первинного медичного сортування (з (15,8±0,16) % до (74,4±0,16) %), прийняття фізіологічних пологів (з (6,2±0,14) % до (70,4±0,14) %). Таким чином, проходження тижневого симуляційного тренінгу дало змогу статистично достовірно підвищити рівень оволодіння практичними навичками як студентів старших курсів, так і співробітників поліції
Дод.точки доступу:
Скоба, В. С.
Потоцька, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Осадчий, О.
    Актуальні питання медицини невідкладних станів: Науково-практична конференція з міжнародною участю [Текст] / О. Осадчий // Український медичний часопис. - 2019. - Т. 1, № 5. - С. 14-16


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
Анотація: За підтримки Національної медичної академії післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика та Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська асоціація працівників швидкої, невідкладної медичної допомоги та медицини катастроф» 27 вересня 2019 р. у Києві відбулася чергова Науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні питання медицини невідкладних станів», організована кафедрою медицини невідкладних станів НМАПО імені П.Л. Шупика. Конференція присвячена актуальним питанням організації екстреної медичної допомоги, стану, в якому опинилася екстрена медична допомога країни у зв’язку із поточною реорганізацією та питанням надання невідкладної медичної допомоги. Також розглянуто шляхи й перспективи подальшого розвитку та вдосконалення служби екстреної медичної допомоги на шляху реформування медичної галузі країни
Дод.точки доступу:
"Актуальні питання медицини невідкладних станів". Науково-практична конференція

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Методи активного навчання та стимулювання підготовки лікарів-інтернів [Текст] / Ю. І. Марков [та ін.] // Гострі та невідкладні стани у практиці лікаря. - 2018. - № 1. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (кадры, методы, организация и управление)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление)
Анотація: Реформування та розбудова охорони здоров’я неможливі без розвитку медичної науки та модернізації медичної освіти, яка має відповідати європейським стандартам і бути конкурентоспроможною на світовому ринку [1]. Суспільству потрібні лікарі-професіонали, фахівці високої кваліфікації, адже їхні помилки невиправні [2]. Одним із перспективних напрямків поліпшення кадрового забезпечення охорони здоров’я та якості підготовки медичних кадрів є удосконалення підготовки лікарів-інтернів та студентів старших курсів медичних вищих навчальних закладів (ВНЗ) із питань надання невідкладної допомоги [1]. Важливим інструментом у її наданні як на догоспітальному, так і на госпітальному етапі є проведення інфузійної терапії медичними працівниками – лікарями медицини невідкладних станів, загальної практики-сімейної медицини, анестезіологами та іншими фахівцями
Дод.точки доступу:
Марков, Ю. І.
Кучинська, І. А.
Дзюба, Д. О.
Лоскутов, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Болонська, А. В.
    Медицина невідкладних станів: формування клінічного мислення на засадах OSCE [Текст] / А. В. Болонська, О. Ю. Сорокіна, Т. О. Буряк // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 5. - С. 200-203. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Об’єктивний структурований клінічний екзамен став викликом для сучасної української освіти, але і створив нові можливості для розвитку викладацького складу кафедри, мотивації для лікарів-інтернів, успішно зайнявши своє гідне місце в системі оцінки знань та умінь. Для успішної реалізації цього довготривалого проекту змін необхідно обов’язково обмінюватися досвідом з іншими кафедрами, спеціалістами, менеджерами охорони здоров’я. Підтримувати зворотний зв’язок із студентами, лікарями-інтернами та випускниками, які найбільш ефективно та глибоко оцінюють результати такої атестації. Залучати до роботи під час екзамену лікарів, що пішли на пенсію, військових із реальним досвідом бойових дій, волонтерів, інших студентів, які навчаються в академії і виявляють бажання брати участь у таких заходах. Об’єктивний структурований клінічний екзамен дає можливість об’єднати наші зусилля для реформування клінічного мислення майбутніх лікарів-спеціалістів, яке необхідне для їхньої відповідальної та надзвичайно важкої роботи в реальних умовах
Дод.точки доступу:
Сорокіна, О. Ю.
Буряк, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Особливості діяльності Національної системи невідкладної медичної допомоги США «Emergency Medical Services» [Текст] / М. Д. Близнюк [и др.] // Український медичний часопис. - 2017. - № 5. - С. 80-82. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (методы, организация и управление, стандарты)
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Дод.точки доступу:
Близнюк, М. Д.
Печиборщ, В. П.
Михайловський, М. М.
Шуригін, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Перспективи розвитку методики підготовки та відбору персоналу для виконання місій з аеромедичної евакуації критичних хворих в Збройних Силах України [Текст] = Future development of training and selection of medical personnel for aeromedical evacuation of critical patients in the Armed Forces of Ukraine / М. В. Матвійчук [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 28. - С. 171-175. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВОЗДУШНО-ТРАНСПОРТНЫЕ САНИТАРНЫЕ СРЕДСТВА -- AIR AMBULANCES (использование, кадры, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (методы, оборудование, обучение)
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE (кадры, методы, оборудование, обучение)
Анотація: З початком бойових дій кількість травмованих військовослужбовців, що потребують інтенсивної терапії під час аеромедичної евакуації критично зростає. В медичній системі США створені команди/бригади для аеромедичної евакуації постраждалих у критичному стані. їх концепція полягає в транспортуванні стабілізованого пораненого, який отримав первинні заходи по ресусцітації, але ще залишається в критичному стані. Персонал цих команд проходить етапну програму підготовки, практичних тренувань та конкурсного відбору. Сьогоденний стан системи цивільної та військово-медичної освіти в Україні повністю дозволяє відтворити передовий досвід США з підготовки бригад аеромедичної евакуації. Для отримання фахівця з сучасною підготовкою необхідне об’єднання зусиль кафедр анестезіології та авіаційної медицини УВМА, відділення висотних та експериментальних досліджень управління авіаційної медицини ВМКЦ ЦР ЗС України. Результатом такої підготовки стане зростання якості надання медичної допомоги. Враховуючи, що літак АН-26 ВІТА визначено для сумісної роботи з підрозділами НАТО, створення правильної системи освіти персоналу набуває державного значення
Дод.точки доступу:
Матвійчук, М. В.
Петрук, С. О.
Кондратюк, В. М.
Корольова, Н. Д.
Бектемірова, P. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Кафедра анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ФПО ДУ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" [Текст] // Медицина неотложных состояний. - 2017. - N 5. - С. 125-129


