Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (187)Періодичні видання (4459)Бібліотечні видання (109)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Яковенко, М.
    Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій [Текст] / М. Яковенко // Вища школа. - 2013. - № 8. - С. 70-77

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


    Возняк, О.
    Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання [Текст] / О. Возняк // Вища школа. - 2019. - № 10. - С. 66-75. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Освіта реформа -- Образования реформа


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- якість
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Константінова, Н.
    Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константінова // Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 79-91

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.


    Чирчик, С.
    Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
регресійна модель -- дисперсійний -- аналіз
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Мосула, Л. М.
    Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Текст] / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
фармація -- ліки -- аналіз -- методи
Дод.точки доступу:
Криськів, Л. С.
Кучер, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Абрамов, А. С.
    Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- навколишнє середовище -- аналіз -- технології
Дод.точки доступу:
Байбаков, В. М.
Григоренко, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Громовик, Б. П.
    Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації [Текст] / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 35-38

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Дод.точки доступу:
Горілик, А. В.
Глуховський, П. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


   
    Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету [Текст] / О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 100-104

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Курята, О. В.
Карапетян, К. Г.
Філіппова, О. Ю.
Бардаченко, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Текст] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Дод.точки доступу:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Андрушкевич, Ф.
    Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі [Текст] / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 83-87

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

12.


    Sopiha, М. O.
    Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Текст] = Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- кейс-метод -- ігровий -- метод -- тренінг -- коучинг -- аналіз -- стажування
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, О. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Лякішева, А.
    Проблема групової згуртованості: аналіз наукових досліджень [Текст] / А. Лякішева // Вища школа. - 2013. - № 5. - С. 93-102

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

14.


    Гантімурова, Н. І.
    Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України [Текст] = Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine / Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- аналіз -- адаптація
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Рудяк, Ю. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
медична сестра -- експеримент -- студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Чорномидз, А. В.
    Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Текст] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- взаємодія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Кравченко, Г. Б.
    Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету [Текст] = The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Дод.точки доступу:
Красільнікова, О. А.
Филимоненко, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Булах, І. Є.
    Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 6-13

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
субтест -- ІНОЗЕМНІ МОВИ
Дод.точки доступу:
Войтенко, Л. П.
Мруга, М. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз [Текст] / М. Дебич // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Анотація: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Текст] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Дод.точки доступу:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)