Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (222)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кліщ, І. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


   
    Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань [Текст] = Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases / І. Я. Криницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
підготовка -- лікарі
Анотація: Мета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університету
Основна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворювання
Висновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування
Дод.точки доступу:
Криницька, І. Я.
Марущак, М. І.
Кліщ, І. М.
Петренко, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Information system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
освітні -- КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- методика -- тестування -- студенти
Дод.точки доступу:
Сельський, П. Р.
Вольська, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги [Текст] = Experience of application of telemedical technologies on the primary level of medical assistance / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
ПЕРВИННА -- центр -- медичний
Анотація: Мета роботи – висвітлити досвід використання телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-­санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Основна частина. У статті висвітлено приклади застосування телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік телемедичних послуг, які доцільно впровадити на первинному рівні медичної допомоги
Висновок. Створені Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського навчально-практичні центри засвідчують реальні можливості виконання Закону України “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості” шляхом запровадження на рівні закладів первинної медичної допомоги технологій телемедицини
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кліщ, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії [Текст] / І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна, І. М. Марків // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 61-63

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Кліщ, І.М.
Тюріна, В.Ф.
Марків, І.М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.


    Кліщ, І. М.
    Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
освітньо-наукова програма -- наукова робота -- навчальний процес
Дод.точки доступу:
Потіха, Н. Я.
Ковалик, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кліщ, І. М.
    Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету [Текст] / І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 1. - С. 28-31

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Дод.точки доступу:
Тюріна, В.Ф.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.


    Кліщ, І. М.
    Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" [Текст] / І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька // Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 4. - С. 59-61

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Марущак, М.І.
Криницька, І.Я.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


   
    Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” [Текст] = The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky Ternopil state medical university / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
програма -- навчання
Дод.точки доступу:
Кліщ, І. М.
Потіха, Н. Я.
Сатурська, Г. С.
Ковалик, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Корда, Μ. Μ.
    Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту в Тернопільському державному медичному університеті [Текст] / Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 2. - С. 34-38

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Кліщ, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2006/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 4
Зміст:
Москаленко, В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.5-10
Сергета, І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі / І. В. Сергета [та ін.]. - С.11-14
Інші автори: Жученко С. П., Зайцева К. А., Дмітрієв М. О.
Яковлева, Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки / Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко. - С.15-18
Селіхова, Л. Г. Особливості дистанційного навчання / Л. Г. Селіхова. - С.19-21
Білай, І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-24
Саварин, Т. В Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір / Т. В Саварин. - С.25-28
Грищук, Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі / Л. А. Грищук [та ін.]. - С.34-36
Інші автори: Городецький В. Є., Корнага С. І., Герасимчук П. О.
Бухтіярова, Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю / Н. В. Бухтіярова [та ін.]. - С.36-38
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Павлов С. В.
Гіленко, І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів / І. О. Гіленко [та ін.]. - С.39-42
Інші автори: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А.
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик. - С.43-47
Вакалюк, І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту / І. П. Вакалюк [та ін.]. - С.50-53
Інші автори: Боцюрко Ю. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П.
Івченко, Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік. - С.54-55
Прохоров, Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів / Є. В. Прохоров [та ін.]. - С.56-57
Інші автори: Бєльська О. А., Островський І. М., Педенко О. В.
Шанайда, М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації / М. І. Шанайда. - С.58-60
Кліщ, І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.61-63
Інші автори: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Гаріян М. П.
Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. - С.64-84
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)