Рубрики:
MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (история, кадры)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (история, кадры)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (история, кадры)Днепр
Анотація: Кафедра анестезіології і реаніматології ФПО створена у 1986 р. на базі міської лікарні швидкої медичної допомоги м. Дніпропетровська. Перший завідувач — доц. Ю.С. Петренко. Штат кафедри складався з 2 доцентів (В.П. Туз та В.В. Фроленко), 4 асистентів та 2 лаборантів. З вересня 1993 р. завідувачем кафедри стала д.м.н., проф. О.М. Клигуненко, під керівництвом якої кафедра освоює нові клінічні бази: КЗ «Дніпровська шоста міська клінічна лікарня» ДОР, КЗ «Дніпровська міська клінічна лікарня № 9» ДОР, КЗ «Дніпропетровське клінічне об’єднання швидкої медичної допомоги» ДОР, КЗ «Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня» ДОР, КЗ «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» ДОР та клініку «Гарвіс». У 1997 р. при кафедрі створено орендний колектив «Гіпербарист», а у 2003 р. кафедру було перейменовано в кафедру анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ФПО. Навчання лікарів-інтернів зі спеціальності «анестезіологія та інтенсивна терапія» було розпочато з 1989 р., «медицина невідкладних станів» — з 1999 р., «дитяча анестезіологія» — з 2000 р., «сімейна медицина» — з 2002 р. З 2006 р. на кафедрі проходять підготовку до ліцензійного екзамену «Крок-3» лікарі-інтерни 27 суміжних кафедр. Паралельно проводяться курси тематичного удосконалення та передатестаційні цикли для лікарів-анестезіологів, акушерів-гінекологів та лікарів загальної практики
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Присвячено 100-річчю НМАПО імені П.Л. Шупика та 30-річчю кафедри медицини невідкладних станів [Текст] // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2017. - N 8. - С. 8-12


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (история, кадры)
Анотація: Кафедра медицини невідкладних станів заснована згідно з розпорядженням МОЗ СРСР, рішенням вченої ради КДІУЛ та наказом ректора № 71 від 17.03.1988 р., що обумовлювалось відсутністю в Україні профільних кафедр підвищення кваліфікації лікарів швидкої та невідкладної медичної допомоги. 28 червня 1988 року розпочала свою діяльність клінічна база кафедри — Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги (КМКЛ ШМД) та Центральна станція швидкої медичної допомоги м. Києва, Міська клінічна дитяча лікарня № 1 та Олександрівська міська клінічна лікарня
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Генріх Квінке: життя, віддане мистецтву медицини (до 175-річчя від дня народження) [Текст] // Гострі та невідкладні стани у практиці лікаря. - 2017. - № 4. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
СПИННОМОЗГОВАЯ ПУНКЦИЯ -- SPINAL PUNCTURE (история)
АНГИОЭДЕМА -- ANGIOEDEMA (история, патофизиология)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (история, кадры)
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
Анотація: Ім’я Генріха Квінке найчастіше пов’язують з описаним ним ангіоневротичним набряком, більш відомим як набряк Квінке. Проте наукова і практична діяльність цієї людини була багата на інші події та відкриття. Генріх Іренеус Квінке (Heinrich Irenaeus Quincke) народився 26 серпня 1842 року у Франкфурті-на-Одері (Німеччина) в родині лікаря. Пізніше сім’я переїхала до Берліна, де Генріх Квінке у 1858 році закінчив школу. Згодом він під керівництвом відомих німецьких вчених вивчав медицину в університетах Берліна, Варцбурга, Гейдельберга
Дод.точки доступу:
Квинке, Генрих Иренеус (1842 - 1922) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)