Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (37)Періодичні видання (91)Бібліотечні видання (7)Краєзнавство (116)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=УНІВЕРСИТЕТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-73 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шеремет М., Супрун Д.
Назва : Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи
Паралельн. назви :Modernization strategies of higher education: promotion and marketing of universities
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 51-56 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернаціоналізація--мобільні--міжнародні--студенти--університет
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлакова Г.
Назва : Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій
Паралельн. назви :The organization of science and educational events in the conditions of distant communications
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні--процес--лекція--дистанційна--матеріали--викладач--студент--університет--засідання--кафедра
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2022р.,N 1/2
Цікаві статті :
Науково-технічна та інноваційна діяльність у 2021 році: пріоритети, проблеми та шляхи вирішення (стр.3)
Кабінет Міністрів ухвалив проект закону “Про інноваційні парки” (стр.4)
Допомога й підтримка для українських дослідників, науковців-початківців та студентів (стр.4-6)
Димань Т. Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти/ Т. Димань (стр.7-18)
Колотуха С. Перспективи розвитку дистанційного навчання при викладанні економічних дисциплін/ С. Колотуха, Н. Гвоздєй (стр.19-25)
Медвідь Л. Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі/ Л. Медвідь (стр.26-46)
Шуст О. Білоцерківський національний аграрний університет/ О. Шуст (стр.47-49)
Масляк П. Національна ідея та політична географія/ П. Масляк (стр.50-57)
Швець В. Початок. Альтернативний погляд на Другу світову війну/ В. Швець (стр.58-68)
Виткалов С. Галузь культури і вища школа: пошук взаємодії в умовах трансформації/ С. Виткалов, В. Виткалов (стр.69-75)
Клепар М. Концептуальний орієнтир щодо формування майбутнього фахівця-міжнародника крізь призму досвіду підготовки дипломатичних кадрів початку XXI ст./ М. Клепар, О. Сагайдак, Я. Кравченко (стр.76-83)
Кравченко Я. Сучасні проблеми формування фахових компетентностей при підготовці графічних дизайнерів в Україні/ Я. Кравченко (стр.84-92)
Возняк О. Інтеграція хімічної номенклатури, класифікації неорганічних сполук та англійських термінів і конструкцій у неформальній освіті з використанням опорних схем/ О. Возняк (стр.93-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лой Г. Я., Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Назва : Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Паралельн. назви :Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--короновірус--карантин
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гайдукова О. О., Ніколенко Є. Я., Кратенко Г. С.
Назва : Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження
Паралельн. назви :Experience of the school of medicine of V. N. Karazin Kharkiv national university in the field of internationalization: favorable factors and limitations
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 11-16 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ
МІЖНАРОДНИЙ ОБМІН В ГАЛУЗІ ОСВІТИ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ
Географіч. рубрики: Харків
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища--освіта
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вища школа -2021р.,N 6
Цікаві статті :
Освіта і професійний розвиток, молодь, спорт: відкрито нову програму ЄС Еразмус+ на 2021-2027 роки (стр.3)
Результати конкурсного відбору за державним замовленням на науково-технічні експериментальні розробки та науково-технічну продукцію на 2021-2022 роки (стр.3-4)
День Європи: базові цінності ЄС у сфері освіти (стр.5-6)
Семенюк О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка — 100 років освітніх традицій/ О. Семенюк, С. Михида (стр.7-10)
Клочек Г. Василь Харцієв — перший професор університету/ Г. Клочек, О. Манойлова (стр.11-33)
Пасічник Н. Математика та економіка в Центральноукраїнському педуніверситеті — шлях до інтеграції наукових пошуків/ Н. Пасічник, Р. Ріжняк (стр.34-43)
Сальник І. Процеси глобалізації у природничій освіті: синергетичний аспект/ І. Сальник, С. Величко, Е. Сірик (стр.44-50)
Філоретова Л. Факультет історії та права Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка: історія поступу/ Л. Філоретова, О. Чорний (стр.51-60)
Дефорж Г. Становлення біологічної освіти на Кіровоградщині/ Г. Дефорж, Н. Калініченко (стр.61-68)
Кривульченко А. Становлення підготовки географів та розвиток географічної науки в ЦДПУ імені Володимира Винниченка/ А. Кривульченко, Л. Семенюк (стр.69-83)
Галета Я. Тарас Григорович Шевченко — освітній діяч Кіровоградщини/ Я. Галета (стр.84-92)
Бабенко Л. З історії мистецького факультету/ Л. Бабенко, В. Черкасов (стр.93-102)
Шандрук С. З історії викладання іноземних мов на немовних факультетах у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті/ С. Шандрук, М. Фока (стр.103-115)
Садовий М. Історія кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності/ М. Садовий (стр.116-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучин Ю., Михайличенко Б. , Скрипник Р., Гребень Н.
Назва : Євроінтеграційний напрям у Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як вимога сьогодення
Місце публікування : Вища школа. - 2021. - № 10. - С. 7-14 (Шифр 21876/2021/10)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ
Освіта реформа -- Образования реформа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): болонський--процес--вища--медична--освіта--гармонізація--декларація
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нестерова М.
Назва : Практики впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти України
Місце публікування : Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 49-54 (Шифр 23823/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзія--згуртованість--соціальна--університет--спільнота--проекти
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вища школа -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Харламов П. Зарплатний рейтинг вишів 2020/ П. Харламов (стр.7-22)
Губарець В. Університет “Україна”: історія створення та особливості навчання/ В. Губарець (стр.23-27)
Андрущенко В. Пісенна культура українського народу/ В. Андрущенко (стр.28-34)
Берегова Г. Актуальність формування культури мовлення в аграрних закладах вищої / Г. Берегова (стр.35-44)
Гавриленко О. Зростання чи сталий розвиток: що змінилося за 30 років / О. Гавриленко (стр.45-56)
Андрієнко О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа/ О. Андрієнко (стр.57-81)
Погребняк В. Система забезпечення якості вищої освіти/ В. Погребняк, О. Дашковська (стр.82-92)
Чирчик С. До питання становлення професійної компетентності майбутніх дизайнерів/ С. Чирчик (стр.93-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татомир І.
