Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)Періодичні видання (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Цодікова, О. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-17 
1.


   
    Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 2. - С. 89-89

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Бортний, М. О.
Цодікова, О. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Соболева, І. А.
Сергієнко, О. І.
Коломійченко, Ю. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- інтерактивність -- ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Гиря, М. П.
Соболева, І. А.
Вороньжев, І. О.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Касьянова, О. М.
Жеребкін, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів [Текст] = Didactic aspects of district pediatricians continuous medical education optimization / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статі висвітлено проблеми безперервної медичної освіти дільничних педіатрів. Представлено власний погляд на оптимізацію навчального процесу, що полягає в підвищенні змістовних аспектів підготовки лікаря, застосуванні ефективних педагогічних прийомів і методик, а також широкому впровадженні новітніх інформаційних технологій. Це дозволяє лікарю одержати освітні послуги прямо на робочому місці чи вдома, підвищити ступінь індивідуалізації і диференціації навчання, покращити мотиваційну активність, окрім цього, знизити фінансову залежність, що є не менш важливим у наш час. В умовах реформування охорони здоров’я бажано, щоб цикли тематичного удосконалення бути короткотривалими: 5, 10, 14 днів, а їх кількість – не обмежувалася протягом року. Тематика циклів тематичного удосконалення сучасних дільничних педіатрів обов’язково має бути спрямована на профілактику, збереження й зміцнення здоров’я дітей і орієнтована на доказову медицину. Такий підхід сприятиме якісній підготовці висококваліфікованого спеціаліста, формуванню його професійної компетенції на всіх етапах безперервного професійного розвитку. Використовуючи сучасне комп’ютерне обладнання та технічні засоби навчання (достатня кількість комп’ютерів, інтерактивна дошка, симулятори, Smart-система для інтерактивного тестування), впровадження передових педагогічних прийомів, методів і технологій сприяє формуванню необхідного рівня знань педіатрів. На циклах (у тому числі й на виїзних) проводяться бінарні лекції, що підвищує ефективність засвоєння матеріалу заняття та сприяє активності слухачів, використовуються елементи дистанційного навчання на базі платформи Moodle ХМАПО (moodle.med.edu.ua) з додатковими консультаціями викладачів по Skype у Центрі дистанційної освіти академії. У перспективі, в умовах конкурентного освітнього середовища відбудеться “вільний вибір закладу, форми навчання (курси, стажування, e-Learning)”. Дільничні педіатри будуть самі обирати й оцінювати роботу вищого медичного навчального закладу за якістю наданої їм навчальної послуги. Висновки. Інформаційні технології в медичній освіті оптимізують та підвищують ефективність безперервного професійного розвитку сучасного лікаря-педіатра. Впровадження нових сучасних методів у медичну освіту дільничних лікарів сприяє формуванню нового мислення, підвищенню зацікавленості та задоволеності навчальним процесом
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Яловчук, А. В.
Рожнов, О. О.
Гріднєва, Н. М.
Бринцова, С. С.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини [Текст] = Ways of implementation of new educational standards in the system of continuous professional education of doctors of general practice — family medicine / О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
якість -- освята
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти [Текст] = Improvement of motivation for doctors to accept informatization of education - objectives of modern continuous medical education / О. А. Цодікова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- алгоритм -- дистанційне -- навчання
Дод.точки доступу:
Цодікова, О. А.
Яловчук, А. В.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Гриднєва, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2018/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль. - С.5-130
Булах, І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Булах, І. Є. Поспішаємо розумно / І. Є. Булах. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти / І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон. - С.18-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексіна, Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності / Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гудима А. А., Шульгай А. Г., Запорожан С. Й.
Вороненко, Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я / Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Колоскова О. К., Марусик У. І.
Мороз, В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [та ін.]. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Полеся Т. Л., Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Заїка С. В.
Зіменковський, Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Солонинко І. І., Радченко О. М., Стрільчук Л. М.
Рожко, М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті / М. М. Рожко [та ін.]. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Луцак С. М., Дзвонковська В. В., Сенчій В. М.
Колесник, Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Ждан, В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік / В. М. Ждан [та ін.]. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дворник В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Перцева, Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шпонька І. С., Гудар’ян О. О., Фастовець О. О.
Іоффе, І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе [та ін.]. - С.86-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Смірнов С. М., Скляр С. І., Кузьміченко І. О., Асеева О. А.
Запорожан, В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [та ін.]. - С.89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ульянов В. О., Тарабрін О. О., Суслов О. С., Сажин Д. С.
Никоненко, О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Гиря М. П., Соболева І. А., Вороньжев І. О., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Касьянова О. М., Жеребкін В. В.
Поканевич, О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання / О. В. Поканевич [та ін.]. - С.102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івнєв Б. Б., Середа П. І., Талько В. І., Оверченко І. А., Керечанин І. В., Ковальчук Н. В.
Волосовець, О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.105-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Мозирська О. В., Ємець О. В.
Волосовець, Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грузєва, Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я / Т. С. Грузєва [та ін.]. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвинова Л. О., Гречишкіна Н. В., Донік О. М., Іншакова Г. В.
Зозуля, І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів / І. С. Зозуля [та ін.]. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець А. О., Зозуля А. І. , Боброва В. І.
Кліщ, І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” / І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи / О. Є. Січкоріз [та ін.]. - С.125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пупін Т. І. , Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ПУ56/2018/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Хвисюк, О. М. Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Корж О. М.
