Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бойків, А. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.
Шифр: МУ7/2008/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Досвід застосування ресурсів WEB-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Інші автори: Господарський А.Я., Вайда А.Р., Мисак А.І.
исула І.Р. Результати впровадження засад Болонскої декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , . - С.7-10
ісовий В.М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.10-15
Інші автори: Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М.П.
Бойків, А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти / А. Б. Бойків, О. В. Авдеев. - С.15-17
Бітенський, В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам / В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов. - С.17-20
Соколова, Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра. - С.20-22
исула І.Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.23-24
Інші автори: Бакалюк Т.Г., Голяченко А.О., Лавріненко О.М.
Самогальська, О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти / О. Є. Самогальська [и др.] . - С.24-26
Інші автори: Стародуб Є.М., Масик О.М., Лазарчук Т.Б.
Бойчук, А. Б. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Б. Бойчук [и др.] . - С.26-28
Інші автори: Шадріна В.С., Коптюх В.І., Хлібовська О.І.
ліщ І.М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / ; ; ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; ; ; ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , . - С.28-31
Пришляк, О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб / О. Я. Пришляк [и др.] . - С.31-33
Інші автори: Дикий Б.М., Кондрин О.Є., Копча В.С.
Грошовий, Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.34-37
Інші автори: Тригубчак О.В., Павлюк М.Б., Гончарук Н.В.
Вронська, Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії / Л. В. Вронська [и др.] . - С.37-40
Інші автори: Михаків М.М., Дмухальська Є.Б., Поляк О.Б.
Гощинський, В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики-сімейної медицини на додипломному етапі / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Боцюк Н.Є., Ясній О.Р., Воронцов О.О.
Кашуба, М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського / М. О. Кашуба, К. О. Пашко, Н. І. Рега. - С.43-45
Герасимюк, І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю знань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування / І. Є. Герасимюк [и др.] . - С.45-47
Інші автори: Федонюк Я.І., Ющак М.В., Флекей П.П.
Криськів, О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики-сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі / О. І. Криськів, Л. С. Бабінець. - С.47-49
Лелека, М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками / М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир. - С.50-51
Фіра, Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів / Л. С. Фіра [и др.] . - С.52-53
Інші автори: Марчишин С.М., Шанайда М.І., Лихацький П.Г.
Завальнюк, А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації / А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук. - С.54-57
Гребеник, М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології / М. В. Гребеник. - С.58-61
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бойків, А. Б.
    Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти [Текст] / А. Б. Бойків, О. В. Авдеев // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 1. - С. 15-17

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Авдеев, О.В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2011/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 1
Зміст:
Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук. - С.5-10.
Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак [и др.] . - С.11-14
Інші автори: Бас А.О., Шутурмінський В.Г., Корчемний В.В.
Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський. - С.15-17
Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В. Я. Юкало. - С.17-19
Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.20-28
Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.29-31
Інші автори: Гнатюк М.С., Шев'як П.І., Сморщок Ю.С., Кулянда І.С.
Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.32-34
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко. - С.35-36
Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук [и др.] . - С.37-39
Інші автори: Піскун Р.П., Горбатюк С.М., Ніколаєнко О.О.
Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М. І. Бобак [и др.] . - С.40-43
Інші автори: Бондаренко С.В., Кульчицький В.Й., Кушик М.Л., Паласюк Г.Б., Попадинець Г.О., Прокоп І.А., Пришляк А.М., Саварин Т.В., Юкало В.Я.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] . - С.43-46
Інші автори: Маврутенков В.В., Чергінець А.В., Будаєва І.В., Якуніна О.М., Шевельова О.В.
Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б. М. Дикий [и др.] . - С.46-49
Інші автори: Матейко Г.Б., Пришляк О.Я., Кондрин О.Є.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.50-51
Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Дарій В.І., Рижов О.А., Пругло Є.С., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Зарічна Т.П., Демченко В.О., Білоус М.В., Кандибей Н.В.
Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А. Б. Бойків. - С.55-57
Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г. І. Кліщ. - С.58-66
Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В. І. Ляховський [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Дем'янюк Д.Г., Люлька О.М., Ковальов О.П., Нємченко І.І., Дудченко М.О., Дмитренко В.П.
Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О. В. Олійник [и др.] . - С.69-70
Інші автори: Вайда А.Р., Господарський А.Я., Костів С.Я., Чепіль І.В., Гнатів В.В., Костів О.І.
Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський. - С.71-74
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків. - С.74-77
Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як. - С.77-79
Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю. М. Степанов [и др.] . - С.80-81
Інші автори: Кононов І.М., Латфуліна А.В., Шендрик Л.М.
Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова. - С.82-83
Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко. - С.84-90
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Бойків, А. Б.
    Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології [Текст] / А. Б. Бойків // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 1. - С. 55-57

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2014/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 3 . - 65.22, р.
Зміст:
Антонів, Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія” / Р. Р. Антонів. - С.7-9
Анчева, І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І. А. Анчева. - С.10-12
Бабінець, Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.13-15
Бабінцева, Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку / Л. Ю. Бабінцева. - С.16-17
Баранова, І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю / І. В. Баранова. - С.18-20
Бензар, І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання / І. М. Бензар. - С.21-24
Булак, Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі / Г. В. Булак. - С.25-26
Бурлака, Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.27-28
Вісьтак, М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі / М. В. Вісьтак [и др.]. - С.29-30
Інші автори: Громовик Б. П., Черкес Н. Д., Маланчук О. М.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти / Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник. - С.31-33
Геруш, І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців / І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір. - С.34-36
Гордієнко, В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті / В. В. Гордієнко. - С.37-39
Горлачук, Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії / Н. В. Горлачук. - С.40-42
Дубініна, В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.43-45
Єрошенко, Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк. - С.46-48
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко. - С.49-51
Зевако, В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників / В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало. - С.52-54
Іоффе, О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.55-60
Інші автори: Стець М. М., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М.
Кадобний, Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів / Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк. - С.61-63
Кайдалова, А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти / А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна. - С.64-67
Карбованець, О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О. І. Карбованець. - С.68-71
Карпець, М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика / М. В. Карпець. - С.72-75
Кліщ, Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.76-79
Колесник, М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби” / М. Ю. Колесник. - С.80-82
Корда, І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків / І. В. Корда [и др.]. - С.83-84
Інші автори: Геряк С. М., Петренко Н. В., Кузів І. Я.
Кравець, Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу / Н. О. Кравець, Н. Я. Климук. - С.85-88
Кулаєць, В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів / В. М. Кулаєць. - С.89-91
Кулаєць, Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання / Н. М. Кулаєць. - С.92-94
Кульбашна, Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України / Я. А. Кульбашна [и др.]. - С.95-99
Інші автори: Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. В., Поліщук С. C.
Курята, О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята [и др.]. - С.100-104
Інші автори: Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Мазур, Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання / Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко. - С.105-107
Мудра, А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям / А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.108-110
Нагірний, Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній. - С.111-115
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко. - С.116-119
Пилипишин, О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін / О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко. - С.120-123
Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” / Я. О. Попович. - С.123-126
Сандуляк, Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах / Т. В. Сандуляк [и др.]. - С.127-131
Інші автори: Сердцева О. А., Клименко Т. М., Закревський А. М.
Соколова, Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти / Л. В. Соколова [и др.]. - С.132-134
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Коритнюк Р. С., Роздорожнюк О. Я., Давтян Л. Л., Коритнюк О. Я.
Стаханська, О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків / О. О. Стаханська. - С.135-138
Гутор, Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків. - С.138-139
Тучак, О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи / О. І. Тучак. - С.140-141
Федонюк, Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка / Л. Я. Федонюк. - С.142-145
Філіпець, О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу / О. О. Філіпець. - С.146-148
Чорній, Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук. - С.149-150
Шейко, С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги / С. О. Шейко. - С.151-154
Шершун, Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г. Г. Шершун, М. М. Корда. - С.155-156
Шостакович-Корецька, Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.157-159
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Шумко, Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти / Г. І. Шумко. - С.160-162
Шумко, Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський. - С.163-164
Ярема, Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 / Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб. - С.165-166
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4 . - 149.64, р.
Зміст:
Гантімурова, Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України / Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Луценко Р. В., Дев’яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [та ін.]. - С.67-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова. - С.144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти [Текст] = Training of future dentists in the context of higher education reform / Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
удосконалення -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- атестація -- стоматологи -- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Дод.точки доступу:
Гутор, Н. С.
Авдєєв, О. В.
Міц, І. Р.
Бойків, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)