Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА<.>)
Total number of found documents : 7
Shown documents from 1 till 7
1.


   
    Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці [Text] / Л. Годлевський, С. В. Калинчук, М. П. Баязітов // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 91-93

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА


   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ


Additional Access Points:
Годлевський, Л.
Калинчук, С.В.
Баязітов, М. П.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

2.


   
    О становлении процесса непрерывного профессионального развития врачей и путях его совершенствования на этапе последипломного образования [Text] / А. Н. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 1. - С. 5-9

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

Additional Access Points:
Хвисюк, А. Н.
Марченко, В. Г.
Тондий, Л.Д.
Васильева-Липецкая, Л. Я.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.


   
    Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті [Text] / В. М. Ждан [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 19-21

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Additional Access Points:
Ждан, В. М.
Бабаніна, М. Ю.
Ткаченко, Μ. В.
Кітура, Є. М.
Шилкіна, Π. Μ.
Волченко, Г. В.
Лебідь, В. Г.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

4.


   
    Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів [Text] / Л. С. Овчаренко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 32-34

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА


Additional Access Points:
Овчаренко, Л. С.
Самохін, І. В.
Вертегел, А. О.
Андрієнко, Т. Г.
Жихарева, Н. В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

5.


   
    Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів [Text] = Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
асоціації -- лікарські
Annotation: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’я
Наявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарів
The article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care system
The existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Additional Access Points:
Волосовець, О. П.
Уліщенко, В. В.
Каруліна, Ю. В.
Ємець, О. В.
Волосовець, Т. М.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Дікова, І. Г.
Грищенко, Н. В.
Хоменко, В. Є.
Дзюба, О. Л.
Ковальчук, О. Л.
Салтанова, С. Д.

There are no free copies

Find similar

6.


    Проніна, О. М.
    Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів [Text] = Modern technologies in professional training doctors-internes / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Key words(unnormalized):
тренажер -- практичні -- навички
Annotation: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередження
Вагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівців
Так, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичок
The development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its prevention
An important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionals
Thus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Additional Access Points:
Білаш, С. М.
Кобеняк, М. М.

There are no free copies

Find similar

7.


    Кашина, Г.
    Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних [Text] = Expansion of digital skills of scientific and pedagogical employees of medical high schools in the post-graduate education system / Г. Кашина // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
професійний -- розвиток -- компетентність
There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)