Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (92)Бібліотечні видання (64)Краєзнавство (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=онлайн<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.
Шифр: МУ7/2003/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2003р. № 2
Зміст:
Мисула, І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі. / І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. - С.10-15
Інші автори: Гудима А., Шкробот С. , Коваль В.
Романишина, Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів / Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець. - С.23-26
Сміян, І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам / І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. - С.36-37
Інші автори: Волянська Л., Стеценко В., Левенець С.
Бабінець, Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини) / Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик. - С.38-40
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. - С.53-231
Підаєв, А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні / А. Підаєв, О. Волосовець. - С.53-58
Вітенко, І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні / І. Вітенко. - С.59-62
Ковальчук, Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів / Л. Ковальчук. - С.62-64
Андреєва, Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації / Л. Андреєва, Л. Георгієвська. - С.65-67
Бондар, П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти / П. Бондар, Г. Михальчишин. - С.68-69
Бойко, В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб. / В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. - С.70-72
Інші автори: Козін Ю., Гончаренко Л., Макаров В.
Булах, І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління / І. Булах. - С.72-77
Василенко, Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. - С.78-80
Інші автори: Петрук Г., Рябоконь О., Тищенко Л.
Волосовець, О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / О. Волосовець. - С.85-88
Григорчук, Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів / Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. - С.99-100
Інші автори: Сергета І., Постоловська Т., Яцина О.
Жученко, С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі / С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна. - С.114-115
Капітан, Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів / Т. Капітан. - С.132
Латанюк, С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен. - С.142-143
Сергета, І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі / І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк. - С.172-175
Хіміч, С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін / С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. - С.204-206
Інші автори: Желіба М., Жученко С., Погорілий В.
Чернобровий, В. Навчальний посібник як джерело інформації / В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. - С.218
Інші автори: Черешнюк Л., Мороз Л., Півторак Н.
Шатило, В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання / В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. - С.219-220
Інші автори: Бойченко Л., Васьків К., Жовнерчук В.
Шевчук, В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах / В. Шевчук. - С.224-225
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Андреєва, Л.
    Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації [Текст] / Л. Андреєва, Л. Георгієвська // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 65-67

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Георгієвська, Л.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: 21876/2015/2/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2015р. № 2/3
Зміст:
Мендзебровський, І. Приховані можливості / І. Мендзебровський. - С.7-9
Скабурскієне, Н. Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви / Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас. - С.10-18
Мельниченко, А. Використання соціологічної інформації в управлінні вищим навчальним закладом / А. Мельниченко. - С.19-27
Соснін, О. Про інноваційні перетворення в освіті / О. Соснін. - С.28-42
Гармаш, А. Актуальні аспекти взаємовпливу якості вищої освіти та якості освітніх програм / А. Гармаш. - С.43-52
Новіков, Б. Творчість як корисне здійснення блага через істину в красі / Б. Новіков. - С.53-62
Сингаївська, А. Феномен учіння: суб'єктна орієнтованість у студентоцентрованому середовищі вищої школи / А. Сингаївська. - С.63-71
Коломієць, С. Досвід реалізації сучасних завдань іншомовної освіти у політехнічному ВНЗ / С. Коломієць, О. Деімиденко. - С.72-77
Кофанова, О. Хімічні основи формування валеологічних знань та здорового способу життя у студентів-екологів / О. Кофанова. - С.78-86
Винославська, О. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості / О. Винославська. - С.87-98
Тарасенко, В. Комп'ютерний сервіс для виявлення викладачами запозичень у студентських роботах / В. Тарасенко, О. Тесленко. - С.99-106
Гуйтур, М. Онлайн-мобілізація наукових (науково-педагогічних) працівників на модернізацію економіки України / М. Гуйтур, А. Коловський. - С.107-118
Друченко, М. Науково-технічна бібліотека ім. Г.І. Денисенка НТУУ "КПГ : минуле і сьогодення / М. Друченко. - С.119-122
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Курінний, А. В.
    Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX [Текст] = Designing and developing online courses on the open EDx platform / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства. Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio. Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу. Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio
Дод.точки доступу:
Вольвач, В. В.
Дарій, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2017/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3 . - 86.41, р.
Зміст:
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль. - С.5-113
Лінчевський, О. В. Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах / О. В. Лінчевський [та ін.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Лінчевський, О. В. Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання / В. І. Мельник, М. О. Поліщук. - С.13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Запорожан, В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє / Ю. В. Вороненко. - С.32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мороз, В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти / В. М. Мороз [та ін.]. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Гумінський Ю. Й.
Ждан, В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності / В. М. Ждан [та ін.]. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Думанський, Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” / Ю. В. Думанський [та ін.]. - С.46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Конькова М. В., Кетінг О. В.
Бойчук, Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Лісовий, В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти / В. М. Лісовий [та ін.]. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Капустник В. А., Резуненко Ю. К., Коростій В. І.
Зіменковський, Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Никоненко, О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” / О. С. Никоненко [та ін.]. - С.62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитріева С. М., Грицун Т. О.
Перцева, Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Рожко, М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців / М. М. Рожко [та ін.]. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Іоффе, І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Вороненко, Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Страшок Л. А., Гончарова О. Ю., Жеребкін В. В., Гиря М. П., Кудрявцева Т. О.
Волосовець, О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Хоменко В. Є., Мозирська О. В.
