Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (209)Periodicals (814)Library Publications (148)Local Lore (13)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=ТЕХНОЛОГІЇ<.>)
Total number of found documents : 197
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


   
    Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології [Text] / О. В. Громов, П. Г. Герасимчук, М. О. Коваленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 65-66

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Громов, О.В.
Герасимчук, П.Г.
Коваленко, М.О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

2.


    Крицький, І. О.
    Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу [Text] / І. О. Крицький // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Key words(unnormalized):
нові технології -- медична освіта
There are no free copies

Find similar

3.


    Нейко, Є.
    Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів [Text] / Є. Нейко, І. Головач // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 30-32

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Головач, І.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти [Text] / С. Шаповал, С. Дмитрієва, В. А. Одринський // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 73-74

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ


Additional Access Points:
Шаповал, С.
Дмитрієва, С.
Одринський, В.А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

5.


    Пайкуш, М. А.
    Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах [Text] / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 4. - С. 87-89.

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Личковський, Е.І.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

6.


    Коваль, Л.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Text] = Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Key words(unnormalized):
ВИЩА ОСВІТА -- освітні технології -- особистість
Annotation: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання
Additional Access Points:
Церклевич, В.

There are no free copies

Find similar

7.


    Никоненко, О. С.
    Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- МЕДИЧНА ОСВІТА
Additional Access Points:
Шаповал, С. Д.
Дмитріева, С. М.

There are no free copies

Find similar

8.


    Ципко, В.
    Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів [Text] / В. Ципко // Вища школа. - 2012. - № 12. - С. 72-80

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

9.


    Дралова, О. А.
    Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти [Text] = Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- опитування -- КОРОНОВІРУС
Additional Access Points:
Усачова, О. В.
Конакова, О. В.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі [Text] / І. Я. Дзюбановський, О. Б. Луговий, В. В. Бенедикт // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 93-95

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Additional Access Points:
Дзюбановський, І.Я.
Луговий, О.Б.
Бенедикт, В.В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

11.


    Шевцов, А.
    Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю [Text] / А. Шевцов // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 91-98

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

There are no free copies

Find similar

12.


    Матеріали, науково-практичної конференції
    Сучасні технології науково-інформаційного та патентного супроводження наукових досліджень у медицині. Шляхи інноваційної реалізації конкурентноспроможних технічних рішень у медичній галузі. 22-23 квітня 2004 року [Text] / науково-практичної конференції Матеріали // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №1. - С. 51-60

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

13.


    Доля, О. С.
    Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів [Text] / О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
післідипломна -- освіта -- крива навчання
Additional Access Points:
Ярешко, Н. О.

There are no free copies

Find similar

14.


    Шапошнікова, Н. В.
    Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів [Text] = Modern technologies of distant education in postgraduate education of doctors / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 53-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Additional Access Points:
Ільницька, Л. А.
Стрільчук, Л. М.

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету [Text] = Modern technologies of teaching topic “Childhood functional gastrointestinal disorders (according to rome criteria IV)” for 6th year students of medical faculty / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів, підвищення інтелектуального, науково-освітнього, професійно-орієнтованого рівня майбутніх лікарів, забезпечення їх сучасними інноваційними та інформативними медичними технологіями. Інноваційний навчально-виховний процес повинен базуватися на засадах доказової медицини та бути орієнтованим на самостійну діяльність щодо здобуття знань, із використанням інноваційних технологій викладання, інтерактивних методик, запровадженням у навчальний процес сучасних наукових розробок. Висновки. Реформування медичної освіти в Україні та її модернізація на засадах світових стандартів та відповідно до вимог і потреб системи охорони здоров’я країни (впровадження інноваційних технологій, проблемно-орієнтоване навчання, використання світового досвіду) формує професійну компетентність майбутнього лікаря
Additional Access Points:
Волосовець, О. П.
Кривопустов, С. П.
Хоменко, В. Є.
Мозирська, О. В.

There are no free copies

Find similar

16.