Яковцов, І. З. Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів / І. З. Яковцов [та ін.]. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загуровський В. М., Яцина Г. С., Михальчук О. Я., Огієнко Л. Ф., Мустафа В. І.
Крупеня, В. І. Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями / В. І. Крупеня [та ін.]. - С.16-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Просоленко Н. В., Каук О. І., Землянський К. В.
Попова, Т. М. Майстер-клас як інноваційний метод у викладанні гігієни харчування / Т. М. Попова [та ін.]. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Тимошенко Л. В., Карабан О. М., Лобойко Л. І., Лоскутов М. Ф., Радзієвська І. В.
Цодікова, О. А. Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти / О. А. Цодікова [та ін.]. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Яловчук А. В., Бринцова С. С., Рожнов О. О., Гриднєва Н. М.
Елоева, З. В. Лекция как форма обучения в системе последипломного образования врачей / З. В. Елоева, Т. А. Филонова, М. Г. Щеголева. - С.31-35. - Библиогр. в конце ст.
Клименко, Т. М. Компетентності викладачів і слухачів за рівнями європейської рамки кваліфікацій / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.36-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Сандуляк М. Т.
Гарюк, Г. И. Интеграция риноманометрического исследования в учебный процесс на аэродинамическом симуляторе полости носа человека / Г. И. Гарюк, О. Г. Гарюк, А. Е. Светличный. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Андреєва, Я. О. Ефективність скринінгової діагностики порушень дихання уві сні за допомогою опитувальників у пацієнтів із серцевою недостатністю / Я. О. Андреєва. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Воротинцев, С. І. Застосування ультразвуку під час виконання епідуральної блокади в пацієнтів з ожирінням / С. І. Воротинцев, М. М. Софілканич, О. В. Захарчук. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стауде, В. А. Динамика провокативных тестов и боли у пациентов с дисфункцией крестцово-подвздошного сустава при консервативном лечении / В. А. Стауде, Е. Б. Радзишевская. - С.58-66. - Библиогр. в конце ст.
Кандиба, Л. І. Можливості консервативного лікування ендометріозу / Л. І. Кандиба [та ін.]. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Снопкова Л. В., Черепова В. І., Сикал І. М., Риженко Ю. В.
Дубенко, О. Е. Неврология в практике семейного врача / О. Е. Дубенко. - С.73-77. - Библиогр. в конце ст.
Остафійчук, Д. І. Лазерна нефелометрія тканин органів людини / Д. І. Остафійчук, Т. В. Бірюкова, С. І. Бойцанюк. - С.78-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яковцов, І. З. Перевірка практикою рекомендацій постанов з діагностики та лікування травматичних ушкоджень міокарда / І. З. Яковцов, О. В. Білецький, С. В. Курсов. - С.84-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Расторгуев, А. Л. Цигун-терапия в лечении расстройств мужской половой сферы / А. Л. Расторгуев. - С.90-96. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 3 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи" 20-21 травня 2010 року
Зміст:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Інші автори: Сельський П.Р., Волошин В.Д., Дацко Т.В., Франчук В.В., Головата Т.К., Фурдела М.Я., Орел Ю.М., Андрійчук О.В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Голота Л.Г., Небесна Т.Ю., Різниченко А.О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Куцебо О.М., Медянова О.В., Чуєва І.О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Інші автори: Максимлюк В.І., Венгер І.К., Беденюк А.Д., Твердохліб В.В., Гусак О.М., Доброродній В.Б., Мальований В.В., Чонка І.І., Смачило І.І., Мисак А.І., Футуйма Ю.М., Смачило І.В., Нестерук С.О., Доброродній А.В., Крицький І.О.,
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Інші автори: Бліхар В.Є., Гощинський П.В., Воронцова Т.О., Кінаш М.І., Кубей І.В., Шульгай Л.М., Крицька Г.А., Доброродній В.Б., Смачило І.І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Інші автори: Капустник В.А., В'юн В.В., Марущенко О.А., Перцев Д.П., Сіда Ю.С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Ворощук Р.С., Ягнюк А.І., Сокол К.М., Дехтярук І.А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Никула Т.Д., Шевчук С.Г., Осташевська Т.Г., Хамазюк В.А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Інші автори: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Флекей Н.В., Вахтарчук В.І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Інші автори: Іванчук П.Р., Поліщук О.Ю., Ілащук Т.О., Гречко С.І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Інші автори: Файфура В.В., Бондаренко Ю.І., Сатурська Г.С., Дзига С.В., Сас Л.М., Бакалець О.В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Горчакова Н.О., Казак Л.І., Небесна Т.Ю., Борзенко І.О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Лігоненко О.В., Зубаха А.Б., Шумейко І.А., Стороженко О.В., Діхтяр І.І., Кравців М.І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Інші автори: Пасєчко Н.В., Мартинюк Л.П., Гаврилюк М.І., Паламар Т.О., Лихацька Т.В., Грималюк Н.В., Лихацька Г.В., Якубишина І.Г., Савченко І.П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Інші автори: Воронич-Семченко Н.М., Попадинець О.Г., Грибінчак Н.М., Дмитренко А.С., Ковальчук Р.Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Інші автори: Кліщ І.М., Господарський І.Я., Вронська Л.В., Привроцька І.Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є., Зарудна О.І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)