Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (50)Періодичні видання (900)Бібліотечні видання (18)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Степанова$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.
Шифр: ПУ56/2019/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2 . - 58.50, р.
Зміст:
Пересипкіна, Т. В. Актуальні питання організації медичного забезпечення дітей та підлітків в умовах закладів освіти / Т. В. Пересипкіна [та ін.]. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сидоренко Т. П., Голубнича Г. І., Пересипкіна А. М.
Лоскутов, О. Є. Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності / О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойцанюк, С. І. Організація самостійної роботи студентів-медиків / С. І. Бойцанюк [та ін.]. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Залізняк М. С., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Страшок, Л. А. Досвід використання статичної гепатосцинтиграфії для оцінки функціонального стану печінки у підлітків із метаболічним синдромом / Л. А. Страшок, О. В. Бузницька. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фуштей, І. М. Зміни показників ендотеліальної дисфункції у пацієнтів із гіпертонічною хворобою ІІ стадії під впливом лікування / І. М. Фуштей, О. М. Байдужа, Є. В. Сідь. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Главатских, Т. С. Инфекционный эндокардит протезированного митрального клапана / Т. С. Главатских, Н. В. Макиенко, С. В. Степанова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст.
Лизогуб, Н. В. Реакции системы кровообращения при повороте пациента на живот на фоне внутривенной анестезии / Н. В. Лизогуб. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кравец, О. В. Алгоритм проведения инфузионной терапии у больных среднего хирургического риска в неотложной абдоминальной хирургии / О. В. Кравец. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Микитин, В. З. Ефективність різних методів діагностики у хворих на спайкову непрохідність кишечнику / В. З. Микитин [та ін.]. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бойко В. В., Пак В. Я., Макаров В. В., Пиндзин Д. М.
Сикал, І. М. Внутрішньоматкові синехії / І. М. Сикал, В. М. Ольховська. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, В. В. Особливості використання електрохірургічних технологій при виконанні мастектомії / В. В. Макаров, В. В. Камарчук, В. В. Цодіков. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабалян, В. О. Аналіз кореляції госпітальної летальності постраждалих із переломами проксимального відділу стегнової кістки з оцінкою фізичного стану за класифікацією ASA / В. О. Бабалян. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, В. В. Особливості визначення лабораторних маркерів прогнозування виникнення лімфореї після мастектомії / В. В. Макаров [та ін.]. - С.61-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Цівенко О. І., Цодіков В. В., Мельник Д. Ю.
Золотарьова, Т. В. Катетерна абляція в разі фібриляції передсердь і супутньої серцевої недостатності / Т. В. Золотарьова [та ін.]. - С.66-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Прохорова О. О., Бринза М. С., Більченко О. В.
Вороньжев, І. О. Особливості променевої діагностики пневмоцистної пневмонії у ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД / І. О. Вороньжев [та ін.]. - С.74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лімарєв С. В., Коломійченко Ю. А., Пальчик С. М.
Федоренко, Н. О. Проблеми немедикаментозних методів лікування тютюнопаління у спортсменів / Н. О. Федоренко, Е. П. Яроцька. - С.80-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бєлих, О. В. Можливості сучасного анестезіологічного забезпечення лапароскопічної холецистектомії у пацієнтів похилого віку / О. В. Бєлих. - С.84-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4 . - 86.41, р.
Зміст:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) [Текст] = Distance learning in the system of medical education / О. Г. Кущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   Запоріжжя
Кл.слова (ненормовані):
онлайн
Анотація: Мета роботи – дослідження доцільності впровадження масових відкритих онлайн-курсів у систему вищої медичної освіти
Основна частина. У даній статті поставлена проблема переходу вузів України від традиційного дистанційного навчання до масового електронного навчання на основі відкритих онлайн-курсів, обґрунтована її актуальність. Проведено аналіз найважливіших передумов для успішного переходу на даний вид навчання (затребуваність освітніх інтернет-ресурсів, які використовуються з мобільних пристроїв; наявність великої кількості різних електронних ресурсів, які успішно використовуються вузами на практиці в дистанційних освітніх технологіях; наявність досвіду ведення електронних журналів успішності студентів для планування й оцінювання результатів навчання). Визначені ключові завдання переходу до розробки онлайн-курсів.
Висновки. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів дозволяє: 1) урізноманітнити методи подання інформації, а саме використання текстових, графічних, ілюстрованих та відеоматеріалів, що дозволяє викладачеві підвищити рівень доступності інформації до сприйняття студентами; 2) спростити процес контролю кінцевого рівня знань за допомогою системи тестового контролю Ратос; 3) здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання, забезпечити вибір індивідуальної траєкторії навчання; 4) надати вільний доступ до значної кількості наочних та дидактичних матеріалів, що сприяє підвищенню рівня зацікавленості предметом і рівня знань взагалі; 5) використання сучасних засобів комунікації між викладачами та студентами дозволяє урізноманітнити форми навчання.
Дод.точки доступу:
Кущ, О. Г.
Омельянчик, В. М.
Бессараб, Г. І.
Жернова, Н. П.
Степанова, Н. В.
Тихоновська, М. А.
Морозова, О. В.
Сухомлінова, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)