Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Система повышения квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Хвисюк, О. М.
    Становлення та розвиток післядипломної освіти стоматологів в Харківській медичній академії [Текст] = Formation and development of postgraduate education for stomatologists of kharkiv medical academy of postgraduate education / О. М. Хвисюк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Анотація: Щиро вітаю зі славним ювілеєм – 90-річчям першої кафедри стоматологічного фаху в нашій академії та створенням навчально-наукового Інституту стоматології та щелепно-лицевої хірургії ХМАПО. Офіційна історія післядипломної освіти лікарів і лікарів-стоматологів у нашій країні починається з 10 листопада 1923 року, коли було започатковано нормативну базу Наказом Народного комісаріату охорони здоров’я: був створений Український інститут удосконалення лікарів у місті Харкові. Перший навчальний рік почався 1 січня 1924 року. Навчання в інтернатурі також вперше
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Текст] = How much do professors pay // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 7-75

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНТРАКТ -- ЗАРОБІТНА ПЛАТА -- ВИЩА -- ОСВІТА -- МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ -- КВАЛІФІКАЦІЇ
Анотація: Завдяки інтернет-революції змінилися традиційні форми організації інтелектуальної праці у промисловості, в державному й муніципальному управлінні: фірми й організації надають креативним працівникам більшу самостійність у виконанні обов’язків, присутність на робочому місці стала необов’язковою. Університети зберегли серед своїх унікальних переваг не так багато “чинників нематеріальної винагороди”: а) висока самооцінка, постійне підтвердження свого авторитету і суспільної корисності своєї роботи і б) висока захищеність працівника, низький ризик втратити роботу через не залежні від нього обставини. Таким чином, якщо кілька десятиліть тому “академіки” були задоволені своїм становищем і “від’ємна грошова премія” за перебування в університетІ не була проблемою, то нині виші відчувають серйозну конкуренцію за найсильніших молодих професіоналів. Тож економічно стійким університетам необхідно пропонувати такий рівень грошової винагороди, щоб на рівних конкурувати із загальним ринком праці креативних професіоналів.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Дмитришин, Т. М.
    На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє [Текст] = On the way of dentists-interns professional development: trends, challenges and perspectives for the future / Т. М. Дмитришин // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- дослідження -- моніторинг
Анотація: Мета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освіти
Основна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017 р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатури
Висновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги [Текст] = Experience of application of telemedical technologies on the primary level of medical assistance / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
ПЕРВИННА -- центр -- медичний
Анотація: Мета роботи – висвітлити досвід використання телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-­санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Основна частина. У статті висвітлено приклади застосування телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік телемедичних послуг, які доцільно впровадити на первинному рівні медичної допомоги
Висновок. Створені Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського навчально-практичні центри засвідчують реальні можливості виконання Закону України “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості” шляхом запровадження на рівні закладів первинної медичної допомоги технологій телемедицини
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кліщ, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Іваніщено, Л. О.
    Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті [Текст] = Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education / Л. О. Іваніщено // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
ОРТОПЕДИЧНА -- СТОМАТОЛОГІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ -- НАВЧАННЯ -- лекція
Анотація: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні” [Текст] : (з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 5-130

Рубрики: Система повышения квалификации

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Текст] / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
правова компетентність
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- організаційно-правове забезпечення -- навчально-методичне забезпечення -- кадрове забезпечення -- підвищення кваліфікації
Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Дворник, В. М.
Білаш, С. М.
Беляева, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Волосовець, Т. М.
    Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- укомплектованість -- посада
Дод.точки доступу:
Дорошенко, О. М.
Дорошенко, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Дзюба, С.
    Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти [Текст] = Monetary incentive of the university teacher’s publication activity on the basis of the scientific research results / С. Дзюба // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Кл.слова (ненормовані):
заохочення -- освіта
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)