Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Івнєв, Б. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Богатирьова Р.В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров'я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М.С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров'я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю.В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О.П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В.Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М.С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В.М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В.М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю.В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В.П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б.С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г.В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В.М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В.М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю.М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О.М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В.К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А.А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С.І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О.С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П.Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І.Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливийаспект наступного розвитку охорони здоров'я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв'язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Думанський Ю. В., Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Назва : Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 48-51 (Шифр МУ7/2014/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль (стр.5-130)
Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга (стр.6-13)
Булах І. Є. Поспішаємо розумно/ І. Є. Булах (стр.14-17)
Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/ І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон (стр.18-35)
Олексіна Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності/ Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький (стр.36-39)
Корда Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.41-46)
Вороненко Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я/ Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов (стр.47-49)
Бойчук Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.50-54)
Мороз В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.55-60)
Зіменковський Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.61-64)
Рожко М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.69-73)
Ждан В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.74-81)
Перцева Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.82-85)
Іоффе І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе [та ін.] (стр.86-88)
Запорожан В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [та ін.] (стр.89-91)
Никоненко О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева (стр.92-95)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.96-101)
Поканевич О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/ О. В. Поканевич [та ін.] (стр.102-104)
Волосовець О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.105-107)
Волосовець Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів/ Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко (стр.108-111)
Грузєва Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.112-117)
Зозуля І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів/ І. С. Зозуля [та ін.] (стр.118-120)
Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/ І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик (стр.121-124)
Січкоріз О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.125-130)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поканевич О. В., Івнєв Б. Б., Середа П. І., Талько В. І., Оверченко І. А., Керечанин І. В., Ковальчук Н. В.
Назва : Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 102-104 (Шифр МУ7/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--адаптація--студент
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)