Назва : Закордонний досвід академічних ініціатив з використання “зелених технологій” у кампусах світу
Паралельн. назви :Foreign Experience of Fcademic Initiatives on the Use of “Green technologies” in the Campus World
Місце публікування : Вища школа. - 2020. - № 4. - С. 24-38 (Шифр 21876/2020/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зелений університет
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Вища школа -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Засідко Б. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника — лідер вищої освіти Івано-Франківщини/ Б. Засідко (стр.7-13)
Джус О. Становлення наукової думки та професійної підготовки молоді другої хвилі української еміграції: історіографія питання/ О. Джус (стр.14-24)
Нестуля С. Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів “Педагогіка вищої школи”/ С. Нестуля, Н. Кононец (стр.25-38)
Дєордіца Т. До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт/ Т. Дєордіца, М. Вороніна (стр.39-48)
Нагорна Н. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі навчання проектуванню і моделюванню/ Н. Нагорна (стр.49-57)
Іманова С. Інтеграція змісту базової середньої освіти: вітчизняний, зарубіжний досвід та перспективи/ С. Іманова, А. Цина (стр.58-69)
Умови прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2021 році (стр.70-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. O. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Корсак К. Рух людства до двох організованих ним колапсів — екологічного і духовно-інтелектуального. Який з них небезпечніший і чи є порятунок?/ К. Корсак [та ін.] (стр.7-18)
Надольний І. Освіта - ключовий чинник модернізації суспільства/ І. Надольний (стр.19-25)
Болтівець С. “Університетська партія” Тараса Шевченка/ С. Болтівець, О. Галушко (стр.26-41)
Чорний О. Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка/ О. Чорний (стр.42-44)
Гриценок І. Проектна діяльність як засіб розвитку підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих кадрів/ І. Гриценок (стр.45-53)
Дебич М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція/ М. Дебич, О. Гуменна (стр.54-61)
Балабан О. Театральна освіта та сценічне мистецтво у період соціокультурних трансформацій: стратегії розвитку/ О. Балабан, С. Котляр, А. Медведева (стр.62-69)
Юр М. Засоби “театральної експресії” у вихованні фахівців сценічного та аудіовізуального мистецтв/ М. Юр, О. Опанасик, М. Галкін (стр.70-80)
Бурим К. Кольорове вирішення елементів навігації у веб-дизайні/ К. Бурим, С. Чирчик (стр.81-87)
Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.88-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кліщ І. М., Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Назва : Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”
Паралельн. назви :The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky Ternopil state medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Географіч. рубрики: Тернопіль
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма--навчання
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль (стр.5-130)
Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга (стр.6-13)
Булах І. Є. Поспішаємо розумно/ І. Є. Булах (стр.14-17)
Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/ І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон (стр.18-35)
Олексіна Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності/ Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький (стр.36-39)
Корда Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.41-46)
Вороненко Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я/ Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов (стр.47-49)
Бойчук Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.50-54)
Мороз В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.55-60)
Зіменковський Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.61-64)
Рожко М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.69-73)
Ждан В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.74-81)
Перцева Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.82-85)
Іоффе І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе [та ін.] (стр.86-88)
Запорожан В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [та ін.] (стр.89-91)
Никоненко О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева (стр.92-95)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.96-101)
Поканевич О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/ О. В. Поканевич [та ін.] (стр.102-104)
Волосовець О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.105-107)
Волосовець Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів/ Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко (стр.108-111)
Грузєва Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.112-117)
Зозуля І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів/ І. С. Зозуля [та ін.] (стр.118-120)
Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/ І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик (стр.121-124)
Січкоріз О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.125-130)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кліщ І. М., Потіха Н. Я., Ковалик О. С.
Назва : Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 121-124 (Шифр МУ7/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітньо-наукова програма--наукова робота--навчальний процес
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Вища школа -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку (стр.7-42)
Загірняк М. Щодо місця коледжів і технікумів у системі вищої освіти України/ М. Загірняк, С. Сергієнко, Д. Загірняк (стр.43-52)
Корсак К. Формування умов для знищення “монбланів” історичної неправди про Україну/ К. Корсак (стр.53-66)
Корсак Ю. Про ноонауки як основу ноофілософії і нооесхатології/ Ю. Корсак (стр.67-76)
Безручко О. Перша лекція Олександра Довженка у Київському державному інституті кінематографії/ О. Безручко (стр.77-86)
Чирчик С. До питання становлення та розвитку поняття “інтер’єр”/ С. Чирчик (стр.87-100)
Базилевич В. Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст./ В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська (стр.101-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Як створити університет світового рівня : рецепти від Світового банку
Паралельн. назви :How to Make World Class Universalities. Prescription of the World Bank
Місце публікування : Вища школа. - 2018. - № 2. - С. 7-42 (Шифр 21876/2018/2)
Предметні рубрики: Экономика образования
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система управління--злиття вишів
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татомир І.
Назва : Інноваційні моделі діяльності мега-університетів у сучасній парадигмі освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2018. - № 5/6. - С. 43-57 (Шифр 21876/2018/5/6)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальний університет--кіберуніверситет--телеуніверситет
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-73 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)