Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ<.>)
Total number of found documents : 19
Shown documents from 1 till 19
1.


    Рижов, О.
    Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти [Text] / О. Рижов, Ю. Колеснік // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 89-92

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Additional Access Points:
Колеснік, Ю.

There are no free copies

Find similar

2.


    Сидоров, Д. Ю.
    Упровадження елементів дистанційної освіти в роботу кафедр післядипломної освіти лікарів [Text] / Д. Ю. Сидоров, В. І. Смирнова, І. В. Шоп // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2011. - № 3. - С. 20-22

Rubrics: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Additional Access Points:
Смирнова, В.І.
Шоп, І.В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.


    Колесник, М. Ю.
    Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі [Text] = Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education / М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Annotation: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Additional Access Points:
Качан, І. С.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії [Text] = Introduction of distance education in the department of family medicine and therapy / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Annotation: Мета дослідження – аналіз педагогічної ефективності курсів передатестаційного циклу для лікарів з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”, що проводилися на базі кафедри сімейної медицини і терапії навчально-наукового інституту післядипломної освіти та на філії кафедри у м. Кременчук. Матеріали та методи дослідження. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Важливою особливістю навчального процесу в галузі післядипломної медичної освіти також є тісне поєднання теоретичної та практичної підготовки фахівців, тому велике значення має саме комплексність навчання: використання дистанційних форм на етапі теоретичної підготовки та відпрацювання практичних навичок на клінічних базах стажування. Це є переконливим поясненням наявності заочної частини навчання та пояснює перевагу дистанційної освіти, коли слухачі віддалені від бази навчального закладу. Дистанційні форми освіти не можуть існувати самостійно та використовуються у поєднанні з класичними формами навчання. Результати й обговорення. Показана ефективність використання дистанційних форм навчання за даними результатів тестування та опанування практичних навичок. Висновки. Дистанційна освіта на післядипломному етапі навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів є самостійна цілеспрямована робота з використанням сучасних інформаційних технологій, ефективність якої залежить від методологічно структурованого викладачем процесу та інформаційно-комунікаційних можливостей вищого навчального закладу. Надані рекомендації щодо впровадження елементів дистанційного навчання в практику роботи Навчально-наукового інституту післядипломної освіти
Additional Access Points:
Ждан, В. М.
Бабаніна, М. Ю.
Ткаченко, М. В.
Волченко, Г. В.
Кітура, Є. М.
Шилкіна, Л. М.
Лебідь, В. Г.

Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

5.


    Козлова, І. О.
    Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини [Text] = The possibilities of distance form of education in postgraduate training for family medicine specialists / І. О. Козлова, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Annotation: У статті наведені основні проблеми впровадження дистанційної форми навчання для слухачів циклів після дипломного удосконалення за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина”. Розглянуті технології дистанційного навчання, необхідні зміни організаційних принципів навчання та заходи, спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Висновки. Впровадження дистанційного навчання вимагає вдосконалення та адаптації як до умов функціонування первинної ланки охорони здоров’я, так і до суб’єктивного сприйняття лікарями-спеціалістами. Основою дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікаря є самостійна робота з використанням інформаційних технологій
Additional Access Points:
Федоров, С. В.

There are no free copies

Find similar

6.


    Топол, І. О.
    Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології [Text] / І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
дистанційне навчання
There are no free copies

Find similar

7.


   
    Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
медична освіта -- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- онлайн-курси -- хмарні сервіси
Additional Access Points:
Колесник, Ю. М.
Авраменко, М. О.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
дистанційне навчання -- внтернатура
Additional Access Points:
Січкоріз, О. Є.
Пупін, Т. І.
Мінько, Л. Ю.
Колач, Т. С.

There are no free copies

Find similar

9.


    Kotsyuba, R. В.
    Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) [Text] = Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (зарубіжний досвід) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 80-86. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Методи навчання -- Методы обучения


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
спеціаліст -- презентації -- тести -- дистанційні курси -- ІКТ -- навчальні -- програми
Additional Access Points:
Prokop, I. A.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів [Text] = Use of distance education in postgraduate training of dentists in the conditions of quarantine measures / О. В. Павленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
стоматологія
Additional Access Points:
Павленко, О. В.
Волосовець, Т. М.
Дорошенко, О. М.
Дорошенко, М. В.
Бакшутова, Н. О.

There are no free copies

Find similar

11.


    Платонова, О. М.
    Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу [Text] = Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Стоєва, Т. В.
Тіткова, О. В.

There are no free copies

Find similar

12.


    Посоленик, Л. Я.
    Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину [Text] = Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ


Additional Access Points:
Видойник, О. Я.

There are no free copies

Find similar

13.


    Осецький, В.
    Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу [Text] = Problems of Financial Support of Universities of the World in the Conditions of the Coronavirus Pandemic / В. Осецький, І. Татомир // Вища школа. - 2021. - № 9. - С. 7-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Key words(unnormalized):
ендавмент-фонд -- онлайн -- освіта -- дезінвестиції -- COVID-19 -- CORONAVIRUS -- КОРОНОВІРУС -- пандемія
Additional Access Points:
Татомир, І.

There are no free copies

Find similar

14.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців [Text] = Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- вакцинація -- студенти -- КОРОНОВІРУС
Additional Access Points:
Стовбан, І. В.
Стицюк, Н. В.

There are no free copies

Find similar

15.


    Дралова, О. А.
    Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти [Text] = Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- опитування -- КОРОНОВІРУС
Additional Access Points:
Усачова, О. В.
Конакова, О. В.

There are no free copies

Find similar

16.


    Іванченко, О. З.
    Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень [Text] = Peculiarities of first-year students’ adaptation in the conditions of the mixed form of education in the period of quarantine limitations / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
першокурсники -- психологічна
Additional Access Points:
Мельнікова, О. З.
Мікаєлян, Г. Р.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів [Text] = Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Key words(unnormalized):
асоціації -- лікарські
Annotation: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’я
Наявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарів
The article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care system
The existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Additional Access Points:
Волосовець, О. П.
Уліщенко, В. В.
Каруліна, Ю. В.
Ємець, О. В.
Волосовець, Т. М.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Дікова, І. Г.
Грищенко, Н. В.
Хоменко, В. Є.
Дзюба, О. Л.
Ковальчук, О. Л.
Салтанова, С. Д.

There are no free copies

Find similar

18.


    Міщенко, В.
    Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти [Text] / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 7-34

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
COVID -- КОВІД -- ПАНДЕМІЯ
Additional Access Points:
Науменкова, С.
Міщенко, С.

There are no free copies

Find similar

19.


    Павлов, В.
    Методологічні засади дистанційного навчання [Text] / В. Павлов // Вища школа. - 2021. - № 12. - С. 36-42

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)