Геруш, О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації / О. В. Геруш [та ін.]. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Запорожан, С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру / С. Й. Запорожан [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Мельник, І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти / І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук. - С.98-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні / О. М. Разнатовська. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Яловчук А. В., Рожнов О. О., Гріднєва Н. М., Бринцова С.С., Лапіна І. Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX [Текст] = Strategy of implementation elective online courses based on open edX platform / Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті розкрита послідовна стратегія впровадження в медичному університеті курсів за вибором на базі технології дистанційного навчання у вигляді онлайн-курсів. Показано, що успішне впровадження онлайн-курсів можливо при наявності таких складових, як: готовність викладацького складу до опанування нових технологій навчання та зміни своєї ролі в навчальному процесі; готовність студентів до використання дистанційних технологій навчання; наявність інфраструктури в університеті, яка забезпечує сервіси дистанційного навчання; наявність системи перевірки якості контенту онлайн-курсів, які розробляються. Особлива увага звертається на необхідність зміни структури навчального процесу та ролі викладачів при впровадженні онлайн-курсів. Авторами обґрунтовано вибір платформи для розробки онлайн-курсів Open edX за критеріями
Дод.точки доступу:
Колесник, Ю. М.
Авраменко, М. О.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) [Текст] = Distance learning in the system of medical education / О. Г. Кущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   Запоріжжя
Кл.слова (ненормовані):
онлайн
Анотація: Мета роботи – дослідження доцільності впровадження масових відкритих онлайн-курсів у систему вищої медичної освіти
Основна частина. У даній статті поставлена проблема переходу вузів України від традиційного дистанційного навчання до масового електронного навчання на основі відкритих онлайн-курсів, обґрунтована її актуальність. Проведено аналіз найважливіших передумов для успішного переходу на даний вид навчання (затребуваність освітніх інтернет-ресурсів, які використовуються з мобільних пристроїв; наявність великої кількості різних електронних ресурсів, які успішно використовуються вузами на практиці в дистанційних освітніх технологіях; наявність досвіду ведення електронних журналів успішності студентів для планування й оцінювання результатів навчання). Визначені ключові завдання переходу до розробки онлайн-курсів.
Висновки. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів дозволяє: 1) урізноманітнити методи подання інформації, а саме використання текстових, графічних, ілюстрованих та відеоматеріалів, що дозволяє викладачеві підвищити рівень доступності інформації до сприйняття студентами; 2) спростити процес контролю кінцевого рівня знань за допомогою системи тестового контролю Ратос; 3) здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання, забезпечити вибір індивідуальної траєкторії навчання; 4) надати вільний доступ до значної кількості наочних та дидактичних матеріалів, що сприяє підвищенню рівня зацікавленості предметом і рівня знань взагалі; 5) використання сучасних засобів комунікації між викладачами та студентами дозволяє урізноманітнити форми навчання.
Дод.точки доступу:
Кущ, О. Г.
Омельянчик, В. М.
Бессараб, Г. І.
Жернова, Н. П.
Степанова, Н. В.
Тихоновська, М. А.
Морозова, О. В.
Сухомлінова, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбел а Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шаповал О. А., Петрина В. О. , Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova. - С.62-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [та ін.]. - С.68-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko М. V., Volchenko Η. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мясоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мясоєдова. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофеев Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й. , Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university / О. G. Dudko. - С.125-128. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational biological museum of medical biology department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, О. M. Yarema. - С.141-145. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2018/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль. - С.5-130
Булах, І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Булах, І. Є. Поспішаємо розумно / І. Є. Булах. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти / І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон. - С.18-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексіна, Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності / Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гудима А. А., Шульгай А. Г., Запорожан С. Й.
Вороненко, Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я / Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Колоскова О. К., Марусик У. І.
Мороз, В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [та ін.]. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Полеся Т. Л., Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Заїка С. В.
Зіменковський, Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Солонинко І. І., Радченко О. М., Стрільчук Л. М.
Рожко, М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті / М. М. Рожко [та ін.]. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Луцак С. М., Дзвонковська В. В., Сенчій В. М.
Колесник, Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Ждан, В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік / В. М. Ждан [та ін.]. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дворник В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Перцева, Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шпонька І. С., Гудар’ян О. О., Фастовець О. О.
Іоффе, І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе [та ін.]. - С.86-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Смірнов С. М., Скляр С. І., Кузьміченко І. О., Асеева О. А.
Запорожан, В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [та ін.]. - С.89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ульянов В. О., Тарабрін О. О., Суслов О. С., Сажин Д. С.
Никоненко, О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Гиря М. П., Соболева І. А., Вороньжев І. О., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Касьянова О. М., Жеребкін В. В.
Поканевич, О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання / О. В. Поканевич [та ін.]. - С.102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івнєв Б. Б., Середа П. І., Талько В. І., Оверченко І. А., Керечанин І. В., Ковальчук Н. В.
Волосовець, О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.105-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Мозирська О. В., Ємець О. В.
Волосовець, Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грузєва, Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я / Т. С. Грузєва [та ін.]. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвинова Л. О., Гречишкіна Н. В., Донік О. М., Іншакова Г. В.
Зозуля, І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів / І. С. Зозуля [та ін.]. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець А. О., Зозуля А. І. , Боброва В. І.
Кліщ, І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” / І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи / О. Є. Січкоріз [та ін.]. - С.125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пупін Т. І. , Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)