Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Local Lore (3)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>GEO=Тернопіль<.>)
Total number of found documents : 9
Shown documents from 1 till 9
1.


    Файфура, В.
    Тернопільська медакадемія - у фалеристиці [Text] / В. Файфура, І. Юхименко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 50-53

Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   Тернопіль
Additional Access Points:
Юхименко, І.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти [Text] = Newest technologies as advanced method to improve competence teaching of “human anatomy” discipline under the condition of internationalization of higher education / І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Тернопіль
Key words(unnormalized):
засоби
Annotation: Мета роботи – запропонувати студентам та викладачам медичного факультету засоби та обґрунтувати методи для компетентнісного покращення навчання та засвоєння предмету «Анатомія людини», як фундаментальної дисципліни при здобуванні професії лікаря в умовах мультикультуральності та інтернаціоналізацїї вищої освіти в Україні.
Основна частина. У статті окреслені виклики та проблеми з якими стикнулися вищі медичні навчальні заклади за умов інтернаціоналізації освіти в Україні в останні роки, як приклад наведена кафедра анатомії людини Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Описано як впровадження та застосування новітніх технологій та методів допомагають компетентнісно підвищити якість навчання анатомії людини та покращити засвоюваність матеріалу серед студентів.
Висновок. Використання новітніх засобів та технологій в підготовці кваліфікованих спеціалістів у галузі медицини однозначно. Допомагає студентам краще засвоїти предмет «анатомія людини» та опанувати практичні навички, сприяє виробленню у студента творчого підходу до навчання, навчає його аналізу та синтезу при роботі з інформацією, сприяє професійному розвитку викладачів і студентів, робить студента само організованим, розвиває здібності мислити самостійно, робить процес навчання цікавим та динамічним, а також створює всім студентам, без виключення, рівні можливості.
Additional Access Points:
Герасимюк, І. Є.
Мізь, А. В.
Пришляк, А. М.
Ремінецький, Б. Я.
Криницька, І. Я.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги [Text] = Experience of application of telemedical technologies on the primary level of medical assistance / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


   Тернопіль
Key words(unnormalized):
ПЕРВИННА -- центр -- медичний
Annotation: Мета роботи – висвітлити досвід використання телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-­санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Основна частина. У статті висвітлено приклади застосування телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік телемедичних послуг, які доцільно впровадити на первинному рівні медичної допомоги
Висновок. Створені Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського навчально-практичні центри засвідчують реальні можливості виконання Закону України “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості” шляхом запровадження на рівні закладів первинної медичної допомоги технологій телемедицини
Additional Access Points:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кліщ, І. М.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Text] / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   Тернопіль
Key words(unnormalized):
освіта -- компетентнісний підхід -- навчальний процес
Additional Access Points:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.
Боднар, Т. В.
Боднар, П. Я.
Шандрук, Т. В.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам [Text] = Methodological aspects ofteaching ofphysical methods of analysis for ukrainian students / Н. О. Зарівна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Тернопіль
Key words(unnormalized):
АФІ -- лікарський засіб -- аналіз -- контроль якості
Additional Access Points:
Зарівна, Н. О.
Поляк, О. Б.
Логойда, Л. С.
Горлачук, Н. В.
Паласюк, Б. О.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” [Text] = The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky Ternopil state medical university / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   Тернопіль
Key words(unnormalized):
програма -- навчання
Additional Access Points:
Кліщ, І. М.
Потіха, Н. Я.
Сатурська, Г. С.
Ковалик, О. С.

There are no free copies

Find similar

7.


    Nazarevych, L. Т.
    Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU [Text] = Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 56-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Тернопіль
Key words(unnormalized):
комунікація -- гра -- візуалізація -- уява -- асоціація -- метод
Additional Access Points:
Denysiuk, N. R.
Havdyda, N. I.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Text] = Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

   Тернопіль
Key words(unnormalized):
досвід
Additional Access Points:
Корда, М. М.
Чорномидз, А. В.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? [Text] = Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)? / Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   Тернопіль
Key words(unnormalized):
освітній -- процес -- ковід -- короновірус -- COVID -- пандемія
Additional Access Points:
Корда, Μ. Μ.
Шульгай, А.Г.
Машталір, А. І.
Чорномидз, А. В.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)