Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Periodicals (14)Library Publications (5)Local Lore (24)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=ПАНДЕМІЯ<.>)
Total number of found documents : 25
Shown documents from 1 till 25
1.


    Нестерова, М.
    Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот [Text] = Pandemic impact on social cohesion in university community / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Связь учебного заведения с общественностью


Key words(unnormalized):
ПАНДЕМІЯ -- карантин -- COVID-19
Additional Access Points:
Дєліні, М.
Заможський, А.

There are no free copies

Find similar

2.


    Коломієць, Л.
    Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога [Text] / Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа. - 2020. - № 11/12. - С. 7-29

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
якість освіти -- пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Семенова, А.

There are no free copies

Find similar

3.


    Почепцов, Г.
    Коронавірус: достроковий прихід майбутнього [Text] / Г. Почепцов // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 44-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Key words(unnormalized):
пандемія -- криза -- освіта -- приватність -- пропаганда
There are no free copies

Find similar

4.


    Корсак, К.
    Прихід ноосуспільства і що робити керівникам та громадянам України [Text] / К. Корсак, Ю. Корсак // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 58-69. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Key words(unnormalized):
ноотехнології -- ноонауки -- пандемія -- короновірус -- проект -- індустрія 4.0 -- поведінка -- людина
Additional Access Points:
Корсак, Ю.

There are no free copies

Find similar

5.


    Бондаренко, В.
    Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін [Text] / В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 75-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- компетентність -- якість
Additional Access Points:
Савельева, О.
Семенова, А.

There are no free copies

Find similar

6.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Text] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Additional Access Points:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

There are no free copies

Find similar

7.


    Вихрущ, А. В.
    Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування [Text] = Children with special needs in the conditions of reforming the system of local government / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- інклюзивна -- освіта -- діти з особливими потребами
Additional Access Points:
Яблонь, Т. В.
Драч, І. Д.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" [Text] = Advantages and disadvantages of distance learning in general and in the study of the discipline “Histology, cytology and embryology” / І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- коп’ютерні -- технології -- телекомунікаційні
Additional Access Points:
Гетмaнюк, І. Б.
Крамар, С. Б.
Небеснa, З. М.
Шутурмa, O. Я.

There are no free copies

Find similar

9.


    Платонова, О. М.
    Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу [Text] = Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Стоєва, Т. В.
Тіткова, О. В.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) [Text] = Features of distance learning of students in the conditions of the COVID-19 pandemic (according to the results of the survey) / Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
короновірус -- пандемія
Additional Access Points:
Теренда, Н. О.
Теренда, О. А.
Горішний, М. І.
Панчишин, Н. Я.

There are no free copies

Find similar

11.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Text] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Рега, Н. І.

There are no free copies

Find similar

12.


    Летняк, Н. Я.
    Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» [Text] = Peculiarities of distance learning of students of the specialty “Nursing” in the study of the discipline “Biological chemistry” / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Кузьмак, І. П.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Text] = Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- карантин
Additional Access Points:
Лой, Г. Я.
Іванків, Я. І.
Лойко, І. І.
Олещук, О. М.
\про нього\

There are no free copies

Find similar

14.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Text] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- опитування
Additional Access Points:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

There are no free copies

Find similar

15.


    Осецький, В.
    Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу [Text] = Problems of Financial Support of Universities of the World in the Conditions of the Coronavirus Pandemic / В. Осецький, І. Татомир // Вища школа. - 2021. - № 9. - С. 7-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Key words(unnormalized):
ендавмент-фонд -- онлайн -- освіта -- дезінвестиції -- COVID-19 -- CORONAVIRUS -- КОРОНОВІРУС -- пандемія
Additional Access Points:
Татомир, І.

There are no free copies

Find similar

16.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців [Text] = Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- вакцинація -- студенти -- КОРОНОВІРУС
Additional Access Points:
Стовбан, І. В.
Стицюк, Н. В.

There are no free copies

Find similar

17.


    Дралова, О. А.
    Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти [Text] = Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- опитування -- КОРОНОВІРУС
Additional Access Points:
Усачова, О. В.
Конакова, О. В.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? [Text] = Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)? / Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   Тернопіль
Key words(unnormalized):
освітній -- процес -- ковід -- короновірус -- COVID -- пандемія
Additional Access Points:
Корда, Μ. Μ.
Шульгай, А.Г.
Машталір, А. І.
Чорномидз, А. В.

There are no free copies

Find similar

19.


    Романюк, Л. Б.
    Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання [Text] = Some aspects of quality control of education at the department of microbiology, virusology and immunology in the conditions of distance learning / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
ковід -- пандемія -- короновірус -- COVID
Additional Access Points:
Ткачук, Н. І.

There are no free copies

Find similar

20.


    Кліманський, Р. П.
    Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень [Text] = Peculiarities of conducting of state attestation of graduates of medical universities under the conditions of quarantine limitations / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ


Key words(unnormalized):
COVID -- крантин -- короновірус -- пандемія -- іспит -- віртуальний -- пацієнт
Additional Access Points:
Самойленко, О. В.
Долинський, В. В.

There are no free copies

Find similar

21.


    Нецюк, О. Г.
    Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід [Text] = Acquisition of practical skills and theoretical knowledge of "endoscopy" in a pandemic COVID-19. World experience / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


   ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я РЕФОРМА -- ЗДРАВООХРАНЕНИЯ РЕФОРМА


Key words(unnormalized):
COVID -- крантин -- короновірус -- пандемія
Additional Access Points:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.

There are no free copies

Find similar

22.


    Bandas, І. А.
    Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions [Text] = Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ковід -- пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Palytsia, L. M.
Skobeieva, O. A.

There are no free copies

Find similar

23.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі [Text] = Analysis of the problem of nurses deficiency in the world space / Л. М. Лиха // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Key words(unnormalized):
пандемія -- міграція -- персонал
There are no free copies

Find similar

24.


   
    Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання [Text] = Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning / С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
ПАНДЕМІЯ -- COVID
Annotation: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
The implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Additional Access Points:
Дубина, С. О.
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.
Федорова, І. О

There are no free copies

Find similar

25.


    Міщенко, В.
    Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти [Text] / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 7-34

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
COVID -- КОВІД -- ПАНДЕМІЯ
Additional Access Points:
Науменкова, С.
Міщенко, С.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)