Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Періодичні видання (17)Краєзнавство (484)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 150
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Baibakov, V. M.
    Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students [Текст] = Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 61-67. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
самостійна -- робота
Дод.точки доступу:
Hryhorenko, L. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Bondarenko, S. V.
    Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration [Текст] = Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 74-79. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ІНТЕГРАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНА – ИНТЕГРАЦИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ


Кл.слова (ненормовані):
інновація -- технології
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, O. I.
Sopiha, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
медична сестра -- експеримент -- студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Demianchuk, M. R.
    Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медичні сестри
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Derevianko, Т. V.
    Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives [Текст] = Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи / Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 5-10. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
виховання -- студенти
Дод.точки доступу:
Zviagolska, I. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Development of informal ukrainian public medical education in Galicia [Текст] = Розвиток неформальної української суспільної медичної освіти в Галичині / І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
медична громада -- медичне -- просвітництво -- курси -- товариство
Анотація: The experience of Ukrainian medical, cultural-educational, children’s-youth, charitable, religious, and other public orga­ni­zations of Galicia in the late XIX – 30s of the XX century, which created effective forms, means of mass medical education and informal public medical education, is analyzed. The activities of the Ukrainian Medical Society, the Ukrainian Hygienic Society, and the “Medical Community” are highlighted. The main forms and means of informal public medical education are characterized. The role of Ukrainian students, teachers, priests, farmers, and women in this process is shown
Проаналізовано досвід діяльності українських медичних, культурно-освітніх, дитячо-юнацьких, благодійницьких, релігійних, інших громадських організацій Галичини наприкінці ХІХ – 30-х рр. ХХ ст., які створили ефективні форми, засоби масового медичного просвітництва й неформальної суспільної медичної освіти. Виокремлено діяльність у цьому напрямі Українського лікарського товариства, Українського гігієнічного товариства, «Медичної громади». Схарактеризовано основні форми та засоби неформальної суспільної медичної освіти. Показано роль українського студентства, учителів, священиків, сільських господарів у цьому процесі
Дод.точки доступу:
Bilavych, І. V.
Bilavych, H. V.
Savchuk, B. P.
Klishch, H. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Dudko, О. G.
    Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university [Текст] / О. G. Dudko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 125-128. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- травматологія -- ортопедія -- студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Effective methods in foreign language teaching of medical students [Text] = Ефективні методи навчання іноземної мови студентів-медиків / N. I. Yelahina [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P48-54. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
навчання -- іноземної -- методи -- студенти
Дод.точки доступу:
Yelahina, N. I.
Fedchyshyn, N. O.
Klishch, H. I.
Horpinich, T. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Fedchyshyn, N. O.
    Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time [Текст] = Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- німецька -- студенти -- платформа -- Moodle
Дод.точки доступу:
Yelahina, N. I.
Permyakova, О. H.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Kichula, M. Ya.
    Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training [Текст] = Іншомовна комунікативна компетентність студентів-медиків як складова професійної підготовки / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 65-70. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
медична -- комунікація -- студенти -- медики
Дод.точки доступу:
Shemprukh, Jolanta

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- мова -- система -- вправи
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Kolodnytska, O. D.
    Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence [Text] = Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P41-44. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медики -- латинські -- приказки -- афоризми
Дод.точки доступу:
Palasiuk, Η. B.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Kotsyuba, R. B.
    Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals [Текст] = Практичне значення комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх лікарів / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 61-67. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормовані):
латинська -- мова
Анотація: The paper studies a complex research of the problem of computer-oriented methodology for the development of foreign language communicative competence of future medical professionals. Electronic educational resources at Ukrainian medical universities, in particular I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) is described and analyzed : Moodle program, Teams, Skype programs, electronic correspondence, Google Apps, interactive whiteboard, Power Point for presentations, online resources such as Rosetta Stone, Oxford Latin Course, Internet Workbook for the Oxford Latin Course, author’s resource Anatom (anatom.ua), electro­nic dictionaries glosbe.com, ABBYYLingvo 12. A computer-oriented methodology of conducting Latin language classes is described in detail and analyzed. Tools and resources are recommended to increase the level of ICC development of future medical specialists. Criteria and levels of foreign language communicative competence’ evaluation of future medical professionals were found out
У роботі здійснено комплексне дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців лікувальної справи. Проаналізовано комп’ютерно орієнтовані методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи в університетах зарубіжних країн. Виявлено, що найбільшої ефективності при застосуванні комп’ютерно орієнтованих методик вивчення іноземних мов досягається за рахунок використання дистанційних та змішаних форм навчання. Розглянуто і проаналізовано електронні освітні ресурси у вітчизняних медичних університетах, зокрема в Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського. Детально описано і проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику проведення занять із латинської мови. Запропоновано засоби та ресурси для підвищення рівня розвитку ІКК майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Результати експериментального дослідження дозволили дійти висновку, що запропонована методика є ефективною і може бути рекомендована для впровадження в систему вищої медичної освіти. Обґрунтовано критерії та рівні оцінювання іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Розглянуто рекомендації щодо вдосконалення робочих програм, розробки нових комп’ютерно орієнтованих засобів для покращення рівня розвитку ІКК у медичних та інших ЗВО України
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.
Humenna, I. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 129-133. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- Фармакопея -- фармацевтична розробка -- ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Lukash, Y. M.
    Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors [Text] = Діагностика рівня сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів / Y. M. Lukash // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P140-147

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Nazaruk, V. L.
    Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” [Текст] = Пріоритети у виборі фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів 2 курсу спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 80-84. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
фізичний -- виховання -- терапевт
Дод.точки доступу:
Khvalyboha, T. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Pakholchuk, О. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT [Текст] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 65-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- стрес -- поведінка -- навчальна
Дод.точки доступу:
Nedelska, S. М.
Pavlov, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Текст] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 85-89. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- мова -- система -- вправи
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)