Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-39 
1.


    Слабий, М. В.
    Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 45-48

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Заліська, О.М.
Парновський, Б.Л.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


    Варна, О. М.
    Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / О. М. Варна // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


    Громовик, Б. П.
    Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації [Текст] / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 35-38

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Дод.точки доступу:
Горілик, А. В.
Глуховський, П. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.


    Мандзій, З. П.
    Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації [Текст] / З. П. Мандзій // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 55-58

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.


    Унгурян, Л. М.
    Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ [Текст] / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 95-97

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Чернецька, Г. В.
Науменко, І. А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.


    Іванець, Л. М.
    Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? [Текст] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 133-134

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Дод.точки доступу:
Поляк, О. Б.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.


   
    Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ [Текст] = Professional portrait of a lecturer of distance learning in medical and pharmaceutical institute of higher education / І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Анотація: У статті окреслено необхідність і проблеми підготовки викладачів медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів з дистанційної форми навчання. Сформульовано необхідні заходи, які необхідно провести для створення організаційно-методичних підходів підготовки викладачів. Висвітлено модель дистанційного курсу підвищення кваліфікації з підготовки викладача дистанційного навчання, яка впроваджується у Запорізькому державному медичному університеті й розроблена на кафедрі медичної та фармацевтичної інформатики
Дод.точки доступу:
Бєленічев, І. Ф.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.
Бухтіярова, Н. В.
Горбачова, С. В.
Риженко, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Тозюк, О. Ю.
    Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Текст] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод
Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Зеленюк, В. Г.
    Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Текст] / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
ділові ігри -- фармація -- студенти -- інтерактивні методи навчання
Дод.точки доступу:
Горошко, О. М.
Ткачук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології [Текст] / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
побічна реакція -- фармаконагляд
Дод.точки доступу:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 129-133. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- Фармакопея -- фармацевтична розробка -- ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Крайдашенко, O. В.
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] / O. В. Крайдашенко, O. O. Свинтозельський, A. В. Саржевська, M. O. Долінна // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 39-43

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
ПРОВІЗОР -- ФАРМАЦЕВТИ
Дод.точки доступу:
Свинтозельський, O. O.
Саржевська, A. В.
Долінна, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Текст] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта
Дод.точки доступу:
Нікогосян, Л.
Науменко, І.
Красна, О.
Бербек, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Возняк, О.
    Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками) [Текст] = To the Competence from Judicial-Pharmacological Risks (For Investigation of Crimes in Relation to Improper Implementation of Professional Duties Medical or Pharmaceutical to Workers) / О. Возняк // Вища школа. - 2019. - № 2. - С. 100-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
ятрогенне захворювання -- наслідки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Мосула, Л. М.
    Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Текст] / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
фармація -- ліки -- аналіз -- методи
Дод.точки доступу:
Криськів, Л. С.
Кучер, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Logoyda, L. S.
    Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education [Текст] = Академічний плагіат: вплив академічної доброчесності на якість вищої фармацевтичної освіти / L. S. Logoyda // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 44-51. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта [Текст] = “Pharmacy of happiness” – a charity event with the professional and moral-ethical direction by the student pharmacist / О. М. Филипюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
професійна -- компетентність -- виховна -- робота
Дод.точки доступу:
Филипюк, О. М.
Нестерук, Т. М.
Штрімайтіс, О. В.
Сабадишин, Р. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Івануса, І. Б.
    Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) [Текст] = Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
заочне навчання -- освіта
Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання [Текст] = Dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education process / О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
провізори -- престиж професії
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.
Чорноус, В. О.
Яремій, І. М.
Купчанко, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології [Текст] = The relevance of effective students’ individual work during practical training of pharmacology / С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
навчальне навантаження
Дод.точки доступу:
Чечотіна, С. Ю.
Луценко, Р. В.
Дев’яткіна, Т. О.
Колот, Е. Г.
Сидоренко, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)