    Проніна, О. М.
    Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів [Text] = Modern technologies in professional training doctors-internes / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Key words(unnormalized):
тренажер -- практичні -- навички
Annotation: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередження
Вагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівців
Так, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичок
The development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its prevention
An important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionals
Thus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Additional Access Points:
Білаш, С. М.
Кобеняк, М. М.

There are no free copies

Find similar

17.


    Потапов, В.
    Сучасні технології і підходи у викладанні акушерства та гінекології іноземним студентам [Text] / В. Потапов // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 181-184

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

There are no free copies

Find similar

18.


    Крамний, І. О.
    Сучасні освітянські технології в післядипломній освіті променевих діагностів [Text] / І. О. Крамний // Проблеми сучасної медичної науки та освіти. - 2010. - № 4. - С. 13-15

Rubrics: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

19.


    Середюк, В. Н.
    Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Text] = The modern computer and multimedia technologies as a method of problem-based learning in cardiology teaching with elements of european credit transfer and accumulation system / В. Н. Середюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян. Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини
There are no free copies

Find similar

20.


   
    Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці [Text] / Л. Годлевський, С. В. Калинчук, М. П. Баязітов // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 91-93

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА


   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ


Additional Access Points:
Годлевський, Л.
Калинчук, С.В.
Баязітов, М. П.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

21.


    Ващенко, Н.
    Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я [Text] / Н. Ващенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №1. - С. 51-53

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

22.


    Шанайда, М. І.
    Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі [Text] = Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process / М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ковід -- короновірус -- карантин
There are no free copies

Find similar

23.


   
    Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX [Text] = Strategy of implementation elective online courses based on open edX platform / Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розкрита послідовна стратегія впровадження в медичному університеті курсів за вибором на базі технології дистанційного навчання у вигляді онлайн-курсів. Показано, що успішне впровадження онлайн-курсів можливо при наявності таких складових, як: готовність викладацького складу до опанування нових технологій навчання та зміни своєї ролі в навчальному процесі; готовність студентів до використання дистанційних технологій навчання; наявність інфраструктури в університеті, яка забезпечує сервіси дистанційного навчання; наявність системи перевірки якості контенту онлайн-курсів, які розробляються. Особлива увага звертається на необхідність зміни структури навчального процесу та ролі викладачів при впровадженні онлайн-курсів. Авторами обґрунтовано вибір платформи для розробки онлайн-курсів Open edX за критеріями
Additional Access Points:
Колесник, Ю. М.
Авраменко, М. О.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.

There are no free copies

Find similar

24.


    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Text] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

Key words(unnormalized):
НОВІТНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- СТУДЕНТ
Annotation: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Additional Access Points:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

There are no free copies

Find similar

25.


    Ілащук, Т. О.
    Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб [Text] = Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Additional Access Points:
Мікулець, Л. В.

There are no free copies

Find similar

26.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

    Слюсар, О. А.
    Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів [Text] / О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 194
UDC

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Гордзієвська, Н. А.
Ющенко, Т. І.
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Number of copies: 1
ЧЗ (1)
There are no free copies

Find similar

27.


    Данилевич, Ю. О.
    Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі [Text] = The part of information and communication technologies in the educational process / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

Key words(unnormalized):
інноваційні -- тренінгові -- засоби -- компетентності
Additional Access Points:
Наумова, Л. В.
Мілевська-Вовчук, Л. С.

There are no free copies

Find similar

28.


    Коваленко, В.
    Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти [Text] / В. Коваленко // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

There are no free copies

Find similar

29.


    Коваленко, В.
    Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи [Text] = Smart technologies in the field of higher professional ducation: theoretical-methodological and methodological- echnological bases / В. Коваленко // Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

There are no free copies

Find similar

30.


    Силадій, І.
    Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації [Text] = The development of education in the context of the major challenges of globalization / І. Силадій // Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Key words(unnormalized):
НОВІТНІ -- ЕЛЕКТРОННІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- ВИЩА
There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)